Paha moka, ehkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyneenä tilannu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyneenä tilannu

Vieras
Tilasin Horze sivuilta ratsastuskyprän ja talutushihnan 3.4, oon täs miettiny missähä ne viipyy ku ei kuulu mitää ja aattelin, että no täs on nää pyhät välissä niin johtuu siitä. Äske sit aloin katsoo sitä tilausvahvistuta ja huomasin, että olin asunto numero laittanu vääri, eli esim. Jalavantie 10E111, kun oikeasti se olisi Jalavantie 10E115, kaikki muut tiedot oli oikein. Voiko nyt käydä sillee, että ei saada ollenkaa tuota pakettia. Paketi pitäisi hakea postista ja sielt pitäis tulla se kuitti mitä vastaa sen voi hakea, mutta kun osoite on väärä, onko lappu esim. menny naapurii?
Ja tiedän pitäis tarkistaa saman tien nuo tiedot, mutta koitappa muistaa ku väsyneenä ja kiirees tilaat.

jos on sama rappu voi helposti tulla ihan oikeaan osoitteeseen.
tosin jos tiedät/tunnet henkilön jonka osoitteen kirjoitit voit hänelle ilmoittaa asiasta, että ilmoittaa sitten sinulle kun lappu tulee.

ei se naapuri kuitenkaan pysty sitä pakettia lunastamaan ilman kuvallista henkilöllisyystodistusta.

En tähä aikaa viiti lähtee pimpottelee alakerran rouva ovikelloo, muutenki hiuka erikoinen tapaus. Huome on pakko kyl käydä soittaa ovikelloo ja kysyä, että onko vahingossa sinne tullu se lappu. Parasta ois, jos ei ois viel ehtiny ees lähtee tulee ku toimitus on 3-7arkipäivää ja arkipäiviä on nyt ollu 4.

On sama rappu, asuu tossa meijä alakerrassa. ja sen tiedä, ettei pysty onneks sitä lunastaa. Ärsyttävaa itteeni hirveesti ku olin noin huolimatn, mut laitan sen piikkii, että oon niin väsyny, kun on pikkunen lapsi ja yö unet jääny vähäselle ja ollu muutenki niin paljon kaikkee tressii tässä, huomaa heti että vaikuttaa keskittymiseen.

Ja sinne verkkokauppaanhan ei missään tapauksessa kannata soittaa ja kysyä viipyykö tilaus vai tuliko siihen väärä osoite.... Muutenkin kumma paikka, jos eivät laittaneet tilausvahvistusta, mistä näkyisi tiedot.

Eiköhän postimies laita sen saapumis-ilmoituksen nimen perusteella eikä osoitteen. Kuten muutkin postit.

Tuo riippuu ihan postimiehestä. Osa jakaa osoitteen mukaan ja osa nimen mukaan. Osa sitten huomaa että nimi ja osoite ei sovi ja tekee sitten mitä tekee.

Tässä on huomioitava se että postimies käsittelee tuhansia posteja päivässä ja koska osa on mitä ovat niin tekevät hommansa miten tekevät.

Laitoin eilen illalla saman tien s-posti viestiä kun huomasin mokan, tänä aamuna vastasivat ja siinä oli mukana seurantakoodi. Nyt sen koodin avulla seuraan paketin matkaa kotia kohti.

Yhteistyössä