Paha olla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
En taas tiedä mikä tuli. On vain helvetin paha olla. itkettää koko ajan vaikka ei periaatteessa ole mitään syytä. Erottiin kyllä miehen kanssa kolme viikkoa sitten. ero oli mun tahtoni. en kuitenkaan tietoisesti "ikävöi" ukkoa tai mitään sellaista. Tuli vain yhtäkkiä paha olla. En jaksa edes nuorimman kanssa touhuta just nyt mitään. Koko viikon olen ollut kahden tän pojan kanssa ku kaksi vanhinta on ollu reissussa. Millä sais mielialansa vähän nouseen ettei täällä alkaisi yksistään völlään? ja miksi tällainen olo tuli ihan yllättäen? Sairastin lievää masennusta 2-3 vuotta sitten ja nyt tuntuu vähän samalta. Ei niin pahalta ku silloin mutta jotenki samanlaiselta. Ei vaan jaksaisi nyt just tätä. on niin paljon muutakin mietittävää.

Arjen rutiinit kai parhaiten auttaa. Ja nukkuminen öisin, myöhään valvominen lisää ikäviä ajatuksia. Ja kannattaa muistaa, että ihmiselle on myös luotu kyky hallita ajatuksiaan, ja varjella itseään ikäviltä ajatuksilta. Ala vaikka lukemaan kirjaa, ja mene ajoissa nukkumaan. Pidä huolta itsestäsi!

no joo... en saata syödä juuri mitään (oon laihtunu 6-7 kg tässä eroprosessin aikana) ja nukkuminenkin on välillä mitä sattuu... Ei vain uni tuu vaikka miten pyöris sängyssä. Kaksi vanhinta tulee huomenna kotiin reissulta ja pitäis jaksaa olla innostunu niiden kertomuksista...

Yhteistyössä