Päivän ruoka?

  • Viestiketjun aloittaja Henni
  • Ensimmäinen viesti
Tekiskö jauhelihakastikkeen ja makaroonia, se ainakin maistuu kaikille
illalal toivon saavani kalaa (aion käydä tänäänkin kalassa,kun eilen ei saalista tullut, tai sitten tyydyttävä pakastimen antimiin kalan suhteen)
 
Ei tässä helteessä jaksa mitään ruokaa... Mua ainakin etoo kaikki vähänkin tuhdimpaan viittaava.. oon paripäivää tehny tonnikalasalaatin pastalla lapsille ja lisäksi paistipottuja... tänään teen kinkkusalaatin, myös pastalla ja illasta sitten kuulemma grillataan... öök...
 
Alkuperäinen kirjoittaja naatiskelija:
pottumuusia ja filkalapuikkoja ja tuoresalaattia.
peesi. Me ostettiin ekaa kertaa kalapuikkoja koko yhdessä asumisen aikana ja sitä on takana jo 3 vuotta, ja meillä on hiukan talviperunoita jäljellä, että voisi muusin tehdä ettei pääse menee huonoksi ja tuoresalaatti on ihan must kesällä ja sen lisäksi tehään tomaattisalaattia, sellasta missä paljon kuttioitua tomaattia, sitruunamehua ja suolaa ja mustapippuria, haluttaessa myös sipulirenkaita
 
meillä on vissii uusia perunoita ja voisipulikastike ja joko pannullapaistettua tai grillattua broiskufilee pihvejä ja ehkä makkaraa...kuhan ukko kotiutuu mut taitaa syyä äitillää kun siel on (puuhommissa) ja sitten jos vaikka sais pikku ukonki syömään jtn...iski pojalla kuume eilen nii katotaa mikä sille maistuu...:)
 
Keittiönoita
Esikoinen tulee meille syömään, joten pihalla tulee tänään kuumenemaan perinteinen pallogrilli :) Mulle ja likalle maissia, paprikoita, tomaattia, haloumi-juustoa, salottisipuleita, junnulle lisäksi naudan sisäfilepihvejä. Lisukkeeksi salaattia ja kotimaisia uusia pottuja.
 

Yhteistyössä