Päiväkoti: voiko lapsen viedä hoitoon jos on itse kipeänä kotona?

• Viestiketjun aloittaja hurjis
  • Ensimmäinen viesti
minä vien,ja tänään juttelin asiasta tätien kanssa ja sano että ilman muuta lapset sinne jos aikuinen on kipee.eihän se ole saikkua jos joutuu hoitaa lapsia kotona,niin he itsekkin tekee,,kuulemma...

joten en enään ikinä pode huonoa omaatuntoa että vien lapset p-kotiin jos olen itse kipee :D
tosin saatan pitää perjentain kotona jos olen viikon ja jos kunto sen sallii

öh
Alkuperäinen kirjoittaja JoannaS:
Meiltä ei lähde kukaan hoitoon, jos täällä toinen aikuisista tai mummo tms. on jonkun muun lapsen kanssa kotona!

Etenkään vatsatautia en halua muihin tartuttaa, näköjään samaa huomaavaisuutta on turha olettaa muilta äideiltä!!!

Meillä päiväkodissa käydään vain ja ainoastaan, kun vanhemmat ovat töissä, virikkeitä meiltä löytyy kotoa ja pihalta!
Siis kipeänä ollessasi laitat pienet lapsesi keskenään ulos leikkimään kun itse olet siinä kunnossa että pitää pysyä sängyssä???

Vai jäät huviksesi sairaslomalla ollessasi niin hyvässä kunnossa että pystyt pyörimään lasten kanssa pitkin pihoja etsimässä näille virikkeitä????

Ei meilläkään vatsataudin aikaa ketään hoitoon laiteta, mutta en kyllä silloin ole siinä kunnossa että pystyisin lapsille mitään ihmeellistä keksimään. Pakosta ovat kotona ja viettävät päivän lähinnä videoita katsellen kun ei muuhunkaan ole mahdollisuuksia. Ja jos olen täysipainoisesti kunnossa lapsille virikkeitä keksiäkseni olen kyllä samalla työkunnossakin.

Yhteistyössä