Jalostajan hernerokkaa+näkkäriä, iltaruokana riisiä+broiskusoosia salaatin kera, ei jälkimakuruokia
Olisko sulla hyvää ohjetta linssikeittoon?Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25619628:Pieneen nälkään toissapäivästä linssikeittoa ruokakermalla ja fetalla höystettynä (oli muuten hyvää!) ja "oikeaks ruuaks" tein spagetti-jauheliha-mössöä. Ei tarvikaan muutamaan päivään tehä ruokaa.
Kerrotko vähän tarkemmin? Kuulostaa herkulliselta.Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25619663:Piti olla riisi-kana-bearnaisehässäkkää (kaikki sekaisin ja uuniin), mutta tätä sit huomenna.
ööö... en mä voi, kun tää on vähän kehittelyasteella vielä täälläkin Mutta siis, ideana oli keittää kriisi, paistaa maustamattomat broisku(suikaleet), tehdä bearnaise, ja heittää kaikki sekasin, joukkoon mahdollisesti vielä ananasta tai wokkivihanneksia, ja koko sotku hetkeks uuniin. Ja mausteita tietysti. Paljon ei tarvi, kun on tuo kastike, mutta jotein kuitenki.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25619698:Kerrotko vähän tarkemmin? Kuulostaa herkulliselta.
Mun on ehkä pakko joskus kokeilla tuollasta!Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25619759:ööö... en mä voi, kun tää on vähän kehittelyasteella vielä täälläkin Mutta siis, ideana oli keittää kriisi, paistaa maustamattomat broisku(suikaleet), tehdä bearnaise, ja heittää kaikki sekasin, joukkoon mahdollisesti vielä ananasta tai wokkivihanneksia, ja koko sotku hetkeks uuniin. Ja mausteita tietysti. Paljon ei tarvi, kun on tuo kastike, mutta jotein kuitenki.
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25619684:Käytän yleensä tätä: Reseptit > ruokaohje: Linssikeitto - Kotikokki.net ja muuttelen sitä aina vähän tilanteen mukaan. Tuo on aika pomminvarma.