Pahanhajuinen valkovuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjuusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katjuusa

Vieras
Km:stä nyt pari kuukautta. Lääkkeellinen tyhjennys ei kunnolla toiminut vaan sain viiden viikon kuluttua km:stä jälkitarkastuksessa uudet lääkkeet tyhjennystä varten. Ultra paljasti, että tuon jälkeen oli kohtu siisti. Tuosta on nyt n. kolme viikkoa ja laskeskelin, että nyt voisi olla n. kp 22. Oireina on vihlontaa, pistelyä ja viiltelyä alavatsalla, ei kovin voimakasta mutta kuitenkin. Lisäksi valkovuoto on pahan hajuista, muistutta lähinnä piimää :( . Lämpökin on lievästi koholla, 37.2 c ja olo hutera. Klinikalla sain ohjeeksi koittaa Canesten-kuuria, mutta ei tämä hiivalta vaikuta kun ei kutise tai ole kokkareinen v-vuoto.

Mistä voisi olla kyse? Eikö kohtutulehduksessa pitäisi olla korkea kuume ja veristä vuotoa? :/ Onko kellään vastaavaa kokemusta?

Luulempa, että kyseessä voisi olla ihan emätin tulehdus...Siinä esiintyy just noita oireita ja varsinkin tuo kokkareinen ja haiseva valkovuoto on erityinen oire siinä...

Kiitos vastauksesta! Siis minulla nimenomaan ei ole tuota kokkareista valkovuotoa, ainoastaan pahan hajuista. Eli oireet eivät viittaa hiivaan, eikä hiivassa kai ole alavatsakipuja. Noh, eilen alkoi myös niukka verinen vuoto ja kuume on tänään noussut. Soitin klinikalle ja heti passitettiin labraan. Sain puhelinreseptillä antibiootit (kahta eri! :/ ) Ja huomenna käyntiaika gynelle. Eli kohtutulehdusta epäilevät kuitenkin.

Voi hyvät kanssasiskot, toivon että te selviätte km:nne helpommalla. Km on jo itsenään kokemuksena kamala, niin miksi pitää olla näitä epäonnistuneita tyhjennyksiä, uusia tyhjennyksiä, tosi kauan kestävää vuotoa ja kohtutulehduksia ja mitä vielä.....olen elänyt tätä km:ni jo kohta 2 kk :( .
Kiroilisin tähän nyt rajusti, mutta kirosanat muuttuvat merkeiksi niin että mitä hyötyä...

Minulle tuli tulehdus tyttären syntymän jälkeen heti.Hoidettiin jo laitoksella ja jatkossa kotona(en muista mikä lääke,suoraan alapäähän kuitenkin)
Ei ollutkaan parantunut ja myöhemmin tuli kivut ja vaivat.Haju myös paha.
Oli päässyt haavauma tulemaan.Ensin tulehdus hoidettiin lääkkeellä ja sitten haavauma poltettiin.
Se oli sillä hoidettu.

Yhteistyössä