Paha mieli toisen puolesta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annika79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ihmeessä olette kutsuneet sen tytön teille jos kerran hän aiheuttaa vaan ongelmia? Mä en kutsuisi, ehkäpä tyttö oppisi siitä jotain.

Tossahan se just ap kirjotti että tyttö ei itse tule synttäreille, mutta määrää kaveripiirissä että muutkaan ei saa mennä. Noinhan se menee ton tyypin kiusaajalla/vallan käyttäjällä :/ ei siihen auta se ettei vaan kutsu sitä, kun tyyppi määrää muita muuta kautta myös.

Ai, mä en vaan nyt näe ap:n kirjoittaneen, etteikö olisi tyttöä kutsunut.

Taidat tahallaan vääntää asiaa, eikö? Tuleeko hyvä mieli? Jos niin :flower: sulle.

KRÖHÖM
:whistle:

Tämä hemmoteltu prinsessa on jo ilmoittanut, ettei aio juhliin saapua, kun on tärkeämpiä menoja, mutta kieltää myös muita kutsuttuja juhlimasta.

Eli kyllä mä ymmärsin että on kutsuttu..

Miksi ihmeessä olette kutsuneet sen tytön teille jos kerran hän aiheuttaa vaan ongelmia? Mä en kutsuisi, ehkäpä tyttö oppisi siitä jotain.

Tossahan se just ap kirjotti että tyttö ei itse tule synttäreille, mutta määrää kaveripiirissä että muutkaan ei saa mennä. Noinhan se menee ton tyypin kiusaajalla/vallan käyttäjällä :/ ei siihen auta se ettei vaan kutsu sitä, kun tyyppi määrää muita muuta kautta myös.

Taidat tahallaan vääntää asiaa, eikö? Tuleeko hyvä mieli? Jos niin :flower: sulle.

Aha, miten niin väännän asiaa? Sinähän niin teet. Itse ehdotin, että tuollainen tyttö jätettäisiin kutsumatta kokonaan, koska näköjään ei saa aikaan muuta kuin pahaa mieltä muille. Ei ole mikään pakko kutsua epätoivottua vierasta. Ja en tosiaan huomaa ap:n viestissä kohtaa, jossa kertoisi että tyttöä ei ole kutsuttu. Saa oikaista, mikäli olen väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:

KRÖHÖM
:whistle:

Tämä hemmoteltu prinsessa on jo ilmoittanut, ettei aio juhliin saapua, kun on tärkeämpiä menoja, mutta kieltää myös muita kutsuttuja juhlimasta.

Eli kyllä mä ymmärsin että on kutsuttu..

Juu paitsi että MINÄ en kirjottanu mitään kutsumisesta :/ vaan kirjoitin että tollaselle on aivan sama kutsuuko vai ei, tollanen tyyppi järjestää homman ikäväksi jos kutsuu tai jos ei kutsu koska on kuspäinen vallankäyttäjä. Siitä siis MINÄ kirjoitin ja sitä tuo vieras väänteli. Palstan tyyli tosin on sellanen tahallaan väärin ymmärtäminen... no kiusaamistahan seki on :/

Tuossa iässä osataan olla niin julmia, tulee oma lapsuus mieleen.. Mutta niinkuin jo muut tuossa sanoivat pitäkää oikein hauskat juhlat! Meillä oli ala-asteella tyttö joka oli se porukan pomo, ja keräsi porukkaa ympärilleen. Opettakjienkin suosiossa oli pitkään, kun osasi olla suloinen ja herttainen joka valitettavasti meni läpi. Mutta sitten ylä-asteella kaveripiiri hävisi, kun kyllästyivät siihen pompottamiseen.

Tätä prinsessaa ei siis tarvinnut edes kutsua, kun ilmoitti jo etukäteen ettei tule kumminkaan...

Tätä samaa touhua on jatkunut koko koulussa-olo-ajan :( Pientä kiusantekoa, porukasta eristämistä, pahan puhumista julkisesti ja selän takana. Tekee sitä siis kaikille ns kavereilleen. Yhtenä päivänä ollaan aivan ylenpalttisen ihania, toisena sitten kamalia hirviöitä...

Onneksi tytöllä on muitakin kavereita, sellaisia jotka eivät tähän seurapiiriin kuulu.

Yhteistyössä