Päivän sykähdyttävin uutinen

Laulava Lomittaja
Sykähdyttävin uutinen...Kaverin mies oli käynyt keskussairaalassa päiviystyksessä pyytämässä apua oman mielenterveytensä vuoksi.Oli sanonut kaverille,että hän ei halua olla se paska,joka aina juo ja on paha...(hänestä tulee humalassa väkivaltainen)Kauan on kaveri koittanut kestää ja puhua,mutta nyt kun kaveri laitto eropapaerit,mies heräsi...Tulevaisuus on arvoitus.
 
kaduttaako
[QUOTE="mä";26044415]Hmm tapahtuko tänään mitään...
No heh heh lapsi oppi ekan sanan MAMMMA, eli hoitotäti oli sitten eka sana jonka oppi... Vähän tylsää tietty, kun olishan se ollut kivaa jos olis ollut äiti tai isä...
Jotenkin sykähdyttävää silti, kun hokee sitä nyt kokoajan... Ja sykähdyttävää oli huomata, että naperolla oli 4 poskihammasta joita en ollut tiennyt tulleeksi...

Onnea isoäidille!![/QUOTE]

Olen pahoillani! Mahtaa tuntua palalta että lapsen ensimmäinen sana ON HOITOTÄDIN nimitys.
 
Ei mitään uutisia tälle päivää :) Mutta käytiin koko perheen voimin leikkipuistossa, ja poika rakastui karuselliin. Se halus siihen aina vaan uusiks, ja isänsä pyöritti. Aina meni pää pyörälle, ja kun tuli pois, se oli jo juoksemassa takas siihen :) Lisäksi uskalsi tänään ekakertaa laskea isosta liukumäestä, ihastui siihenkin kovin. Tähän saakka suostunut laskemaan vaan pienestä mäestä, tykännyt siitäkin toki, mutta tuo iso mäki tuntu olevan jotain paljon kivampaa :) Ja halusi väkisin "isoon keinuun" niinku ite sanoi, ei siis vauvamalliseen enää suostunut. Hyvin se siinä pysy ja piti kiinni :)
Pakko se on jo ymmärtää, ettei tuo oo mikään vauva, ja tarvi apua joka asiassa. Iso poika jo, ja (välillä vähän turhankin) omatoiminen :heart:
 
Eipä tälle päivälle mitään sykähdyttävää ole ilmennyt. Elo on varsin tasaista ja se on minun mielestä onni :)

Kuinka loppuvuodesta lapsenlapsesi syntyy? Minulla on la 20.10 eikä vielä ole ajankontaiselta tuntunut kertoa asiasta... Rv 13 jotain...
 
"vieras"
Läppäriin iski virun ja se on juntturassa.
Sain myös tämän vanhan pöytäkoneen sekaisin sen jälkeen, kun asensin SpeedUpMyPC -ohjelman.
Puoli vuorokautta tein töitä (ymmärtämättä mitään tietotekniikasta) ja lopulta sain järjestelmän palautettua.
Hyvä minä :)
 
Onnea! :)

Ehkä sykähdyttävin asia, ei niinkään uutinen, oli se, kun löysin pienen vauvani seisomasta pinnasängyn pinnoja vasten kun piti päiväunille käydä. Pieni suru ehkä nousi puseroon, koska nyt se kaikkein pienin vauva-aika on sitten ohi ja nyt opetellaan pystyyn nousemista ja varmaan pian lähetään käveleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
-
Onnea tulevasta lapsenlapsesta!
Tein tänään lähes koko päivän firman kirjanpidon viimeistelyä viime vuodelta omalta kuluosuudeltani ja huomasin, että käytin viime vuonna dieseliiin 8543, 38 euroa.
Ja kun tuo oli se sykähdyttävin, voisi sanoa, että tänään ei tapahtunut mitään merkittävää/sykähdyttävää. :D
 

Yhteistyössä