Paha olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helistin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helistin

Vieras
Olen tosi allapäin. ja tarviisin jonkun, joka kuuntelee. mies on sanonu, että se ei enää halua jatkaa meidän juttua. avoliittoa, josta on 2 lasta. olen niin poikki, että en tiiä mitä tekis. tätä on siis ennenkin jauhettu. sanoin, että jos sun o´n niin vaikea olla meidän kans, mikset lähde heti, ei tätä ole pakko jatkaa. käski vain oottaa. tuntuu niin hirveältä. mutta toisaalta helpottavalta, mutta myöski´n pelottaa, entä jos vielä kerran yritetään ja ei onnistu. jotenkin olen ihan liian arka. mut en kyl halua enää kuulla miehen haukkumista ja ainaista arvostelua, kun en osaa laittaa erikoisia ruokia ja joskus joutuu syödä samaa ruokaa seur. päivänä. tai kun en jaksa valvoa yöhön sen kanssa. tai kun jääkaapista on juotu kaikki kokis, tai kun syön suklaapatukan sängyssä tai kun soitan sille joskus töihin, se tulee epäluuloseks. kauheaa piinaamista, mutta ei ole rohkeutta erota. sitä vaan odottaa, että se kohta huomaa, kuinka hyvä vaimo sillä on. ei sen tarvi maksaa laskuja, viedä lapsia harrastuksiin tai osallistua mihinkään sukujuttuihin, se vaan elää omaa elämäänsä, käy ruokaostoksilla ja joskus on lasten kans kotona, jos käyn jossain. siis päivisin. ja mä tyhmä vaan ootan, että kaikki muuttusi paremmaksi, jos mä teen kaikki ninku se haluu. kiitos, jos joku jaksói lukea.

se kun ei vaan ole niin helppoa ja muistuttaisin siitä puhumisen tärkeydestä olen sitä mieltä että kaikki vaan antaa liian helposti periksi miehesi on aikas porsas sinua kohtaan kyllä, mutta tajuaisikohan jos puhuisit suoraan ja vaatisit käytökselle muutosta olisikohan valmis tekemään asialle jotain me naiset ollaan hieman hulluja kun siedämme rakkauden nimissä kaiken näköistä shittiä!

en minä tiedä enää edes sitä, rakastanko? mitä se rakkaus on? luulen rakastavani paljonkin, ei kai tää eropohdinta muuten tuntuis näin pahalta.
ja saan minä jotakin tästä suhteesta, lapsille isän, ja onhan meillä hyviäkin aikoja ollut, nyt vain tuntuu että se oli tässä, että tästä suosta me ei enää päästä yli, uppoamme.

Alkuperäinen kirjoittaja helistin:
en minä tiedä enää edes sitä, rakastanko? mitä se rakkaus on? luulen rakastavani paljonkin, ei kai tää eropohdinta muuten tuntuis näin pahalta.
ja saan minä jotakin tästä suhteesta, lapsille isän, ja onhan meillä hyviäkin aikoja ollut, nyt vain tuntuu että se oli tässä, että tästä suosta me ei enää päästä yli, uppoamme.

vähän sama tilanne täällä...meilläkin lapsia,onneksi jo kouluikäisiä. ei kai sitä tarvitse kitua suhteessa josta tulee vaan paha olo...

Onhan se heille isä eron jälkeenkin, vai mitä? Ei kannata antaa polkea itseään ihan maan rakoon. Se ei tee suhteelle eikä sun itsetunnolles hyvää ja sitäkautta heijastuu lapsiinkin. Eikä anna hyvää mallia lapsille parisuhteesta ja toimivasta perheestä.

Joo, helppohan se on näitä "totuuksia" ladella :(

mitä sun mies tekee työkseen kun noin komenteleva ja terroristi on? Kyllä mä syön suklaata sängyssäni,ei ukot määrää.nyt vaan reippaasti asioista selvää ja jos ukko ei muutu niin sit ulkoruokintaan.

Yhteistyössä