pahinta mitä anoppi on sulle sanonut?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
-
no kaikkea vaan mitä maan ja taivaan välille voi kuvitella :D mutta niin myös MINÄ olen ottanut luulot pois kyseiseltä tyypiltä ;) emme sovi samaan paikkaan hetkeksikään!!!

hep
No tiesittehän te mihin ootte ryhtyneet, kun valitin vauvan itkuisuutta ja katkonaisia unia. Miten ekan lapsen kohdalla voi jo valmiiks tietää. Ihan ok tyyppi, mut ei sydämellinen lohduttaja.

no
mun anoppi ja minä olemme kumpikin ihan aikuisia ihmisiä emmekä kumpikaan ole sanoneet mitään loukkaavia juttuja toisillemme. toki uskonasioista saisi halutessaan kinan aikaan.

no
mun anoppi ja minä olemme kumpikin ihan aikuisia ihmisiä emmekä kumpikaan ole sanoneet mitään loukkaavia juttuja toisillemme. toki uskonasioista saisi halutessaan kinan aikaan.

amsi
MITÄ SE EI OLISI SANONU....;D pamahtaa sisälle ja tiuskii "miksei ole hankittu rappurallia"
tai sai haluamansa häät...minä eli morsian vaihdoin lapselleni paskavaipat kun hän ei voinut auttaa "ei kuulu hälle";), muistuttaa ja kertoo aina myös että mun pitää pakata lapsilleni hammasharjat mukaan,niinku sitä en muistaisi...

-
Alkuperäinen kirjoittaja no:
luuletko ettei me sitten olla? kaikki eivät tule toimeen kaikkien kanssa :(

Toista lasta odottaessa mietin voiko tosiaan rkkautta riittää kaikille tasapuolisesti kun esikoinen tuntui niin rakkaista rakkaimmalta silloin (nyt tiedän että molemmat yhtä rakkaita, se oli vain sellaista pelkoa tulevasta) niin anoppi sanoi että "sun ei olis koskaan kannattanut hankkia toista lasta".
Nyt pahinta mitä tekee on se että avoimesti ilmaisee mun ja hänen poikansa lapsille sen ettei voi niitä silmissään sietää koska ne sattuu olemaan mun lapsia eikä voi tajuta miksi hänen poikansakkin on nyt suuttunut sille koska eihän hän pojalleen ole suuttunut jne vaikka mun kanssa on välit katkassut ja inhoaa mun lapsia.

amsi
lapsiani en myöskään pue oikein,milloin on mikäkin vikana, arvostelee jatkuvasti muutenkin ja on narsistinen persoona..ahdistaa mut todella pahaan paikkaan...mieheni EI minua puolusta:)

tiiteni harmaana
"Milloinkas te hankitte toisen lapsen?" Ja koskaan ei ole tätäkään lasta suostunut ottamaan hoitoonsa hetkeksikään. Olisi tarvittu isäni hautajaisjärjertelyjen ajaksi tytölle yökyläpaikkaa, niin ei suostunut tyttöä ottamaan. Sitten pitäisi vielä lisää tehdä, kun ei yhdestäkään olla kiinnostuneita...

vieras
Mun ex-anoppi oli kyllä hirvee. Ihan nauratti joskus, miten se keksi piilovittuilla joka asiasta. En nyt muista mitä kaikkea se sano, kerran sai mut kyyneliin kun alkoi väittämään, että mun luottotiedot on varmaan mennyt jostain, eikä se ollut edes totta. Antoi mulle lahjaksi omia käytettyjä rasvoja, teippasi ne vaan takas kiinni. Mun ruokalautanen oli aina se lautaselle pläjäytetty, muiden lautaset näytti nätiltä. Kerran tarjosi muussia ja pihvin, ja oli paistanut mun pihvistä vaan toisen puolen, ja toinen oli täysin raaka. No oksennus oli lentää kun leikkasin pihviin ja muussiin tirisi kauheesti verta...

