Ä
äkäinen akka
Vieras
siis en kestä enää omaa äkäisyyttäni..olen loistavalla tuulella kun olen lasten kanssa keskenään /käydään lasten kanssa jossain MUTTA kun mies vapaa päivällä ,mennään yhdessä johonkin niin olen niin äkäinen että tänäänkin lähdin Linnamäeltä kotiin pienimmän kanssa kun en omaa pahantuulisuuttani kestänyt. Mulla on aina kurja olo ,suutun miehelle kun kiroilee lasten kuullen ja se jo laukaisee mussa jotain tosi ärsyttävää. Pienestä se lähtee..hitto en enää halua lähteä yhdessä mihinkään. Olen maailma kurjin äiti kun mies vierellä ,yksin taas olen aina tosi iloinen ja iloitsen lasten kanssa olosta..
Onko muilla samanlaisia tunteita ja miten ihmeessä tää kierre katkeaa.? Miehen kanssa lähes aina kärhämää milloin mistäkin ja varmaan siitähän tää johtuu. Taidan perua koko kesän yhteiset reissut, tosi kiva lasten kuunnella aikuisten riitelyä ja naljailua kun johonkin mennään. =/
Onko muilla samanlaisia tunteita ja miten ihmeessä tää kierre katkeaa.? Miehen kanssa lähes aina kärhämää milloin mistäkin ja varmaan siitähän tää johtuu. Taidan perua koko kesän yhteiset reissut, tosi kiva lasten kuunnella aikuisten riitelyä ja naljailua kun johonkin mennään. =/