Paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin, en ymmärrä miksi mun pitää aina kattoa noita Kadonneita ja muita rikosjuttuja kun niistä tulee vaan paha mieli. Silti pitää aina tietää kuinka kävi. Ja tuossa sarjassa kun ei edes saa vastausta. Muutenkin nykyisin on ihan kauheita juttuja mitä lehdistä saa lukea, että pitää kai alkaa tosissaan rajaamaan mitä kattoo tai lukee :/ Niinkuin se laukkusurma, se jäi kummittelemaan mieleen ja pahasti, oksettaa ihan se kuvaus niistä tapahtumista. Kauheaa pahuutta.

Itse olen lopettanut tuollaisten juttujen lukemisen. Siis sillä lailla perinpohjaisesti. Koska haluan pysyä kärryillä siitä, mitä Suomessa (ja muuallakin) milloinkin tapahtuu, luen toki lehtiä ja katson vähintään otsikot, mutta tuollaisten juttujen kohdalla jätän ne varsinaiset jutut lukematta. Samaten kaikki väkivaltarikokset yleensäkin, koskivatpa ne sitten mitä ryhmää tahansa.

Mulle jäi mieleen se koiran hengiltä pahoinpiteleminen Äänekoskella (?) ja tuntui pahalta pitkän aikaa. Samoin se juttu, missä 3 kk:n ikäinen vauva oli ravistettu & kuristettu sokeaksi jne. Itketti noiden juttujen jälkeen. :(

Itse olen lopettanut tuollaisten juttujen lukemisen. Siis sillä lailla perinpohjaisesti. Koska haluan pysyä kärryillä siitä, mitä Suomessa (ja muuallakin) milloinkin tapahtuu, luen toki lehtiä ja katson vähintään otsikot, mutta tuollaisten juttujen kohdalla jätän ne varsinaiset jutut lukematta. Samaten kaikki väkivaltarikokset yleensäkin, koskivatpa ne sitten mitä ryhmää tahansa.

Mulle jäi mieleen se koiran hengiltä pahoinpiteleminen Äänekoskella (?) ja tuntui pahalta pitkän aikaa. Samoin se juttu, missä 3 kk:n ikäinen vauva oli ravistettu & kuristettu sokeaksi jne. Itketti noiden juttujen jälkeen. :(

Mun on pakko alkaa tehdä samoin. Ihan kauheita asioita, joista mun ei tarvii tietää otsikkoa enempää.

Yhteistyössä