Pahaimmat matkarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mr

Vieras
Kertokaahan mitkä ovat parhaimmat matkarattaat. Meillä on sellaiset hakusessa 1 vuotiaalle. Ainuuna kriteerinä meillä on laatu. Toki aina säädettävä työntäaisa... on plussaa, mutta ne eivät ole pakolliset. Mitkä teillä on toiminut hyvin, mitkä hajonnut käsiin?

Pieni vinkki. Älä osta rattaita, jotka sisältävät paljon muoviosia. Eli graco on hyvä esimerkki. Paljon muovia ja muovi haurastuu nopeasti.
Mites sateenvarjorattaat, onko myös harkinnassa sellaiset? Meillä gessleinin satikat ja ollaan tykätty paljon.

meillä maclaren quest ja ollaan tykätty! keveät, helpot taittaa ja kestävät! toki renkaat on aika pienet, mutta me emme asu maassa jossa lunta olisi paria viikkoa kauempaa

Mä puolestani suosittelen Gracoja ehdottomasti! Meillä gracon matkarattaat kesti kolme vuotta päivittäistä käyttöä monenlaisessa maastossa, kaksi etelänreissua ja massiivisia kauppakasseja "tavarakorissa". Lopulta levisivät hyvin palvelleina (muoviosat eivät hajonneet).

Nyt kolmatta vuotta käytössä käytettynä ostetut toiset Gracot. Ei minkäänlaisia hajoamisen merkkejä, vaikka esikoinen matkustaa paljon tavarakorin reunan päällä seisten ja valtaisat kauppakassikuljetukset jatkuvat. Normirattaita meillä ei siis lainkaan ole. Itse olen ollut näihin rattaisiin hyvin tyytyväinen. Suosittelen!

meillä on ollut kahdet gracot ja ne eivät tahdo oikein kestää.Nyt meillä on emmaljungan spiderit ja on todella hyvät,taittuvat pieneen tilaan ja niihen saa lisävarusteena kuomun.Sadesuojaksi sopii normaali emman sadesuoja(edullinen,saa normi tavarataloista).

Pieni vinkki. Älä osta rattaita, jotka sisältävät paljon muoviosia. Eli graco on hyvä esimerkki. Paljon muovia ja muovi haurastuu nopeasti.
Mites sateenvarjorattaat, onko myös harkinnassa sellaiset? Meillä gessleinin satikat ja ollaan tykätty paljon.

hah... meillä on tollaset gracot, jotka on YLI 10-vuotta ollu käytössä. Tällä hetkellä jo neljännellä lapsella. Ja vieläkin toimii täysillä. Nyttenkun ne pestiin, niin näyttävät ihan uusilta. Kaikki kankaat ehjiä jne..