Päivän sykähdyttävin uutinen

"mä"
Hmm tapahtuko tänään mitään...
No heh heh lapsi oppi ekan sanan MAMMMA, eli hoitotäti oli sitten eka sana jonka oppi... Vähän tylsää tietty, kun olishan se ollut kivaa jos olis ollut äiti tai isä...
Jotenkin sykähdyttävää silti, kun hokee sitä nyt kokoajan... Ja sykähdyttävää oli huomata, että naperolla oli 4 poskihammasta joita en ollut tiennyt tulleeksi...

Onnea isoäidille!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"vieras"
Se kun satunnaista sisustusblogia lukiessani törmäsin siihen että työkaveria haukuttiin paskaksi. Enkä ennen sitä edes tiennyt että kys. blogin kirjoittaja on samalta paikkakunnalta... Vähän latisti pääsiäislomaa ja palautti kovaan työarkeen.
 
[QUOTE="mä";26044415]Hmm tapahtuko tänään mitään...
No heh heh lapsi oppi ekan sanan MAMMMA, eli hoitotäti oli sitten eka sana jonka oppi... Vähän tylsää tietty, kun olishan se ollut kivaa jos olis ollut äiti tai isä...
Jotenkin sykähdyttävää silti, kun hokee sitä nyt kokoajan... Ja sykähdyttävää oli huomata, että naperolla oli 4 poskihammasta joita en ollut tiennyt tulleeksi...

Onnea isoäidille!![/QUOTE]

Suloista.
:)
 
Deleted member 70007
Eipä noita uutisia... Paitsi kuten täällä jo kerroinkin jossain ketjussa mies kelpuutti Rosen nimeksi, jos lapsi on tyttö :) Tai vaihtoehtoisesti Janen. Suurta ja Sykähdyttävää, eikö ;)

Onneau uudesta lapsenlapsesta!
 
"mä"
No pakko vielä jatkaa, kun nyt jäin miettimään, että joka pv tosiaan tapahtuu jotain "sykähdyttävää", niin kummipoikani kävi meillä ja hänellä on huomenna täysperävaunurekan inssiajo armeijassa ja VASTAHAN toi oli ihan pieni vauva!!! Kyseli niin hellyttävästi meidän MAMMMA-tytön syödessä itse (ja sotkiessa), että söikö hänkin pienenä noin... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="harmaa";26044460]Monesko lapsenlapsi sen on sulle? :)[/QUOTE]

Minulla on tällä hetkellä 5 biologista lapsenlasta (joista yksi kuollut) ja 1 ei-biologinen lapsenlapsi. Loppukesällä syntyy "Mopo" ja sitten tämä tämän päivän uutinen marraskuussa eli ennen vuoden loppua on 8.

:)
 
Tehtiin pikapäätös adoptoida kissanpentu. Olis jäänyt kaverilla käsiin muuten. Muuttaa meille keskiviikkona. Ärsyttää tollaiset varaan eläimen ja perun ja varaan ja perun ja ehkä ja en sittenkään tiiä-tyypit! Mutta onneks jäbä saa meiltä hyvän ja pysyvän kodin. =)

Ja onnea uusimmasta tulokkaasta!
 

Yhteistyössä