Pärjäisittekö?

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sanoppa se kun mulla ei ole sitä järkeä raha-asioissa. Viime yön jo pyörin ja mietin että apua jos rahat loppuu.
Ja tuleehan tässä vielä se kotihoidontukikin. Ja lapsilisätkin menee jollekkin tilille.
Mua nolottaa kun kaikki näin mun kysymyksen teilasi mutta kaikilla on omat pulmansa...
Usko mua, ihan varmasti pärjäätte :D :D :D :D

Vieras
No ruokaanhan rahaa nyt vaan menee ja sen verran minulla alkoi nyt leikata että tuskin nälkään kuollaan ;)! Mutta kiitos teille avusta jotka otitte minun asian tosissaan. Meillä kaikilla on niin erilaiset murheet...

Mihin ihmeeseen normaalitilanteessa laskujen jälkeen joka kuukausi pistetään 6000e, jos mitään erityisiä menoja ei ole? ette varmaankaan syö esim. kotiruokaa? Nimittäin tolla ostais semmoset määrät ruokaa et eihän kukaan pysty ees niin paljoo syömään, jos perheessä 3 ihmistä?

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mihin ihmeeseen normaalitilanteessa laskujen jälkeen joka kuukausi pistetään 6000e, jos mitään erityisiä menoja ei ole? ette varmaankaan syö esim. kotiruokaa? Nimittäin tolla ostais semmoset määrät ruokaa et eihän kukaan pysty ees niin paljoo syömään, jos perheessä 3 ihmistä?
Eihän meillä nyt joka kuukausi mene sitä 6000?. Sen verran vaan on aina ollut tililä. Vähintään. Nyt on sitten vaan tuo vajaa 3000.
Me matkustellaan aika paljon joten kyllä sitä rahaa saa nopeasti kulumaan. Joksin nyt muutama kuukausi taitaa mennä vaan kotioloissa kun ei varmasti rahat riitä matkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Eihän meillä nyt joka kuukausi mene sitä 6000?. Sen verran vaan on aina ollut tililä. Vähintään. Nyt on sitten vaan tuo vajaa 3000.
Me matkustellaan aika paljon joten kyllä sitä rahaa saa nopeasti kulumaan. Joksin nyt muutama kuukausi taitaa mennä vaan kotioloissa kun ei varmasti rahat riitä matkoihin.
Ja halusit tulla vaan tänne kehumaan miten teillä on paljon rahaa...? Ja kaikkia kiinnostaa ihan älyttömästi!

Löpö
Ööh. En varmaan pärjäis. Jos nimittäin mulla olisi tollainen summa tuhlattavana isojen laskujen jälkeen, niin varmaan sekoisin sukkiini. Tilaisin matkan etelään ja sitä rataa..

Meille ei jää noin paljoa edes verojen jälkeen kuukaudeksi. Saati että laskujen maksamisen jälkeen.. ja ollaan nelihenkinen perhe.

Yhteistyössä