paha olla..

en taaskaan tiedä mitä pitäisi tehdä.. mies on kaks päivää ollu puhumatta sanaakaan ja täysin noteeraamatta.. tänään sain siitä irti ihan tarpeeksi, minä kuulemma valvotan häntä, ja jälleen mun pitäisi muuttua johonkin suuntaan.. en taida enää tietää että kuinka mun pitäisi olla.. sanoi että jättää minut jos en muutu.. muttakun en tiedä kuinka pitäisi muuttua..
tottahan se on että olen viimesen viikon valvonu yöni ku olen vaan murehtinu enkä saa nukuttua.. tosiasia on, että jos mieheke minut jättää, niin olen täysin yksin, lukuunottamatta veljiä ja vanhempia.. :'( :'(

mut eihän ketään voi yrittää väkisin muuttaa! jos oikeasti rakastaa toista niin ei silloin vaadita että toisen pitäisi koko ajan mukautua sellaiseksi kuin tämä herra x haluaa. ootko nyt varma että haluat oikeesti jatkaa tollasen miehen kanssa jolle et kelpaa omana itsenäs? :hug:

Ei toista ihmistä voi väkisin muuttaa... Jos sinä muutut miehesi toiveiden mukaan, niin mitä hän seuraavaksi pyytää? Useimmiten kun taitaa tulla aina vaan uusia vaatimuksia....

Rakkaus ei aseta ehtoja, kyllä se on aivan muut tunteet kun niitä ehtoja asettaa. Eli ehtoja täyttämällä, ei sitä rakkautta saa...

No mies vois sanoa, että kuinka sun pitäis muuttua. Mutta ei sitä kyllä liiaksi saa alata muuttamaan toista, koska eihän toinen ole oma itsensä sen jälkeen...

Etkä sä yksin jäisi! :hug: Älä unohda "kissoja" :D

jos hän sinua rakastaa,ei hän vaadi sua muuttumaan!ole vaan oma itsesi,ei siinä ole mitään väärää,jos ei se riitä,se olkoon miehes ongelma,jos miehes jättäis,et sä yksin jäis..nyt pää pystyyn ja älä jää kynnysmatoksi! :hug:

Anteeksi vaan,että kuulostat ihan minulta joku aika sitten..p.skaa tuli miehen taholta niskaan,että kohina kävi..itse valehteli ja teki mitä lystäsi..lopulta sain tarpeekseni ja otin loparit koko hommasta!
Palstailen täällä näin perjanrtai-iltana,kun muutakaan ei ole tarjolla,mutta olen pirun paljon onnellisempi,kuin jonkin persoonallisuushäiriöisen pelinappulana!!Mieti elämääsi..haluatko jatkaa samaa rataa vai saada mahdollisuuden omaan,ehkä onnellisempaan
elämään??Lattiarättinä ei ole hyvä olla..sanoo entinen siivousalan ammattilainen!

Yhteistyössä