Pätkiskakun täyttämiseen vinkkejä

http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/makeat_leivonnaiset/piirakat_ja_tortut/patkiskakku/

Tällaista olen aiemmin tehnyt, ja hyvää oli! Nyt vain mietin tulisiko vielä parempaa jos leikkaisi kakun kahtia ja laittaisi jotain mehevää täytettä. Mutta mitä? Kovin vahvan makuiset täytteet kuten marjat voisivat riidellä mintun maun kanssa. Olisikohan joku tuorejuusto-suklaa-tyyppinen juttu hyvää? Minttuhyytelöäkin mietin, onko kukaan kokeillut?
 
Kokeilemisen arvoisia vinkkejä. Mitähän jos sekoittaisi tuohon vaniljatuorejuustoon vähän sulaa suklaata? Tai ihan tavallista kermaa, ei ehkä kaipaa mokkaa minttusuklaan lisäksi? Onko kukaan kokeillut tuorejuustoa suklaakakun täytteenä?
 
Nostelenpa kun mietin tätä vieläkin, huomenna olis tarkoitus tehdä :p
Ajattelin jos kokeilisin tällaista: 200 g maustamatonta tuorejuustoa ja pussi Marianne-rouhetta, säilyisi mintun maku eikä olisi kokonaisuutena liian makea. Mitä tykkäätte?
 
miina
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Kokeilemisen arvoisia vinkkejä. Mitähän jos sekoittaisi tuohon vaniljatuorejuustoon vähän sulaa suklaata? Tai ihan tavallista kermaa, ei ehkä kaipaa mokkaa minttusuklaan lisäksi? Onko kukaan kokeillut tuorejuustoa suklaakakun täytteenä?
Itse olen laittanut maustamatonta tuorejuustoa, johon olen sekoittanu vaniliinisokeria. Ja kun lisää vielä kerroksen mustaherukka hilloa niin johan vie kielen mennessään.
 

Yhteistyössä