Pahan mielen keskelle hiukan piristystä

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä odotan niitä asfalttimiähiä... piru kun tuli näin kylmät ilmat |O

Ei niissoo enää mitään näkemistä sen uuden lain astuttua voimaan ;).

Mikä laki? :o

Nykyisin niillä pitää olla kypärä ja värikäs haalari (ainakin siis se turvaliivi) päällä säällä kuin säällä. Paljaat yläkropat ovat siis historiaa.

:o :headwall: *itkupotkuraivari* No onneks tuossa matkalla meiltä keskustaan sillalla on jotain raksamiekkosia ja ne on kyllä osa ilman paitaa :p Hyvä etten yks päivä polkenu kaidetta päin kun kyttäsin ylöspäin polkiessani sillalla olevaa ylämäkeä..(rakentavat jotain katosta bussipysäkeille ja se paidaton mies seisoi ihan yläpuolellani sielä katolla kun viiletin katoksen alta) Olin varmaan melkonen näky ison masuni kanssa, kuola poskella ja melkein kolaroin kun kyttäsin suoraan ylös päin.. :laugh:

Siis joo, aurinko takas! |O

Alkuperäinen kirjoittaja jkl:
tiedätkö, mä asun jyväskylässä ja kiroan aina ku täällä ei missään ole silmänruokaa :kieh:

miehelle kyllä löytyy mut mulle ei..perkules :( ........ :D

Se yks komea majailee melko usein Mempparin terassilla... suhaat vaan ohi siitä tarpeeksi usein, niin näet Komean.

Mie näin tänään kadulla Komean Miehen. Siis käsittämättömän hyvännäköisen. Piti ihan vilkaista uudestaan, ja sitten kolmannen kerran - jolloin selvisi, että tämä mies oli muinainen sinkkuaikojen säätö, se oli vaan kasvattanut hiukset takaisin päähän (oli silloin kalju).

Nolotti :kieh: :kieh: :kieh:

Ei kannata aloittaa uutta juttua ennenkuin entinen lopetettu. Ainahan komeita miehiä näkee. Turhaa tehdä miestäsi mustasukkaiseksi ennen suhteen lopettamista.

Alkuperäinen kirjoittaja olehan nyt aikuinen:
Mie näin tänään kadulla Komean Miehen. Siis käsittämättömän hyvännäköisen. Piti ihan vilkaista uudestaan, ja sitten kolmannen kerran - jolloin selvisi, että tämä mies oli muinainen sinkkuaikojen säätö, se oli vaan kasvattanut hiukset takaisin päähän (oli silloin kalju).

Nolotti :kieh: :kieh: :kieh:

Ei kannata aloittaa uutta juttua ennenkuin entinen lopetettu. Ainahan komeita miehiä näkee. Turhaa tehdä miestäsi mustasukkaiseksi ennen suhteen lopettamista.

Mitä ihmeen juttua?! :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kasvakaa aikuisiksi:
Alkuperäinen kirjoittaja lupu:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ekkö sä nähnyt jo joku päivä sitten jonkun tosi komean joka kuitenkin pukeutu oudosti? :D

Joo :). Täällä Jyväskylässä liikkuu PALJON komeita miehiä.

Mä olen sitten ilmeisesti kulkenut laput silmillä... :O

Jyväkylä on kyllä aika perseestä.

Eikä ole!

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Sun tarttee keksiä nyt uusi kesän kliimaksi :'(

Mutta mikä? :/

Aina voi tehdä kesäretken tänne Jyväskylään ;). (Mä voin esitellä kaikki ne kaks komeaa, ja kaupanpäällisiksi Matti Nykäsen, joka on kevään aikana yrittänyt uida liiveihin jo kahdesti :kieh: :kieh: :kieh: )

No siinähän sulle parempi mies? Alkaa sama juupas eipäs.

Alkuperäinen kirjoittaja lupu:
Ekkö sä nähnyt jo joku päivä sitten jonkun tosi komean joka kuitenkin pukeutu oudosti? :D

Mä olen sitten ilmeisesti kulkenut laput silmillä... :O

Jyväkylä on kyllä aika perseestä.

Lähestulkoon per*h*eestähän me kaikki ollaan tultu...ei mitään ihmettelemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Sun tarttee keksiä nyt uusi kesän kliimaksi :'(

Mutta mikä? :/

Aina voi tehdä kesäretken tänne Jyväskylään ;). (Mä voin esitellä kaikki ne kaks komeaa, ja kaupanpäällisiksi Matti Nykäsen, joka on kevään aikana yrittänyt uida liiveihin jo kahdesti :kieh: :kieh: :kieh: )

No siinähän sulle parempi mies? Alkaa sama juupas eipäs.

