pahat katseet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niinu"

Vieras
minulla ja miehellä (pitäisi kai sanoa seurustelukumppani, sillä poikaystävä tuntuu kummalta, emmekä ole naimisissa tai asu yhdessä) on ikäeroa jonkun verran. aika paljon itseasiassa. minä olen nuorempi kuin mies, hieman yli kaksikymmentä ja mies taasen lähempänä neljääkymmentä. ei varmaan auta asiaa että olen aika pieni kokoinen, siis sellainen siro, en kylläkään kovin lyhyt, ja varmaankin nuoren näköinen. en meikkaa paljon ja hiuksetkin on monesti ihan ponnarilla tai auki. pukeudut ihan normaalisti.. eilen kun olimme elokuvissa niin en voinut olla huomaamatta katseita joita saimme osaksemme. uskon, että mieskin huomasi. varsinkin naiset katsoivat minua jotenkin pitkään ja halveksivasti. pahin kuitenkin tapahtui kun miehen lapsi tuli paikalle, saattajana lapsen äiti (emme siis olleet tavanneet entisen kanssa) mies oli entiselleen sanonut jo ennen joulua että on alkanut seurustelemaan, ja että haluaa että lapsi tapaa minut. olenkin lasta nähnyt hänen miehen luona ollessaan, ja tulemme hyvin toimeen. nytkin heräsimme yhdessä ja tulimme aamupalalle ja jätimme miehen nukkumaan kun on aamu Unisempi. kohta käytetään koira metsässä. eilen illalla siis ennen elokuvaa entinen tuo lapsen paikalle, mies esittelee minut. tervehditään, yritän hymyillä mutta saan jääpuikkoja takaisin. vaivaannuin ihan kauheasti. kysyin voidaanko minä ja lapsi lähteä nameja valitsemaan- mies oli että mennään tästä kaikki- mutta entinen siihen että hän haluaisi pari sanaa vaihtaa lomasta.. emme ole kovin kaukana vielä kun kuulen miten nainen sanoo miehelle että "tuollaisen teinihuoran otit sitten..ja kehtaat sitä näytellä täällä" . yritän reippaana kysellä lapselta mitä nameja otetaan pussiin mutta kyyneleet nousee väkisin silmiin. mies tulee kohta meidän luo ja on silminnähden ahdistunut. yritän peittää omaa mielipahaani. lopulta kysyn olisiko parempi jos minä en tulisikaan elokuvaan. mies onneksi sanoi ettei päästä minua lähtemään mistään hinnasta. enkä tietty halua aiheuttaa hämminkiä lapselle. en käsitä naisen asennetta. hän oli se joka päätti suhteen aikanaan, vieläpä toisen miehen takia. mitä pahaa minä olen hänelle tehnyt. nyt tuntuu jokapaikassa että ihmiset katsoo mua ja ajattelee "teinihuora"... tuli mieleen että eikai tuo miehen lapsi joka on yli kolme alle kymmenen (en halua kertoa ikää) voi kärsiä tästä meidän ikäerosta. sille en haluaisi ikinä mitään ikävää. on niin suloinen ja reipas ja maailman ihanin.

Alle kolmekymppinen on AINA exien silmissä teinejä. Miehen exä haukku mua siideripissikseksi ja ties mikskä huoraksi ikäni puolesta ja olin kuitenkin 27-vuotias kun tapasimme.

ihan normaali käytäntö siis. :) ... itse en menisi ketään nimittelemään, varsinkaan naista huorittelemaan - ainakaan jos olisin itse naimisissa ollessani pettänyt miestäni. en voi olla ajattelematta mitä se nyt mahtaa musta ympäriinsä puhua, vaikka Eihän sillä tietysti niin ole väliä, ikävää silti.. tai jos alkaa lapselle haukkua. toivon, ettei aikuinen ihminen alentuisi sellaiseen.

[QUOTE="niinu";30662306]ihan normaali käytäntö siis. :) ... itse en menisi ketään nimittelemään, varsinkaan naista huorittelemaan - ainakaan jos olisin itse naimisissa ollessani pettänyt miestäni. en voi olla ajattelematta mitä se nyt mahtaa musta ympäriinsä puhua, vaikka Eihän sillä tietysti niin ole väliä, ikävää silti.. tai jos alkaa lapselle haukkua. toivon, ettei aikuinen ihminen alentuisi sellaiseen.[/QUOTE]

Kyllä ne rauhottuu ajan myötä, ei meillä ole enää kireitä välejä. En alentunut itse samaan vaan annoin toisen räyhätä minkä jaksoi. Ei ne kauaa jaksa, kun tajuaa ettei toinen ole mihinkään häivämässä.

Kyllä teillä on varsin suuri ikäero.. Ei sinä mitään, mutta saat tulevaisuudessakin tottua ottamaan asiasta kommentteja ja katseitamuiltakin ihmisiltä kuin ex-vaimolta mikäli suhteenne jatkuu, eli siinä mielessä kannattaa kovettaa itsenään tämän asian suhteen.

No exästä kannata välittää!

Mutta ikävä jos tulee pahoja katseita tuntemattomilta. Väkisinkin herää mieleen että näytät varmaan miehesi tyttäreltä ja ihmiset hätkähtää kun tajuavatkin teidän olevan pari.. Ikäero tuskin tän äpäivänä on kovin erikoista, mutta jos näytät alaikäiseltä ja mies ikäiseltään niin ehkä se selittää paheksuvat katsee?

Yhteistyössä