Pah ja pyh, koirat ei selvästikkään ymmärrä hyvän päälle ;) *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
:'( tuli ikävä meidän kaveria joka sai uuden kodin vuosi sitten,,samanlainen hilpeä pikku peto oli meillä :) eipä ymmärtäny sekään moisten päälle,,tais koira kutista rankasti kun kynsien leikkaus oli aika jumppa..nappas tassusta kiinni ihan miten päin vaan niin tuntu että toinen tukehtuu "nauruun" kasvattaja kyllä sanoi että siinä koirassa on näyttelijän vikaa,,ja tais olla niin :)
Koirasta luopuminen ottaa kyllä koville :hug:

Jotkut sakemannit on oikeasti sellaisia filmaajia että hohhoijaa :whistle: Tuo kuvan koira on ainoa meidän koirista joka on sellainen filmaaja, ja että se osaa olla välillä raivostuttava. :D
meidän koira rupes keksken lenkkiä nilkuttaa jalkaa,,ja sitä kun tutki siinä niin sen ilmeestä näki että ajatteli tyyliin näin " hähää,,kyllä olet hölmö,,ei mua satu" :) ja sitten kun yritti leikkiä jotain pikkukoiraa,,,tasa hyppyä neljällä jalalla sillen niin kun yhdessä :D teki ton muutaman kerran,,ja voi elämä minkä näkönen...mutta niin ihana,leikkisä,uskollinen ja kiltti,,ainoo vika oli se että rähisi toisille koirille :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
meidänkin sakemanni otti tuommoisen hymyn aina kun sen kanssa pelleili :D ja seropi kans :D
Saattaisi moni koiraton pelästyä, jos sakemanni hyppäisi sohvalle viereen rapsuteltavaksi ja näyttäisi komean hymynsä :D :saint:
Jouduin kerran tilanteeseen, jossa koiria pelkäävä olisi pelästynyt henkihieveriin. Kuljin vieraan kerrostalon pihalla kun muuan nuori pariskunta yritti saada isoja koiria auton takaosasta rappuun. Toinen koira lähti jolkottelemaan minua kohti. Näin sen ilmeestä, että se tuumi "Kukas toi on?" joten pysähdyin ja paljastin käteni valmiiksi haisteltavaksi. Sain vähän taputtaa koiran kylkeä ennen kuin se palasi ihmistensä luokse. Sitten toinen koira teki saman tempun. Episodi ei kestänyt montaakaan sekuntia, mutta olin sen vuoksi vähällä myöhästyä bussista. Hyvä mieli silti jäi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
meidänkin sakemanni otti tuommoisen hymyn aina kun sen kanssa pelleili :D ja seropi kans :D
Saattaisi moni koiraton pelästyä, jos sakemanni hyppäisi sohvalle viereen rapsuteltavaksi ja näyttäisi komean hymynsä :D :saint:
Jouduin kerran tilanteeseen, jossa koiria pelkäävä olisi pelästynyt henkihieveriin. Kuljin vieraan kerrostalon pihalla kun muuan nuori pariskunta yritti saada isoja koiria auton takaosasta rappuun. Toinen koira lähti jolkottelemaan minua kohti. Näin sen ilmeestä, että se tuumi "Kukas toi on?" joten pysähdyin ja paljastin käteni valmiiksi haisteltavaksi. Sain vähän taputtaa koiran kylkeä ennen kuin se palasi ihmistensä luokse. Sitten toinen koira teki saman tempun. Episodi ei kestänyt montaakaan sekuntia, mutta olin sen vuoksi vähällä myöhästyä bussista. Hyvä mieli silti jäi :)
Varmasti olisi koirapelkoinen pelästynyt pahemmankerran.

Yhteistyössä