Päivystääkö joku? ja miten järjestät lastenhoidon?

Hassu otsikko mut jos joku saa selkoo mitä ajan takaa.
Eli voipi olla et alan tekemään työtä johon sit aina soitetaan kun tarvitaan ja siitä soitosta pitäis olla n puolen tunnin sisällä paikalla.
No ongelma onki sit lapsenhoito - en mielelläni veis sillon hoitoon "turhaan" kun en itse ole töissä mut mitä mahtaa päiväkoti tykätä jos ehdotan et soitan ku tullaan? Hoitoajat olis viel sellaset (tosin tietyn ajan sisällä ))et varmaan vuoropäiväkotiin tarvis viedä.
 
No mä oon nyt tehnyt keikkaa työpaikallani,eli menen sitten töihin kun soitetaan.
Anoppi asuu parin kilsan päässä ja tulee tarvittaessa hoitamaan,päiväkotiin vienti on mahdotonta,kun niiden pitää tietää hoitoajat jo viikkoa aiemmin.
 
Asian vierestä varmaan. Mutta aikoinaan itsellä oli hoidossa lapsi jonka hoitoajat tuli just noin että kun äidillä keikka siis töitä äiti soitti minulle ja lapsi tuli hoitoon. Hyvin toimi meillä.
Ja muutenkin oli tosi mahtava lapsi ja perhe.
 
Mulla on samanlainen työ, ja meillä on lapset hoidossa 9-16.00 vaikka menisin töihin vasta esim puol12 koska jos tänään sanotaan että huomenna puol12 niin voi olla että aamulla tulee tieto että saa mennä jo 10 sit vien nälkäset lapset hoitoon eikä niille ole varattu ruokaa. Eli tämä järjestelmä toimii meillä, ja sopii kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Asian vierestä varmaan. Mutta aikoinaan itsellä oli hoidossa lapsi jonka hoitoajat tuli just noin että kun äidillä keikka siis töitä äiti soitti minulle ja lapsi tuli hoitoon. Hyvin toimi meillä.
Ja muutenkin oli tosi mahtava lapsi ja perhe.
Niin sä oot siis pph? Se oliski yks vaihtoehto mut ku ei yhtään tiedä millasia hoitajia alueella on... Ja mahtaako olla sit valmis ottamaan lapsen 6.30 vastaan jos soitan et nyt ollaan tulos.
 
vieras
No siis, jos esim. leikkaussalin hoitaja päivystää kotonaan, niin kyllä siinä täytyy olla lapsilla silloin hoitopäivä. Sinne leikolle on ehdittävä HETI, ei siinä lapsia aleta pukeen ja hoitoon kuskaan. Monesti mennään vielä taksilla ( siis sen taksin saa soittaa ku hälytys tulee ), mut ei se koukkaa hoidon kautta vaan sillä ajetaan suoraan sairaalaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja pasianssi:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja pasianssi:
Tuo mulle hoitoon..olen muuttamassa kaupunkiin missä asut ja olen työtä vailla :)
Tervetuloo vaan Poriin :wave:
kiitoksia vaan...kovaa kyytiä tulossa :D
Siinä Luvian kohdalla kannattaa viel sit harkita kerran ainaki et kääntyykö ympäri :D
okei..pakko myöntää että nytkin kulutan täällä aikaani ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No siis, jos esim. leikkaussalin hoitaja päivystää kotonaan, niin kyllä siinä täytyy olla lapsilla silloin hoitopäivä. Sinne leikolle on ehdittävä HETI, ei siinä lapsia aleta pukeen ja hoitoon kuskaan. Monesti mennään vielä taksilla ( siis sen taksin saa soittaa ku hälytys tulee ), mut ei se koukkaa hoidon kautta vaan sillä ajetaan suoraan sairaalaan.
Ei nyt sentään ihan noin kiire ole, mä ehdin puolessa tunnissa kyl kiertämään hoitopaikan kautta jos se vaan on järkevässa paikassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Asian vierestä varmaan. Mutta aikoinaan itsellä oli hoidossa lapsi jonka hoitoajat tuli just noin että kun äidillä keikka siis töitä äiti soitti minulle ja lapsi tuli hoitoon. Hyvin toimi meillä.
Ja muutenkin oli tosi mahtava lapsi ja perhe.
Niin sä oot siis pph? Se oliski yks vaihtoehto mut ku ei yhtään tiedä millasia hoitajia alueella on... Ja mahtaako olla sit valmis ottamaan lapsen 6.30 vastaan jos soitan et nyt ollaan tulos.
Tuo on normaaliaika tulla hoitoon siis ei varmaan ongelmaa. Itsellä lapset tulevat klo 6-7 välillä hoitoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Asian vierestä varmaan. Mutta aikoinaan itsellä oli hoidossa lapsi jonka hoitoajat tuli just noin että kun äidillä keikka siis töitä äiti soitti minulle ja lapsi tuli hoitoon. Hyvin toimi meillä.
Ja muutenkin oli tosi mahtava lapsi ja perhe.
Niin sä oot siis pph? Se oliski yks vaihtoehto mut ku ei yhtään tiedä millasia hoitajia alueella on... Ja mahtaako olla sit valmis ottamaan lapsen 6.30 vastaan jos soitan et nyt ollaan tulos.
Tuo on normaaliaika tulla hoitoon siis ei varmaan ongelmaa. Itsellä lapset tulevat klo 6-7 välillä hoitoon.
Miten pph:n tilannetta sit valvotaan? Siis pk on hoitajia useita ja siks jotenki vaikuttais "luotettavammalta" (anteeks yleistys ) ja pääseekö heidän luo ihan tutustumaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:
Asian vierestä varmaan. Mutta aikoinaan itsellä oli hoidossa lapsi jonka hoitoajat tuli just noin että kun äidillä keikka siis töitä äiti soitti minulle ja lapsi tuli hoitoon. Hyvin toimi meillä.
Ja muutenkin oli tosi mahtava lapsi ja perhe.
Niin sä oot siis pph? Se oliski yks vaihtoehto mut ku ei yhtään tiedä millasia hoitajia alueella on... Ja mahtaako olla sit valmis ottamaan lapsen 6.30 vastaan jos soitan et nyt ollaan tulos.
Tuo on normaaliaika tulla hoitoon siis ei varmaan ongelmaa. Itsellä lapset tulevat klo 6-7 välillä hoitoon.
Miten pph:n tilannetta sit valvotaan? Siis pk on hoitajia useita ja siks jotenki vaikuttais "luotettavammalta" (anteeks yleistys ) ja pääseekö heidän luo ihan tutustumaan?
Meillä käy pph ohjaaja hyväksymässä hoitajan/paikan. Hoitopaikkaa tuleekin käydä tutustumassa ja kattomassa ja juttelemassa hoidosta jne. Silloin selviää voisiko tämä olla se paikka jonne haluan lapseni tuoda ja miten toimiiko kemiat yhteen.
Yksityisiä valvoo päivähoidonohjaaja joka hyväksyy paikan. Samoin siellä voi käydä tutustumassa ja pitääkin käydä. Ja jos menet yksityiselle muista että teillä on kaikki sopimuksessa kirjallisena. Valitettavasti tämä usein aiheuttaaa ongelmia mutta ei tietenkään aina.

 

Yhteistyössä