Ei näytä palsta vilkastuvan : /
Aina välillä olen käväissyt ja aina vaan on yhtä kuiva meininki...
Aina välillä olen käväissyt ja aina vaan on yhtä kuiva meininki...
mä taas kaipaan vähän "äksöniä"...mutta kun mikään ei tehoa, ei edes kuvaketjuihin osallistuminen tuo eloa palstalle...: /Minusta täällä on niin ihanan rauhallista, että ehtii vanhakin mukaan jutteloihin
On, rauhallista onMinusta täällä on niin ihanan rauhallista, että ehtii vanhakin mukaan jutteloihin
mäkin olen vähentänyt palstailua huomattavasti, mutta yksinkertaisesti siksi että useimmiten ei ole ketään kenen kanssa juttelisHiljaista on. Ja koska itsekin vähemmän täällä vietän aikaa.. tuntuu uusitunut ulkoasu ja tekniikka vielä jotenkin hankalasti hahmoitettavalta.
sekin on totta. Itsellä pääasiallisin syy on aikapula. Istahdan tänne kyllä aina hetkeksi, mutta tuntuu, että etusivun avauksetkaan eivät vaihdu.mäkin olen vähentänyt palstailua huomattavasti, mutta yksinkertaisesti siksi että useimmiten ei ole ketään kenen kanssa juttelis
mä olen kyllä MELKEIN tottunut uudistukseen- mutta tää hiljaisuus, ihan kuollutta täällä : /Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;21999375:Mulla ainakin meni maku lähestulkoon kokonaan tähän palstaan tämän uudistuksen myötä, joka vaikuttaa ainakin mun mielestä olevan yhtä sekavaa sillisalaattia :X. En edes viitsi kirjautua sisäänkään - joo, kerran erehdyin, enkä tykännyt ollenkaan tuosta profiloinnista, yksi FB riittää vallan hyvin - kun entisestäänkin harvemmin täällä olen. Harmi sinänsä, sillä ennen täällä oli ihan viihdyttävääkin roikkua ja ns. nollata itsensä päivän/viikon päätteeksi.
no joo, kiirettä on ollut tässäkin päässä, ja kaikenkarvaisia huolia joiden takia ei jaksa keskittyä niin hirveesti, mutta sitten kun on aikaa ja sopiva mieliala, aika äkkiä kiinnostus lopahtaa kun mitään ei tapahdu...sekin on totta. Itsellä pääasiallisin syy on aikapula. Istahdan tänne kyllä aina hetkeksi, mutta tuntuu, että etusivun avauksetkaan eivät vaihdu.
Niin tuntui, kunnes huomain että jos klikkaan mitäs nyt-etusivun suosikkipalkista, kuten olin tottunut, niin sivu ei päivity. Joten käytän joko ketjun lopussa olevaa linkkiä tai refreshiä, jotta uudet tulee näkyviin.tuntuu, että etusivun avauksetkaan eivät vaihdu.
no niin, tulihan sitä säpinää !YouTube - Maukka Perusjätkä SÄPINÄÄ 1979
tässä säpinää. En meinannut osata edes linkittää tänne:ashamed:
ai mihin joukkoon?opcorn::heart:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21999478:Onhan se viihtyminen tietysti omallakin vastuulla
Mun mielestä tää on ollut ihan hyvä, olisi vielä parempi jos ihmiset eivät valittaisi tylsyydestä vaan tekisivät jotain millä se poistuu.
Tosin mikä mä olen sanomaan, ikuisuuden palstaillut ja edelleen mitäänsanomaton seinäruusu, joka ei kuulu "siihen joukkoon"