pahinta mitä anoppi on sulle sanonut?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Ei se mua oo pahemmmin loukannu tms. Enemmän harmittaa se miten anoppi on mieheni kimpussa ja saattaa puhua rumasti, huomauttelee jne. Koskaan ei kuule kannustavaa sanaa, kaikkeen pitää vastata vähättelemällä. Jos mies kertoo että on laihtunu sen verran niin anoppi isoon ääneen sanomassa ettei käy vaan pitää laihtua niin ja niin paljon siinä ja siinä ajassa. Ymmärrän ettei mies mielellään käy sielä, sietää lähinnä lapsen takia,mummu ja lapsi viihtyvät keskenään.

ei meillä onneksi mitään pahaa koskaan ole sanottu. teot joskus sen sijaan tuppaa ärsyttämään, kylään tullessa alkaa armoton kaappien siivous (tottakai ilman luvan kysymistä). ahdistavaa kun vieras tonkii kaappeja ja käytöksellään osoittaa, ettei me nuoret osata edes kotia siivota.
mutta toisaalta, tämä on hänen tapa kertoa, että haluaa auttaa. oonkin alkanut jättää siivoamista nykyään vähemmille silloin, kun tiedän anopin tulevan kohta kylään. turha vaiva kun toinen jokatapauksessa alkaa siivota heti ovesta astuttuaan.

s
noh.. mulla kanssa muuten ihan kiva anoppi, mutta välillä töksäyttelee ihme juttuja ja on muutenkin aivan erilainen kuin minä. Jos nyt jotain erikseen mainitsisin niin mieleen jäi kun aina on jotain sanomista mun ruoista ja siitä mitä syötän lapsille. Valittaa jos lapsi saa esim jogurttia (sokeri ja lisäaineet) ja kerran sattui paikalle kun annoin lapselle kourallisen sipsejä omaan kippoon ja voi järkytys kun nehän on niin epäterveellisiä!! (tiedän mutta kai lapsikin saa joskus herkutella sipseillä??)

Eniten ottaa silti kanssa pannuun se kun en voi komentaa lapsia hänen läsnäollessaan ilman että hän kumoaa kiellot :/

Go, anoppi!
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Teknisesti rajoittunut anoppi, joka pitää kännykkää avaruusrakettiin verrattavana monimutkaisena laitteena, sanoi hommaavansa tietokoneen ja "lupasi" sitten soitella ja kysyä neuvoja kuinka sitä käytetään.
Mun anoppi pesee teknisesti apen mennen tullen :)

Käyttää tallentavaa digiboxia ja kännyä hienosti, appi osaa kännykästään vissiin 2 nappia, eikä muuta. Ei tajua nykylaitteista mitään :D

virtahepo anoppilassa
Syytti hääpäivänä minua siitä, että vein hänen poikansa. Läheisriippuvainen ihminen, josta olen ajoittain saanut kärsiä, onneksi on vähän helpottunut jo.

Yhteistyössä