pahin asia tai juoru, joka sinusta on levitetty?

  • Viestiketjun aloittaja "Maisa"
  • Ensimmäinen viesti
Jaa...olin ollut pitkään reissussa ja kun tulin esikoisen kanssa takaisin niin minusta liikkui juoru, että olin täysi narkkari ja lapsi oli huningolla ja minulla oli erittäin väkivaltainen mies ja mitä kaikkea muuta siihen oli lisätty. En ollut edes mailla tai halmeilla ollut muutamaan vuoteen. Olen mä kerkiäväinen ihminen...
 
Mulla oli ollu pidempään toinen mies ku erosin likan isästä. En kyllä viäkää tiä kuka se mies muka oli...

Yks mies väitti panneensa mua. Oikiasti en koskisi ikinä siihen ällötykseen. Tuon miehen kaveri sai miehen lopulta tunnustamaan, että oli valehdellu.
 
"Marika"
Niitä on niin paljon kun eräs kerkiiväinen naapurinämmä tehtailee niitä ihan ammatikseen..se varmaankin että olen huora ja varas? Silti säälin häntä, oon varmaan outo..
 
kahvikirahvi
Mä oon hankkiutunut raskaaksi lopettamalla pillerit mieheltä salaa. Mutta täytyy kyllä myöntää että en oikeasti kertonut miehelle pillereiden lopetuksesta, sillä se tapahtui kaksi vuotta ennen kuin edes tutustuttiin :D
 
Paljon on aikoinaan puhuttu ja puhutaan, pahimman (tällähetkellä liikkeellä olevan mukaan) olen kevytkenkäinen pettäjä joka levittää sukupuolitauteja, alkoholisti, ja vieläpä sekopää joka hakkaa miestänsä.. Muuten en välitä pskapuheista, mutta nämä kaikki koettelee tuoretta parisuhdetta, varsinkin kun nykyinen kumppani joutunut eksiltään kestämään kaikenlaista mistä minua "syytetään"..

Kaikki tuo on hevonkukkua joka ilmeisesti lähti siitä kun erosin eksästäni ja uskaltauduin käväisemään parikertaa paikallisessa :)
 
Mieheni juo meidän kaikki rahat, ja mulla ei siksi oo varaa ostaa edes ruokaa itselleni ja lapsille (ihmekös kun oon niin hiton laiha :LOL:). Eräs basket case, joka halusi olla ystäväni, mutta mä en halunnut alkaa hänelle ystäväksi, selitti tuota tarinaa.

Entinen kihlattuni jätti minut, koska en voinut saada lapsia. Kihlatun faija tuota selitti, kun olin hänen poikansa jättänyt. Totuus on kutakuinkin niin päinvastainen kun olla saattaa.
 
Mä oon hankkiutunut raskaaksi lopettamalla pillerit mieheltä salaa. Mutta täytyy kyllä myöntää että en oikeasti kertonut miehelle pillereiden lopetuksesta, sillä se tapahtui kaksi vuotta ennen kuin edes tutustuttiin :D
Niin mäkin! Tästä kolmannesta lapsesta.

Oikeesti söin pillereitä viimeeksi 2004, ja kolmas skidi siis syntyi 2012. Raskautta edeltävä ehkäisy oli kierukka, jonka poistamisesta mies oli hyvinkin tietoinen, kuten myös siitä että lopetin pillerit silloin 2004.
 
Minun ja avomieheni parisuhde on kuulemma todella epänormaali ja erittäin kieroutunut. Olen kuulemma avautunut ongelmistamme, suhteemme on sairas joka tasolla. Näin oli yksi "kaveri" puhunut muille kaveripiirissä. Aloin ihmettelemään kun useampi harvemmin näkemäni kaveri kyseli "vaivihkaa" miten meillä menee ja mikä on suhteemme tila, että olivat vaan huolissaan. Kolmannen kohdalla kysyin suoraan että mitähän helvettiä, jolloin selvisi tällaiset jutut. Kivakiva.
 
Miehiä muille jakaa
Mulla on ollut miehiä niin paljon etten laskuissa pysy perässä. Riittää kun tulee niiden kanssa toimeen ja olet heidän kaverinsa. Koska eihän miehet voi olla naisen ystäviä muusta kuin seksistä. Onneksi mun ei tarvinnut kuunnella näitä juttuja, suljin korvani taidokkaasti.

Oikeasti mä olen pysynyt hyvin perässä miehistäni, niitä on ollut ne kaikki järkyttävät 3 kappaletta, 1 oikea suhde ja 2 lyhyempää.
 

Yhteistyössä