Päivän lämmin ruoka-galluppi

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25619628:
Pieneen nälkään toissapäivästä linssikeittoa ruokakermalla ja fetalla höystettynä (oli muuten hyvää!) ja "oikeaks ruuaks" tein spagetti-jauheliha-mössöä. Ei tarvikaan muutamaan päivään tehä ruokaa. :)
Olisko sulla hyvää ohjetta linssikeittoon?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25619698:
Kerrotko vähän tarkemmin? :) Kuulostaa herkulliselta.
ööö... en mä voi, kun tää on vähän kehittelyasteella vielä täälläkin :LOL: Mutta siis, ideana oli keittää kriisi, paistaa maustamattomat broisku(suikaleet), tehdä bearnaise, ja heittää kaikki sekasin, joukkoon mahdollisesti vielä ananasta tai wokkivihanneksia, ja koko sotku hetkeks uuniin. Ja mausteita tietysti. Paljon ei tarvi, kun on tuo kastike, mutta jotein kuitenki.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25619759:
ööö... en mä voi, kun tää on vähän kehittelyasteella vielä täälläkin :LOL: Mutta siis, ideana oli keittää kriisi, paistaa maustamattomat broisku(suikaleet), tehdä bearnaise, ja heittää kaikki sekasin, joukkoon mahdollisesti vielä ananasta tai wokkivihanneksia, ja koko sotku hetkeks uuniin. Ja mausteita tietysti. Paljon ei tarvi, kun on tuo kastike, mutta jotein kuitenki.
Mun on ehkä pakko joskus kokeilla tuollasta!

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen
"heip"
Me syötiin lounaaksi eilistä muusia ja jauhelihakastiketta. Päivälliseksi oli broilerinkoipia ja nuudelia. Huomenna jotain makkarasta toisella ruualla, toisesta ei vielä tietoa.

"Vieras"
Pippurimarinoituja broilerleikkeitä ja makaronia.
Lapselle kaivoin pakastimesta makaronilaatikkoa, kun ei voi mausteiden takia syödä tuota broileria. (On siis valmiiksi marinoitua)

Yhteistyössä