Pahimmat mokat - ketju!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Yksi pahimmista, joskin vanha jo =)

Ajoin kuorma-autokorttia ja olin inssiajossa, mokasin jo alussa eli tiesin, ettei varmasti mene läpi, mutta kun tulimme katsastuskonttorin pihaan niin inssi käski ajaa parkkiin niin minä tein aika nopean ohjausliikkeen, niin että kuorma-autonlava oikaisi katkaisten lyhtypylvään katsastuskonttorin pihalta :whistle:

Inssi ei puhunut mitään :whistle: ja autokoulun ope oli aika sininen, kun tuli konttorista pihalle :ashamed:

Eivät varmasti ikinä unohda :ashamed:

hmm..oltiin kaverilla rantamökillä.pimeässä piti sitte ulkovessaan yöllä mennä tamppoonia vaihtaa(ei meinannu onnistua kun oli ehkä toka kerta kun sellasta käytin) tyttökaveri oli mukana ja ehdotti että näyttäisi taskulampulla valoa..mä tiuskasin sille että kyllä mä värkkini pimeässä löydän! kuinka ollakkaan miehet(kavereita) oli tulleet tupakalle ja tämän kuulivat kyllä nolotti

torilla menin juttelemaan torikauppiaan kans, hyvän tovin jälkeen se tuumas mulle et sä varmaan tunnet sen mun veljen... siis luulin tätä miestä mun expoikakaverikseni, olikin sen veli...vähän hävetti...

jooh, ekan poikakaverin kanssa sänkyhommissa... en älynnyt et miehiltä tulee orgasmin aikana siemensyöksy, poika kysyi et tarviitko paperia, minä ihmettelin mielessäni et mihin muka..sanoin et en tarvii, sit ihmettelin et mitä ihmettä musta valuu...apua, eka kerta kun kehtaan tätä missään kertoa...mut olin niin kiltti ja viaton..=D

Mentiin miehen kanssa alkoon ja katseltiin viinejä. Siinä aikani katselin ja kumarruin katsomaan yhtä, kysyin että onko meillä ollut tätä viiniä aikasemmin ja vieretäni vastattiin epävarmasti että en tiedä. Siinä sitten selitin jotain lisää viinistä ja katse yhä pulloissa läheistyin vierustoveriani kiehnäysmielessä ja hyvä että en ottanut perseestä kiinni (niin kuin yleensä teen miehelleni). Hieman hätääntynyt köhähdys pääsi miehestä kun huomasi aikeeni. käänsin katseeni mieheen joka ei ollutkaan oma vaan joku aivan vieras...
VOI ETTÄ HÄVETTI... posket punaisena hain katseellani omaa miestä ja kipitin turvaan.
Mieheni katseli tilannetta muutaman metrin päässä ja meinasi tikahtua nauruun...

Mä en nyt tiedä onko tää moka vai ei... :D
Olin joskus vuonna nakki yhdessä kauoassa töissä, ja olin täyttelemässä hyllyjä kun mun viereen tuli joku pukumies kyselemään sitä sun tätä mun työstä ja siitä kaupasta jne jne. Ikinä en ollu kyseistä tyyppiä nähnyt ja ajattelin että se on vaan joku utelias, joka on tullut kuluttamaan aikaansa kauppaan bussia odotellessa. Kerroin (ei niin kivojakin) asioita aika suorasanaisesti, ja sain sitten iltapäivän kahvitauolla kuulla, että ko. tyyppi oli koko kauppaketjun ylin pomo :ashamed:
Tosin tämä iso pomo sitten siirsi mut toiseen toimipaikkaan PALJON parempiin (ja parempipalkkaisiin) hommiin muutaman viikon päästä :D

Joskus kai kannattaa "mokata"...

Alkuperäinen kirjoittaja Maikki-Likka:
Mentiin miehen kanssa alkoon ja katseltiin viinejä. Siinä aikani katselin ja kumarruin katsomaan yhtä, kysyin että onko meillä ollut tätä viiniä aikasemmin ja vieretäni vastattiin epävarmasti että en tiedä. Siinä sitten selitin jotain lisää viinistä ja katse yhä pulloissa läheistyin vierustoveriani kiehnäysmielessä ja hyvä että en ottanut perseestä kiinni (niin kuin yleensä teen miehelleni). Hieman hätääntynyt köhähdys pääsi miehestä kun huomasi aikeeni. käänsin katseeni mieheen joka ei ollutkaan oma vaan joku aivan vieras...
VOI ETTÄ HÄVETTI... posket punaisena hain katseellani omaa miestä ja kipitin turvaan.
Mieheni katseli tilannetta muutaman metrin päässä ja meinasi tikahtua nauruun...

ai kamala :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ja mä oon raskaanaollessa päästäny vahingossa leijat kaupan lihatiskillä (siis siinä valmiikspakattujen osastolla) ja totesin sitte vaan pokkana kanssaihmisille että hyi kamala kun nuo lihat haisee, taitaa olla joku erä menny piloille. muut oli kyllä samaa mieltä, aiheesta :laugh: :laugh: :laugh:

niin ja siis äänettömän tappajan päästin, eli ei tullu ratsuväen kanssa se lemahdus :D

ei tule mieleen mitään mokaa,mutta tänään,kun olin apteekissa kuulin tälläisen keskustelun:
Pappa:tarvitsisin yskänlääkettä
Apteekkari:onko ärsyttävä yskä?
Pappa:joo,tosi ärsyttävä