Just joo |O :headwall: |O :headwall:

johtuukohan se musta vai tästä kaupungista, että mä näen aniharvoin todella todella komeita miehiä. Aina niissä on tarkemmin katsoessa jotain vikaa: liian muodikas, liian epäsiisti. Liian siloposki, liian renttu. Liikaa partaa, ei yhtään partaa. Liian pienet kädet, liian iso nenä. Liian lihaksikas, ei ollenkaan lihaksikas. Vääränlainen vyö, väärin puettu paita. Kamalat housut, hirveä kravatti. Tylsä, riiheejä, huumorintajuton, naisten naurattaja... Miten niin mä olen vaativa? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Tekö olette niitä seksuaalisesti miehiä ahdistelevia naisia?

Vissiin sitten joo... nainenhan ei saa katsoa mieheen päinkään, täytyy vaan alistaa itsensä miehen katseelle.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/07/miesten_seksuaalinen_hairinta_on_lisaantynyt_845658.html

Nykyisin niillä pitää olla kypärä ja värikäs haalari (ainakin siis se turvaliivi) päällä säällä kuin säällä. Paljaat yläkropat ovat siis historiaa.

ja mäkun katselin eilen paljasyläkroppaista asfalttimiestä. niillä oli neonvihreet housut jalassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tamperelainen:

ja mäkun katselin eilen paljasyläkroppaista asfalttimiestä. niillä oli neonvihreet housut jalassa :whistle:

Oho, ne on uhmanneet lakia :)!

joo, jyväskylässä on tosiaan paljon komeita miehiä. joitain vuosia sitten sokos hotellin baarissa oli syötävän sulonen baarimikko
a234.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
(Mä voin esitellä kaikki ne kaks komeaa, ja kaupanpäällisiksi Matti Nykäsen, joka on kevään aikana yrittänyt uida liiveihin jo kahdesti :kieh: :kieh: :kieh: )

Hyi hyi! :x Mutta kerro miten se on yrittänyt :D :laugh:

Taksijonossa oli kerran mun takana, ja rupes heittämään juttua, tyyliin että meille vai teille, ei mitään järjellistä. Ja kun en innostunut, niin tuli klassinen etkö sä tiedä kuka mä olen -kysymys. Johon minä, että todellakin tiedän, ja etenkään siksi ei nyt flaksi käy. Muutama viikko tämän jälkeen se tuli tos kävelykadulla vastaan, ja taas sama peli. Mussa on kuulemma jotain samaa ku Mervissä, jota hänel oli hirveä ikävä... oli ihan pakko sanoakin se hälle, että siihen kommenttiin meni sit VIIMEISETKIN tsäänssit (joita EI siis koskaan ollut millään muotoa), sillä mä EN halua tietää, mitä se jokin on :laugh: :laugh:

Taksijonossa oli kerran mun takana, ja rupes heittämään juttua, tyyliin että meille vai teille, ei mitään järjellistä. Ja kun en innostunut, niin tuli klassinen etkö sä tiedä kuka mä olen -kysymys. Johon minä, että todellakin tiedän, ja etenkään siksi ei nyt flaksi käy. Muutama viikko tämän jälkeen se tuli tos kävelykadulla vastaan, ja taas sama peli. Mussa on kuulemma jotain samaa ku Mervissä, jota hänel oli hirveä ikävä... oli ihan pakko sanoakin se hälle, että siihen kommenttiin meni sit VIIMEISETKIN tsäänssit (joita EI siis koskaan ollut millään muotoa), sillä mä EN halua tietää, mitä se jokin on :laugh: :laugh:

Voi että. Joka nainen ei olisi tuota kertonut, hatunnosto Sörhikselle :D Mitenkään Merviä morkkaamatta!

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
johtuukohan se musta vai tästä kaupungista, että mä näen aniharvoin todella todella komeita miehiä. Aina niissä on tarkemmin katsoessa jotain vikaa: liian muodikas, liian epäsiisti. Liian siloposki, liian renttu. Liikaa partaa, ei yhtään partaa. Liian pienet kädet, liian iso nenä. Liian lihaksikas, ei ollenkaan lihaksikas. Vääränlainen vyö, väärin puettu paita. Kamalat housut, hirveä kravatti. Tylsä, riiheejä, huumorintajuton, naisten naurattaja... Miten niin mä olen vaativa? :ashamed:

No en itse pidä itseäni vaativana, mutta kun kotona mies jota haluaa katsella niin ei tuu edes katseltua miehiä. Sitäpaitsi mun pitäis ainakin jutella ja nähdä millainen mies on. Pelkkä ulkokuori ei sytytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

Voi että. Joka nainen ei olisi tuota kertonut, hatunnosto Sörhikselle :D Mitenkään Merviä morkkaamatta!

:D Epäilemättä olis pitänyt jättää kertomatta. Mutta sen aunomahos-jutun jälkeen tuskin millään on enää mitään väliä.