M
"Minna"
Vieras
Niin olen siis aina ollut koukussa suklaaseen ja olen syönyt jo vuosia yhden levyn illassa fazerin sinistä. Se on ollut omaa laatiaikaani suklaan ja kahvikupin kera. No nyt sitten paino on kiivennyt sellaisiin lukemiin, että jotain on tehtävä. Vuoden alusta päätin sitten, että korvaan tuon suklaalevyn toisella ja korvasinkin sen light siiderillä. Alussa tökki pahastikin vaan nyt on tullut tapa lasten mentyä nukkumaan juoda 1-2 siideriä ja siis joka ilta.
Mieheni ei ole valittanut asiasta, mutta itseäni tämä jo vähän häiritsee. Se siideri on minulle nyt yhtä tärkeä kuin aikoinaan tuo suklaa. Ja en siis ole koskaan tuosta määrästä humalassa, mutta ei taida joka päiväinen juonti kovin viisasta olla vaikka energiaa tuossa vähemmän onkin kuin suklaalevyssä.
Onko kenelläkään hyviä neuvoja mitä tehdä? Ja onko tuo määrä mielestäsi liikaa vai vielä ihan kohtuuden rajoissa?
Mieheni ei ole valittanut asiasta, mutta itseäni tämä jo vähän häiritsee. Se siideri on minulle nyt yhtä tärkeä kuin aikoinaan tuo suklaa. Ja en siis ole koskaan tuosta määrästä humalassa, mutta ei taida joka päiväinen juonti kovin viisasta olla vaikka energiaa tuossa vähemmän onkin kuin suklaalevyssä.
Onko kenelläkään hyviä neuvoja mitä tehdä? Ja onko tuo määrä mielestäsi liikaa vai vielä ihan kohtuuden rajoissa?