:laugh:

Joskus teini-ikäisenä olin kaverini kanssa paikallisessa musiikkikaupassa ja mä kattelin niitä omia juttuja ja kaverini omiaan. Sitten kun olin löytänyt levyn niin vilaisin taakseni toiselle levyhyllylle, jossa kaverini oli. Menin sitten hänen viereensä ja hymähtelin siinä jotain, kun se pläräsi niitä levyjä. Sitten se nappasi käteensdä jonkun hirveän teknojumputuspumputuslevyn ja alkoi lukemaan biisilistaa. Siinä vaiheessa huudahdan, et "mistä lähtien sä tollasta paskaa oot kuunnellut?!" Muija kääntyy muhun päin ja katsoo silmät pesuvatina.. ei se ollutkaan mun kaverini vaan joku ihan vieras nainen samantyylisissä vaatteissa kuin kaverini :ashamed:

Mies kerran kaupas ollessa pieras ihan mojovasti. Hetken päästä sit aatteli et ei hemmetti nyt tuntuu oudolta.. kuumapieruhan sieltä oli tullu :snotty: Kiva kävellä ruikut housuus :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
ei tule mieleen mitään mokaa,mutta tänään,kun olin apteekissa kuulin tälläisen keskustelun:
Pappa:tarvitsisin yskänlääkettä
Apteekkari:onko ärsyttävä yskä?
Pappa:joo,tosi ärsyttävä

:laugh:

vanha vitsi.

Hävettää pirusti, tekisi mieli vajota maan alle!Auto sammu junaradalle, opettaja vaan rauhallisesti sanoi"tämä on sitten pahin mahdollinen, mitä voi tapahtua" ja että "älä katso peilistä takana olevia", naiskuskit ovat liian sosiaalisia ja että menevät paniikkiin kun huomaavat että takana on muita ja että heillä on kiire ym, jos takana olevilla kiire, ohittakoon.Muuten hyvä ajopäivä meni pipariksi tämän episodin takia.

Tämä ei ole moka, mutta noloa. Mulla oli aika varattuna yksityiselle gynelle ja jonotin tuota aikaa useamman kuukauden. Kuinka ollakaan niin aamulla ennen gynelle lähtöä mulla oli vatsa sekaisin, ajattelin vaan, että join varmaan kahvia liikaa. Ajoin autolla toiselle paikkakunnalle ja ajon ajan vatsaa väänsi ja käänsi. Eikun ekalle huoltikselle ja vessaan!
Gynen odotushuoneessa ehdin käydä kaksi kertaa vessassa ja aina pönttöön tuli jotain. Manasin mielessäni, että mitä v****a sanon gynelle, jos tulee kiirelähtö pöydältä... Päätin, etten puhu mitään ellei tosiaan tule lähtö.
Oli kyllä tuskaisat 45 min maata pöydällä ja supistaa peräreikää ja toivoa, että älä tule nyt... Varmaan ihmetteli gynekin mun jännittynyttä olotilaa. Luojan kiitos, selvisin sieltä kunnialla pihalle.

Kotiin päästyäni alkoikin sitten ryösä lentämään ja tuli kummastakin päästä yhtäaikaa, viikon kesti se lysti. Onneksi ei alkanut autoillessa tuo oksentelu, oli sen verran rajua, että en olis kotiin välttämättä päässy.

[QUOTE="tuska";22167067]Tämä ei ole moka, mutta noloa. Mulla oli aika varattuna yksityiselle gynelle ja jonotin tuota aikaa useamman kuukauden. Kuinka ollakaan niin aamulla ennen gynelle lähtöä mulla oli vatsa sekaisin, ajattelin vaan, että join varmaan kahvia liikaa. Ajoin autolla toiselle paikkakunnalle ja ajon ajan vatsaa väänsi ja käänsi. Eikun ekalle huoltikselle ja vessaan!
Gynen odotushuoneessa ehdin käydä kaksi kertaa vessassa ja aina pönttöön tuli jotain. Manasin mielessäni, että mitä v****a sanon gynelle, jos tulee kiirelähtö pöydältä... Päätin, etten puhu mitään ellei tosiaan tule lähtö.
Oli kyllä tuskaisat 45 min maata pöydällä ja supistaa peräreikää ja toivoa, että älä tule nyt... Varmaan ihmetteli gynekin mun jännittynyttä olotilaa. Luojan kiitos, selvisin sieltä kunnialla pihalle.

Kotiin päästyäni alkoikin sitten ryösä lentämään ja tuli kummastakin päästä yhtäaikaa, viikon kesti se lysti. Onneksi ei alkanut autoillessa tuo oksentelu, oli sen verran rajua, että en olis kotiin välttämättä päässy.[/QUOTE]

Miten voi olla mahdollista, että aika pitää varata useita kuukausia aikaisemmin ja mitä ihmettä sulle tehtiin, kun jouduit oleen 45 minuuttia tutkimuspöydällä?

Yhteistyössä