Tuskin noita samalta lautaselta syötiin samaan syssyyn, huom.Alkuperäinen kirjoittaja siis:aivan järkyttävä yhdistelmä!
mä ajattelin että teillä ois sit rahkamuussia, ettei vaan tarvii mitään heittää pois...
Saman laitoin merkille....Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Pitääkö tässä ketjussa jälleen kerran eräiden alkaa naljailemaan ap:lle.
Oli hyvä yhdistelmä tai ei, pääasia että on ruokaa tarjolla =)
Jauhelihasalaattia.. Mitä se on??? Yöks.. :=Alkuperäinen kirjoittaja pop:Miehelle ja pojalle jauheliharisottoa, minulle jauhelihasalaattia. Kaikki ovat tyytyväisiä
Siis lounas klo 14 ja päivällinen klo 17?Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:No eikö se olekaan se pottumuusilaatikko?Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:riisipuuroa ja lohisalattia, leipää, maitoa/ mehua
Päivällistä ei oo täällä vielä syöty. Lounaaksi oli pakkasesta pirkka-kasvispihvejä ja uusia pottuja.
Päivälliseksi laitan kana-kookos-keittoa, jossa on wok-vihanneksia mukana ja vähän nuudeleitakin, ja leipää lisukkeena.
muusi-jauhelihalaatikko oli lounaalla.
Ei minukaan mielstäni. Ruisleipää vain päällisillä seuraksi. Salaatti on aivan muille ruille.Alkuperäinen kirjoittaja sori:Mun mielestä riisipuuro ei käy yhteen lohisalaatin (tai minkään salaatin) kanssa.
Meillä on lohipastaa ruuaksi.
missä niin luki. lounas oli klo 11.30 .päivällinen klo 16Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis lounas klo 14 ja päivällinen klo 17?Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:No eikö se olekaan se pottumuusilaatikko?Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:riisipuuroa ja lohisalattia, leipää, maitoa/ mehua
Päivällistä ei oo täällä vielä syöty. Lounaaksi oli pakkasesta pirkka-kasvispihvejä ja uusia pottuja.
Päivälliseksi laitan kana-kookos-keittoa, jossa on wok-vihanneksia mukana ja vähän nuudeleitakin, ja leipää lisukkeena.
muusi-jauhelihalaatikko oli lounaalla.
Ai niitä broilerin lihasuikaleita. Olen tehnyt sen jälkeen aina itse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse tehtyä valkosipuliperunoita ja hk lihapullia
Jaa enpä tiiä. En kattonut tuoteselostusta mutta hyvää oliAlkuperäinen kirjoittaja puuro ja velli:Ai niitä broilerin lihasuikaleita. Olen tehnyt sen jälkeen aina itse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse tehtyä valkosipuliperunoita ja hk lihapullia