pahalta kyllä näyttää

[QUOTE="vieras";21999298]WM, taidat siis kaivata riitaa.. :D.[/QUOTE]

no paremman puutteessa vaikka riitaa...
vakavasti puhuen täällä ei ole enää oikeastaan ketään sellaista jonka kanssa oon enemmän ollut tekemisissä, ne muutamat hassut mustat joita täällä näkee ovat sellaisia joiden kanssa ei ole tullut liikaa hölistyä aiemmin, ilmeisesti siksi kun ei ole ollut yhteisiä puheenaiheita/mielenkiinnon kohteita...miten niitä nytkään yhtäkkiä ilmaantuisi, eikä väkisten viitsi alkaa juttua vääntämään.
 
Mä istun tietenki ihan liikaa täälä, mutta kovin hitaasti jutut kulkee ja ei oo oikee mitään mielenkiintoista. Välillä käy mielessä että pitäiskö vaihtaa vauvan palstalle tai johonki muualle...täälä on vaan niin "kotona" että ei viitsis opetella uutta paikkaa ja uutta porukkaa...
 
Pätsmaruu harmaana
Mulla ainakin meni maku lähestulkoon kokonaan tähän palstaan tämän uudistuksen myötä, joka vaikuttaa ainakin mun mielestä olevan yhtä sekavaa sillisalaattia :X. En edes viitsi kirjautua sisäänkään - joo, kerran erehdyin, enkä tykännyt ollenkaan tuosta profiloinnista, yksi FB riittää vallan hyvin - kun entisestäänkin harvemmin täällä olen. Harmi sinänsä, sillä ennen täällä oli ihan viihdyttävääkin roikkua ja ns. nollata itsensä päivän/viikon päätteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;21999375:
Mulla ainakin meni maku lähestulkoon kokonaan tähän palstaan tämän uudistuksen myötä, joka vaikuttaa ainakin mun mielestä olevan yhtä sekavaa sillisalaattia :X. En edes viitsi kirjautua sisäänkään - joo, kerran erehdyin, enkä tykännyt ollenkaan tuosta profiloinnista, yksi FB riittää vallan hyvin - kun entisestäänkin harvemmin täällä olen. Harmi sinänsä, sillä ennen täällä oli ihan viihdyttävääkin roikkua ja ns. nollata itsensä päivän/viikon päätteeksi.
mä olen kyllä MELKEIN tottunut uudistukseen- mutta tää hiljaisuus, ihan kuollutta täällä : /
 
sekin on totta. Itsellä pääasiallisin syy on aikapula. Istahdan tänne kyllä aina hetkeksi, mutta tuntuu, että etusivun avauksetkaan eivät vaihdu.
no joo, kiirettä on ollut tässäkin päässä, ja kaikenkarvaisia huolia joiden takia ei jaksa keskittyä niin hirveesti, mutta sitten kun on aikaa ja sopiva mieliala, aika äkkiä kiinnostus lopahtaa kun mitään ei tapahdu...
 
[QUOTE="harmaa";21999433]Tää on niin hidasta/hiljaista nykyään.
Ei tarvii selata tyyliin ku 2sivuu niin saa koko päivän ketjut näkyviin.
Kukaan ei ees kirjota mitään mihinkään..[/QUOTE]

niinpä, ei tunnu olevan mitään mielenkiintoisia keskustelujakaan enää...ennen oli useampikin ketju seurattavana samanaikaisesti...voi niitä aikoja *HUOOOHHHHH*
 
metsänpeitto
Onhan se viihtyminen tietysti omallakin vastuulla :)

Mun mielestä tää on ollut ihan hyvä, olisi vielä parempi jos ihmiset eivät valittaisi tylsyydestä vaan tekisivät jotain millä se poistuu.

Tosin mikä mä olen sanomaan, ikuisuuden palstaillut ja edelleen mitäänsanomaton seinäruusu, joka ei kuulu "siihen joukkoon" :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21999478:
Onhan se viihtyminen tietysti omallakin vastuulla :)

Mun mielestä tää on ollut ihan hyvä, olisi vielä parempi jos ihmiset eivät valittaisi tylsyydestä vaan tekisivät jotain millä se poistuu.

Tosin mikä mä olen sanomaan, ikuisuuden palstaillut ja edelleen mitäänsanomaton seinäruusu, joka ei kuulu "siihen joukkoon" :LOL:
ai mihin joukkoon?:popcorn::heart:
 

Yhteistyössä