pahinta mitä kirkossa voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
tai ei pahinta, mutta mikä on se juttu joka saa sut kiehumaan raivosta tai nauramaan partaas?

mä mietin kun ois ne kastajaiset tänään ja sanoin miehelle että teet niinku se pappi sanoo ja muun ajat oot hiljaa ja pieremättä ja otat niitä kuvia.
mies polleena että hänhän ei rukoile ku vaikka jumala oiski olemassa niin hän on paha.

mietin sitten että kuolen häpeään jos se "nyt rukoilkaamme.." kohdassa nostaa hihat ja laittaa käsivarret ristiin rinnuksille :ashamed: :ashamed: |O tyyliin "mä oon niin leso ku en rukoile"

kamala tosta nauramisesta tuli mieleen yks noloin tapahtuma!
oltiin ex-kihlatun kanssa kuuntelemassa pyhäinpäivänä kun sanottiin kaikki kuolleiden nimet ja sytytettiin kynttilä. exän veljen nimi oltiin kuulemassa.
eni veis niin kolmesti ne sano nimen hjördis, joka kuulu johonkin inside juttuun ja meitä alko ihan sairaasti naurattaa. ja mä istuin vielä sen mummon vieressä! ei auttanu muu ku pitää pokka. ja sen kolmannen kerran kun ne sen sano niin ei voinu enää.
oli pakko laittaa kädet silmille ja nauraa ja samalla koittaa niistää. onneks autto koska vedet tuli silmiin ja mummo vieressä ojens nessua.

mut kyl hävetti :ashamed:

no minä meinasin nauraa serkkuni hautajaisissa, äiti istu vieressä ja itki kauheesti. Satuin sit ennen papin puhetta vilkasee viereen, niin mamma silmiään pyyhkiessä oli saanu nenäliinasta tarttumaan paperia silmiensä ympärille eikä ite tajunnu mitään. Koitin vähän viittilöidä että ottas "rillit" pois päästä. Oli kyllä naurussa pitelemistä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tai ei pahinta, mutta mikä on se juttu joka saa sut kiehumaan raivosta tai nauramaan partaas?

mä mietin kun ois ne kastajaiset tänään ja sanoin miehelle että teet niinku se pappi sanoo ja muun ajat oot hiljaa ja pieremättä ja otat niitä kuvia.
mies polleena että hänhän ei rukoile ku vaikka jumala oiski olemassa niin hän on paha.

mietin sitten että kuolen häpeään jos se "nyt rukoilkaamme.." kohdassa nostaa hihat ja laittaa käsivarret ristiin rinnuksille :ashamed: :ashamed: |O tyyliin "mä oon niin leso ku en rukoile"

En minäkään rukoile. Mutta pään painan kohteliaisuudesta ja saatan pitää käsiä yhdessä. Aivan kuten katolisessa kirkossa peitän polveni ja olkapääni. Noudatan myös muiden uskontojen tapoja näiden paikoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

*hih* :D

mä en oikein tiedä tähän vastausta...
tätini rupesi nauramaan äitinsä hautajaisissa...
johtuen siitä että stressi ja suru laukaisi sen...et senkin hyväksyn...

eikun hei...
kiroilemista kirkossa en hyväksy...

Oltiin "harjoittelemassa" häitämme varten kirkossa. Juuri alttarilla seisoessamme pappi kertoi jonkun hauskan jutun keventääkseen tunnelmaa. Se oli mieheni mielestä niin hauska, että hän tyylilleen uskollisena kirosi ääneen "Herra jumala!". Mies ei tajunnut lainkaan mokaansa, mutta arvatkaas hävettikö minua. :o Vilkaisin varovasti pappia. Hänellä silmät pyörähtivät päässä, joten ei jäänyt epäselväksi etteikö hän kuullut mieheni lausahdusta...

En tiiä onko tää nyt pahinta, mut hymyilytti kyllä ku Sälli oli keskiviikkona riparitapaamisessa, tutustuivat kirkkoon,ja musiikkileiri kun on kyseessä, niin ohjaaja oli sitten uruilla soitellut, mut biisi valinnat olis ehkä ohikulkevissa mummoissa voinut aiheuttaa sydämentykytyksiä ja näppylöitä..

simpsoneiden ja ihmemiehen tunnarit :laugh: :whistle:

tuli juu yksi kerta mieleen milloin minuu hävetti kirkossa..

siskoni oli menossa naimisiin ja sulhasen kenkiin olimme kaason kanssa liimannut kenkiin tarrat missä luki APUA!

minuu ja veljeeni nauratti ihan mahottomasti penkillä istuessa ja tätimme (lestadiolainen,'pahemman luokan uskovainen') mulkoili meitä siinä vieressä...

mutta ei voinut mitään,nauratti :D

ja hytky siellä moni muukin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
tuli juu yksi kerta mieleen milloin minuu hävetti kirkossa..

siskoni oli menossa naimisiin ja sulhasen kenkiin olimme kaason kanssa liimannut kenkiin tarrat missä luki APUA!

minuu ja veljeeni nauratti ihan mahottomasti penkillä istuessa ja tätimme (lestadiolainen,'pahemman luokan uskovainen') mulkoili meitä siinä vieressä...

mutta ei voinut mitään,nauratti :D

ja hytky siellä moni muukin :xmas:

:laugh: