T
tiipii....
Vieras
Meillä alkoi päiväkotiin tutustuminen. Käydään siellä, minä ja lapset, 2 vkoa yhdessä aamusta ruoka-aikaan asti leikkimässä. Sen jälkeen lapset ovat viikon "puolipäiväsinä" eli menevät n. 9:30 ja haen n. 14:30. Eli jäävät yksin silloin. Sitten alkaa täyspäivänen hoito, 8:00-16:00.
Hoitajat juttelevat tosi paljon, että miten hyvä on, kun jaksan käydä heidän kanssa siellä ja että tulee tällainen pehmeä lasku lapsille siihen hoitoon. Minä ihmettelen, onko harvinaista, että käyn niin pitkään heidän kanssa siellä? Luulin, että kaikki perheet totuttavat lapsensa pikkuhiljaa hoitoon. Kauheaa jos joku laittaa lapset kylmiltään sinne heti 8 tunniksi joka päivä.
Miten muut olette totuttautuneet päiväkotiin tai ylipäätään päivähoitoon?
Hoitajat juttelevat tosi paljon, että miten hyvä on, kun jaksan käydä heidän kanssa siellä ja että tulee tällainen pehmeä lasku lapsille siihen hoitoon. Minä ihmettelen, onko harvinaista, että käyn niin pitkään heidän kanssa siellä? Luulin, että kaikki perheet totuttavat lapsensa pikkuhiljaa hoitoon. Kauheaa jos joku laittaa lapset kylmiltään sinne heti 8 tunniksi joka päivä.
Miten muut olette totuttautuneet päiväkotiin tai ylipäätään päivähoitoon?