se muotoilu just koristeenakin jotenkin persoonallinenAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Onpa hauska
jep siemeniä piti tottakai hakee et pääsee testaamaan..Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Hieno!
Meidän popparihirmut olisivat innoissaan....Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jep siemeniä piti tottakai hakee et pääsee testaamaan..Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Hieno!
tommosta mie oon pitkään katellu mut ei oo oikeella hinnalla raaskinu.
Samahan se on kaikissa popcornikoneissa. Mut kun käyttää hienojakoista suolaa (esim. hampurilaispaikkojen pikkupusseista), niin tarttuu paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun kaverilla on toi ja sano ettei popareita pysty suolaan kun ei niissä ole öljyä johon suola tarttuis, muuten hauska
Arvaa vain harmittiko kotona, ku en ostanutkaan sitä!Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Tiiän mistä kirpulta oot tuon ostanut.. Tuttu ois ostanut tuon mutta kun ei ollut ohjeita niin jätti ostamatta.Joten sanohan sie miten tota käytetään?
MOI!!!!Ai sinua rupes sit harmittamaan?Voi..Olisit ostanut! :hug: Minä ostin vaan ne sandaalitAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana:Arvaa vain harmittiko kotona, ku en ostanutkaan sitä!Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Tiiän mistä kirpulta oot tuon ostanut.. Tuttu ois ostanut tuon mutta kun ei ollut ohjeita niin jätti ostamatta.Joten sanohan sie miten tota käytetään?
siemenet koneeseen nappi päälle ja vati alle..niin se oli ainakin siinä aikasemmassa koneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Tiiän mistä kirpulta oot tuon ostanut.. Tuttu ois ostanut tuon mutta kun ei ollut ohjeita niin jätti ostamatta.Joten sanohan sie miten tota käytetään?
Sulla lyhyt matka kirpulle.Varmaan vakiasiakas oot? Minä oon täältä toisesta päästä pääväylää..Pelastusopistolta päinAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:siemenet koneeseen nappi päälle ja vati alle..niin se oli ainakin siinä aikasemmassa koneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Tiiän mistä kirpulta oot tuon ostanut.. Tuttu ois ostanut tuon mutta kun ei ollut ohjeita niin jätti ostamatta.Joten sanohan sie miten tota käytetään?
niin ja tosta alakerrasta
voep olla niinnikkeesti..kyllähän sitä usein tulee pyörähettyä vaan ei kovin usein tee löytöjä..tää oli toinen (2 uuen karheeta koivun väristä yöpöytää yhteensä 10eurolla ).Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Sulla lyhyt matka kirpulle.Varmaan vakiasiakas oot? Minä oon täältä toisesta päästä pääväylää..Pelastusopistolta päinAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:siemenet koneeseen nappi päälle ja vati alle..niin se oli ainakin siinä aikasemmassa koneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Tiiän mistä kirpulta oot tuon ostanut.. Tuttu ois ostanut tuon mutta kun ei ollut ohjeita niin jätti ostamatta.Joten sanohan sie miten tota käytetään?
Hetken harmitti, sitten muistin, ettei meillä edes kukaan syö poppareita, olis ollu vaa komee koriste!Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:MOI!!!!Ai sinua rupes sit harmittamaan?Voi..Olisit ostanut! :hug: Minä ostin vaan ne sandaalitAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana:Arvaa vain harmittiko kotona, ku en ostanutkaan sitä!Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Tiiän mistä kirpulta oot tuon ostanut.. Tuttu ois ostanut tuon mutta kun ei ollut ohjeita niin jätti ostamatta.Joten sanohan sie miten tota käytetään?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:voep olla niinnikkeesti..kyllähän sitä usein tulee pyörähettyä vaan ei kovin usein tee löytöjä..tää oli toinen (2 uuen karheeta koivun väristä yöpöytää yhteensä 10eurolla ).Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Sulla lyhyt matka kirpulle.Varmaan vakiasiakas oot? Minä oon täältä toisesta päästä pääväylää..Pelastusopistolta päinAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:siemenet koneeseen nappi päälle ja vati alle..niin se oli ainakin siinä aikasemmassa koneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Tiiän mistä kirpulta oot tuon ostanut.. Tuttu ois ostanut tuon mutta kun ei ollut ohjeita niin jätti ostamatta.Joten sanohan sie miten tota käytetään?
:wave: siullaha o sit hyvät näkymät sieltä opiston kuppeesta :saint: B)
Minäkään en oikein poppareista tykkää.Juustosnacksit ovat parhaita.Ja raffelit.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Hetken harmitti, sitten muistin, ettei meillä edes kukaan syö poppareita, olis ollu vaa komee koriste!Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:MOI!!!!Ai sinua rupes sit harmittamaan?Voi..Olisit ostanut! :hug: Minä ostin vaan ne sandaalitAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana:Arvaa vain harmittiko kotona, ku en ostanutkaan sitä!Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:Tiiän mistä kirpulta oot tuon ostanut.. Tuttu ois ostanut tuon mutta kun ei ollut ohjeita niin jätti ostamatta.Joten sanohan sie miten tota käytetään?
Hieno se kyllä on.Vaikka ihan vaan koristeena.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:kypsä: ei harmita jos jää koristeeksi..hinnottelija oli paikalla niin tingin vielä euron siitä hinnasta (iteppähän käski tinkiä )