Päiväkotiin huomenna ? Lievä silmätulehdus ja kuume vielä päivällä.

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Päiväkotilaisella alkoi ti iltana kuume - kuumetta oli vielä tänäänkin klo.14 aikaan.
Sen jälkeen olen mittaillut moneen kertaan eikä ole enää kuumetta ollut. Jos ei nyt enää kuumeile - voiko mennä huomenna aamulla päiväkotiin klo.8 ?

Ja sitten toinen kysymys; toinen silmä on punoittanut nyt pari päivää. Ei oo käyty lääkärissä kun ei ole ollut sen kummempaa, mutta voiko mennä päiväkotiin ?
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja :
Päiväkotilaisella alkoi ti iltana kuume - kuumetta oli vielä tänäänkin klo.14 aikaan.
Sen jälkeen olen mittaillut moneen kertaan eikä ole enää kuumetta ollut. Jos ei nyt enää kuumeile - voiko mennä huomenna aamulla päiväkotiin klo.8 ?

Ja sitten toinen kysymys; toinen silmä on punoittanut nyt pari päivää. Ei oo käyty lääkärissä kun ei ole ollut sen kummempaa, mutta voiko mennä päiväkotiin ?
Jos tänään on ollut kuumetta, niin ei huomenna päiväkotiin.

Jos aamulla vielä silmä punottaa, niin lääkäriin ja lääkekuuri.
 
kannattaa nuo silmätulehdukset hoitaa mahdollisimman nopeasti. bakteerin aiheuttama tulehdus voi pitkälle edetessä tehdä vaikka mitä vahinkoa niinki herkälle alueelle mitä silmät on.. meillä myös ipanalla kuumetta ja toinen silmä punoittaa, aamusta mennään heti hakemaan tipat. täähän on just otollinen aika ollut saada näitä pöpöjä ja tulehduksia, mätäkuu ja helteet.
 
vieras
Vaikka olis kuumeetonkin, niin silmätulehdus on ainakin meillä vasta-aiheena hoitoon viemiselle. Se kun tarttuu niin julmetun helposti... Eli kuten edellisetkin jo sanoi, ET VOI VIEDÄ lasta hoitoon.
 
vieras
Tällaisia aloituksia on paljon, liikaa... Tottakai itse kullakin huono omatunto, kun töistä joutuu olemaan pois. Mutta ei sairasta lasta voi viedä tarhaan. Kohta se lapsi on vielä sairaampi, kun ei saa toipua rauhassa.
 

Yhteistyössä