Pahin suustasi päässyt sammakko pomon kuullen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jätti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jätti"

Vieras
Hih, vähän hupia tähän päivään. :D Itse kerroin juuri kaverille huvittuneena juttua 2v. lapsen kiroilusta pään kolahtaessa seinään, ja sanoin elehtien ja kovaan ääneen pojan sanoneen VITTU!!!! Juuri sillä hetkellä pomo olikin selän takana. :D No ,eihän tuo nyt paha moka ollut, mutta en yleensä työpaikalla kiroile. :)

Pomo söi mun huoneen edessä käytävällä banaania ja sanoin "kato, apina". Banaanin syötytään tuli heittää kuoret mun huoneen roskikseen ja sanoin "yök, älä heitä mun roskiin, inhoan sitä hajua". Sit kilttinä "poikani" kaivoi kuoret roskiksesta ja vei muualle.

[QUOTE="vieras";25836381]Haukuin pomoa lyttyyn, kun seisoi mun takana. Oma vikansa, ei oo laittanut kelloa kilisemään kaulaansa, vaikka monta kertaa siitä olen sanonut.[/QUOTE]

Ou nou :D

Entisellä työpaikallani ravintolapäälikkö tuli minulle kahden miespuolisen kaverini kuullen kiukuttelemaan jostain..ja kaverini sanoivat ravintolapäälikön lähdettyä,että mun pitäisi mennä siivouskomeroon ottamaan siltä suihin niin sekin joskus hymyilisi tai olisi hyvällä tuulella,johon minä toteamaan "no hyi vittu,en vaikka olisi viimenen mies maapallolla" ja ravintolapäälikkö kurkkaa verhon takaa.:laugh:

Toinen juttu oli aika hauska loppu pelissä..säikähdin omaa kommenttiani ensin,mutta onneks tolla pomolla on niin samankaltainen huumori ja tajusi sen ja naureskelee usein vieläkin..

Pomon teini-ikäinen tytär kyseli isältään keitä olivat ne ihmiset jotka humalassa isäänsä olivat satamassa tervehtineet..
Pomo sanoi,ettei tuntenut..
Johon minä myhäilin"niinpä niin kaikki tuntee apinan,mutta apina ei ketään" :D

Mä oon niin kova möläyttelijä ettei tollase oo jääneet mieleen.. Mulle pomot on aina olleet ihmisiä siinä missä kaikki muutkin, samoja juttuja oon heille heittänyt kuin muillekin.

Mutta sen mä muistan kun koulussa puhuttiin kaverin kanssa oposta, että se näyttää ihan peikkomuorilta ja takaanta kuului hersyvä nauru ja "että mitä?". Säikähdin vähän mutta se olikin opon mielestä ihana kuvaus :D

"Kuka näillä palkoilla jaksaiskaan työnsä kunnolla tehdä?" Pomoni seisoi selkäni takana muutaman metrin päässä ja kuuli kaiken. Vastaus oli vain, että "paree olis jaksaa". Mutta vannon että olin tuolloin työpaikkani ahkerimpia ja tunnollisimpai työntekijöitä, mutta totuus on, että tuolla alalla on niin paljon suojatyöpaikkoja että huhhuh. Ihmisiä jotka ei muihin töihin työllisty, niin jotenkuten pärjäävät tuolla, kun työ on puuduttavan yksinkertaista eikä tarvitse olla minkäänlaisia sosiaalisia taitoja. Mutta toisaalta kukaan täsyjärkinen ja muuhun työhön kykenevä ei siellä kauaa viihdy, ja palkkakin on ihan pa**a. Kyseessä siis iso kuljetusalan firma, jolla pitkään oli alallaan monopoliasema - ei ole enää ja hyvä niin.