Päiväunet ulkona ja pakkasraja?

Meillä 1v4kk ikäinen lapsi nukkuu vielä päiväunet ulkona (2-4h) ja oon miettinyt että missä lämpötilassa vielä uskaltaa nukuttaa siellä? Nukkuu siis Emmaljungan Duo Edge ratasosassa jos sillä nyt jotain merkitystä on :snotty:

Toki pakkasen purevuuteen vaikuttaa tuuli jne. mutta jotain suuntaa antavaa neuvoa kaipaisin... Viime talvena kun nukkui vielä vaunuosassa ja pussissa niin se oli kuitenkin suojaisempi ja lämpimämpi koska vaunukopan pohjakin oli lämpöä varaava. Nyt sitten ikää enemmän mutta vaikuttaako se loppujen lopuksi pakkasrajoihin?

Lämpöpussi tarkoitus hankkia, kunhan vaan löytäisin sellaisen joka on tarpeeksi iso ja pitkä taaperoikäiselle ja siinä pitäisi olla myös aukot rattaiden valjaille.

Eli hyviä vinkkejä otetaan vastaan myös tuosta lämpöpussista :wave:
 
Mä oon nukuttanu aika kovillakin pakkasilla (-10-20 astetta) 4v. sitten esikoista. Aukon eteen kannattaa laittaa kunnon käsipyyhe yms. niin lämmin ilma pysyy paremmin rattaiden sisällä. Meillä alkaa kanssa käydä untsikkapussi pieneksi taaperolle, joten siihen asiaan ei ole antaa vinkkiä.
 
mäki nukutan tuota meitin 1v poitsua parvekkeella päiväunet.. brion yhdistelmät meillä ja siinä ratas osassa nukuu siis.. sellaine paksu karva vuorellinen pussi meillä käytössä.. viime talvena nukku juu pakkasillakin ulkona mut parveke lasit oli sit kii jos tuuli jne.. kyl meinaan tuota 10-15aste pakkasillaki nukuttaa vielä ulkona,vaatetta vuan piälle..
 
e-m
Meillä tyttö 1,7kk nukkuu ulkona myös. Siinä kun alkaa YLI -20 paukkumaan niin sitten laitan nukkumaan sisälle. Laitan makuupussin sisälle lampaantaljan ja niiden alle peiton. Teen erilaisia patentteja ja viritelmiä niin, että vaunuissa sisällä ilma on paljon lämpimämpi kuin ulkona. Mutta ilman pitää kulkea hyvin, joten en peitä aukkoa kovin paksusti. Siellä neiti sitten posottelee 1,5-2h ja lämmin on herätessään :) Itse en sen pidempään kovalla pakkasella nukuttaisi ulkona. Kysymykseen en osannut vastata, mutta kai tää oli sitä vertaistukea:D

Hei ja löysin vielä tällaisen keskustelun;
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=4500000000000373&posting=22000000012468970

Piristäviä päiväunia teille!
 
Meillä ei tyttö enää nuku päikkäreitä ulkona, mut viel vajaa vuosi sitten nukkui ja nukutin jopa -20 asteisessa ulkoilmassa. Silloin oli jo ratasosa käytössä ja pidin Billi XL merkkistä lämpöpussia tytöllä päällä. On hyvä ja lämmin, saa pidennettyä sillä, että ottaa pohjan pois. Tässä linkki mistä löytyy hyviä lämpöpusseja:
http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=22_85_207
 

Yhteistyössä