hurjis
Vietkö lapsesi hoitoon kun olet töistä kotona kipeänä esimerkiksi vatsataudissa ja lapsi on terve?
No voi voi...Alkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on näit kakspiippuisia juttuja... äidit, jotka töissä vievät sairastuttuaan hyvällä omatunnolla lapsensa päiväkotiin. Kun sitten kotiäideillä ei ole vaihtoehtona edes vielä lastansa mihinkään pktiin.
Niimpä, mut vieppä lapses päiväkotiin niin sittenpä on mahis. voi sua kadettaAlkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on näit kakspiippuisia juttuja... äidit, jotka töissä vievät sairastuttuaan hyvällä omatunnolla lapsensa päiväkotiin. Kun sitten kotiäideillä ei ole vaihtoehtona edes vielä lastansa mihinkään pktiin.
Niin, ne töissä käyvät ovat sillä sairaslomalla _parantuakseen_ takaisin töihinsä. Kotiäidin pitkittynyt sairastelu ei ole palkanmaksajalta pois.Alkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on näit kakspiippuisia juttuja... äidit, jotka töissä vievät sairastuttuaan hyvällä omatunnolla lapsensa päiväkotiin. Kun sitten kotiäideillä ei ole vaihtoehtona edes vielä lastansa mihinkään pktiin.
Mä en todellakaan ole kade. Kyllä mä tahdon lapseni itse kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niimpä, mut vieppä lapses päiväkotiin niin sittenpä on mahis. voi sua kadettaAlkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on näit kakspiippuisia juttuja... äidit, jotka töissä vievät sairastuttuaan hyvällä omatunnolla lapsensa päiväkotiin. Kun sitten kotiäideillä ei ole vaihtoehtona edes vielä lastansa mihinkään pktiin.
Tää on kyll totta.Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:Niin, ne töissä käyvät ovat sillä sairaslomalla _parantuakseen_ takaisin töihinsä. Kotiäidin pitkittynyt sairastelu ei ole palkanmaksajalta pois.Alkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on näit kakspiippuisia juttuja... äidit, jotka töissä vievät sairastuttuaan hyvällä omatunnolla lapsensa päiväkotiin. Kun sitten kotiäideillä ei ole vaihtoehtona edes vielä lastansa mihinkään pktiin.
Minä olen työelämässä, enkä ole tähänpäivään mennessä vienyt lasta hoitoon, jos olen itse ollut kipeänä.Alkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on näit kakspiippuisia juttuja... äidit, jotka töissä vievät sairastuttuaan hyvällä omatunnolla lapsensa päiväkotiin. Kun sitten kotiäideillä ei ole vaihtoehtona edes vielä lastansa mihinkään pktiin.
Ihanaa täältä löytyy ihan asiallisiakin ihmisiäAlkuperäinen kirjoittaja Annu:Minä olen työelämässä, enkä ole tähänpäivään mennessä vienyt lasta hoitoon, jos olen itse ollut kipeänä.Alkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on näit kakspiippuisia juttuja... äidit, jotka töissä vievät sairastuttuaan hyvällä omatunnolla lapsensa päiväkotiin. Kun sitten kotiäideillä ei ole vaihtoehtona edes vielä lastansa mihinkään pktiin.
Mutta olet täysin oikeassa tuossa asiassa! Kotiäiti "ei saa" sairastaa .
Ai kun kiva.Alkuperäinen kirjoittaja !:Vein lapsen hoitoon kun mieheni kanssa olimme vatsataudissa. Lapsi oli jo vatsataudista parantunut muutama päivä aikaisemmin ja tauti oli tarttunut meihin.
Ei ollut meistä kummastakaan lapsen hoitajaksi kun kaikki liikehdintä sai aikaan tuskanhien, vatsan kramppailun ja oksentamisen/ripuloinnin.
Aamu oli tuskaa kun piti lapsi pukea ja viedä ja oksensin vielä matkalla.
En tiedä onko tässä mitään kaksipiippuista. Ne vie kenellä on siihen mahdollisuus ja kenellä ei niin ei voi mitään. Ei se sairasloman aikana lapsen hoitoon vieminen ole väärin tai kotiäideiltä pois niin että oikeudenmukaisuuden takia pitäisi pitää lapsi kotona.Alkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on kyll totta.Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:Niin, ne töissä käyvät ovat sillä sairaslomalla _parantuakseen_ takaisin töihinsä. Kotiäidin pitkittynyt sairastelu ei ole palkanmaksajalta pois.Alkuperäinen kirjoittaja kissanen:Tää on näit kakspiippuisia juttuja... äidit, jotka töissä vievät sairastuttuaan hyvällä omatunnolla lapsensa päiväkotiin. Kun sitten kotiäideillä ei ole vaihtoehtona edes vielä lastansa mihinkään pktiin.
Jos kukaan huomasi niin mä en ole moittinut kenenkään tapaa vaan kirjoitin että kaksipiippuinen juttu.
Heti ruvetaan heittää kuraa niskaan!