S
sairas vai tosi sairas..
Vieras
eli tilanne nykyään se että iltaisin ei saa nukuttua kun sydän tykyttää. Kestää tunnin ennen kuin nukahdan. Herään n. Klo 2 ja kestää 1-3 tuntia ennen kuin nukahdan koska sydän tykyttää ja pelkään että saan sydänkohtauksen tms. En siis uskalla nukahtaa kun pelkään että sydän pysähtyy. Päivällä tulee paniikkiolo/kohtaus vähintään kerran. Minulla oli vuoden ajan rauhoittava lääkitys jota en olisi edes halunnut.. Mutta lääkäri ei suostunut kirjoittamaan muuta lääkettä. Vihdoin pääsin siis siitä eroon ja nyt 2kk ilman sitä ja olo siis on hirveä. Mutta siihen koukkuun en enää halua..oli niin pahat vieroitusoireet ja vaikea päästä eroon. Nyt muutimme ja on uusi lääkäri jolla en ole vielä käynyt.. Pitäisi kai.. Minulla on lisäksi selkä ja niskat jumissa mikä aiheuttaa sitten kipuja varmaan myös rintaan ja se vaan pahentaa tätä paniikkia sydänkohtauksesta.. Pelko on siis oikeasti sitä luokkaa että joka ilta luulen että en herää aamulla ja päivällä mietin että miten lapsille käy jos kupsahdan kotona kesken päivän...
ja lisäksi vielä mietin jos mulla on syöpä tms kun on noita rintakipuja ja muitakin ja väsymystä ja pientä huimasta..