Miniä
Ollaan ihan hyvissä asiallisissa ja viileissä väleissä. Anopilta aina välillä vähän lipsahtelee sitä mitä hän oikeasti ajattelee esim. kuinka valitettavaa oli kun tulin hänen poikansa elämään, hänen koiransa ei pidä minusta tai kuinka en taida olla leipojaihmisiä. Kerran imetin tyttöäni kesken kahvittelun toisessa huoneessa ja kun tulin takaisin kahvipöytään anoppi sanoi että mennään olohuoneen puolelle kun kaikki (paitsi minä) ovat jo valmiita. Mut ärsyttävintä on se että hän joka kerta kun sanon jotain lapselleni, kumoaa sanomiseni. Jos sanon ettei saa leikkiä ruualla, niin anoppi alkaa itse leikkimään ruualla ja sanoo että kyllä mummolassa saa. Ei käydä siellä kovin usein...

vieras
Varmaankin se, kun sain toisen keskenmenon niin totesi vaan et; toinen jo, on se kumma kun ei hommat hoidu. Just just, että ihan tahalleenhan mä niitä keskenmenoja itselleni haalin :/

Mä otin eniten itteeni varmaan siitä kun mentiin näyttää ekaa ultrakuvaa sen ekasta lapsenlapsesta ja se tuumas kylmästi "pitikö siitä nyt iha kuva käydä otattaa?", tuli vähän sellanen haist vit... olo..

Meil on välimatkaa sen verran että tulee aika harvakseltaa puhuttua ja parempi ehkä niin, eipähä tule lipsauteltua kummankaa mitään negatiivista.

mamma84
voi niitä on paljon..

yks asia on jääny mieleen.
minä: on se kamalaa ku tulevalla miniällä ja anopilla on näin huonot välit
anoppi: toivottavasti "piip" ei astu siihen pask**!

tämä keskustelu käytiin viestillä koska mehän emme puhu.
piip tarkoittaa omaa poikaa ja pask* tarkoittaa mua ja mun sukua.
ite se yritti selittää pojalleen et se tarkoitti yleensäkkin avioliittoa pask**

kirkkoon tuli muttei ees onnittelemaan meitä juhlapaikalle saapunu.

lapsiin liittyvä asia kyllä loukkas ja jäi mieleen.
laitoin viestin ku kolmatta alettiin odottamaan,sellaisen kauniin runon:
on vatsassani pienet sormet ja varpaat..
vastaukseksi tuli: kuinka luulet pärjäävän kolmen kanssa.

ny tuli sit paha mieli ku kaikki nousi takas mieleen :(

--
Mun anoppi ei puutu meidän elämään millään lailla, ei olla juurikaan tekemisissä. Enemmän olen loukkaantunut oman äitini sanomisista, siinä on ihminen joka on sitten vasta tyytyväinen kun mulla on yhtä surkee elämä kun sillä.

vieras
Ristiäisissä totesi, että on se vaan kamalaa kun iäkkäät vanhemmat tekee lapsia :eek: olin 36v ja jauhoi kovalla äänellä kaikille jotka vaan jakso sitä hetken kuunnella mm. papille että meidän sukuun syntyy ihana NUORTEN vanhempien lapsi kun joku kaukaisempi sukulainen 19v odottaa vauvaa, että on se vaan ihanaa kun NUORET tekee lapsia ja on se vaan kamalaa kun VANHAT ihmiset lisääntyy.
Samoissa ristiäisissä tituleerasti minua ISOKSI tytöksi, ilmeisesti raskauskilojen vuoksi.
Tää on vaan ihan helmi hänen jutuissaan niitä löytyy runsaasti lisää.

kaikkea maan ja taivaan väliltä!
Mun anoppi on sanonut kaikkea mahdollista. Mm. että minä pilaan hänen poikansa elämän ja poikansa haluaisi todellisuudessa asua vielä kotona äidin ja isän luona (yli kolmekymppisenä), ja sitten että mä vaan huijaan hänen poikaansa ja oikeasti en välitä pojasta, tuhlaan pojan kaikki rahat ja laiskottelen vaan kotona (vaikka olen töissä) sekä kaikkea mahdollista mun ulkonäöstä (oon läski, enkö huolehdi ulkonäöstä, vaikka olen norm.painoinen) ja viimeisimpänä sen, että lapsenlapsia ei sitten tarvii tehdä, koska hän ei halua rääkyviä pilttejä sukuun. Ihan niinku se anoppi asian päättäisi.

Yhteistyössä