Päiväkoti hävitti kalliin kengän!

  • Viestiketjun aloittaja Irina
  • Ensimmäinen viesti
halooooo
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Mulle tuli mieleen että mitä se nimi toisaalta hyödyttää jos lapsi ei osaa sitä lukea, eikä joku kuva ois parempi? vai puetaanko päiväkodeissa noit isompia lapsia? ja se on päiväkodin vika jos jotain häviää!!!! toivottavasti löytyyvät :hug:

Hoitajat luultavasti osaa lukea?! Ja vanhemmat, jos vaatekassiin tai lapsen päälle on tullut vahingossa väärät vaatteet.

 
äiti
Meillä hävisi unilelu, jossa oli nimi. Arvasin missä se oli, eli oli mennyt vahingossa kaverin kotiin kyläilemään, koska heillä oli samanlainen pehmolelu.
Ja toisen kerran lapsella oli eripari rukkaset, siis kaverilla oli tasan samanlaiset, mutta meillä oli nimi molemmissa.
Tämäkin vaihtui ja palautui ihan oikein sitten..

Kummallinen suhtautuminen päiväkodin väellä, heidän luulisi etsivän ja katselevan joka nurkasta.
 
kokemusta on
Voisiko kenkä ollut joutunut roskikseen? Siis vahingossa tai jonkun lapsen toimesta? Lapsethan on aika... no... keksiväisiä ja tuollainenkin vois olla mahdoliista...
Tuli mieleen siitä, että itsellä edesmenneet koulukiusaajat laittoin koulussa kerran jos toisenkin mun TOISEN KENGÄN roskikseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja halooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Mulle tuli mieleen että mitä se nimi toisaalta hyödyttää jos lapsi ei osaa sitä lukea, eikä joku kuva ois parempi? vai puetaanko päiväkodeissa noit isompia lapsia? ja se on päiväkodin vika jos jotain häviää!!!! toivottavasti löytyyvät :hug:

Hoitajat luultavasti osaa lukea?! Ja vanhemmat, jos vaatekassiin tai lapsen päälle on tullut vahingossa väärät vaatteet.
Tottakai osaavat, mutta suurinosa lapsista pukee itse ja heillä saattaa olla ulos niin kiire et väärät kenkut menee jalkaan ..jos siis osaavat lukea. Ja tosiaan ..voi olla lomalaisen kassissa.
 
Meillä katosi päiväkodissa kenkäpari viime talvena. Hoitajat päivällä olivat ihmetelleet kun tyttö uloslähtiessä ei suostunut kenkiä laittamaan, kun eivät olleet omansa vaikkakin lähes samanlaiset (ja aivan karmeassa kunnossa). Ei auttanut nimet kengissä, ei kysely lapsilta eikä vanhemmilta ja tällekin perheelle oli soitettu ja kysytty olisiko heille vahingossa lähtenyt väärät kengät eteisestä. 2-3 viikkoa myöhemmin olivat sitten nämä meidän kengät ilmestyneet takaisin hoitopaikkaan lapsen jalassa. Siellä sitten vaihdettiin ne kenkäpariin, joka päiväkodissa oli nämä viikot pyörinyt. Eli kengät voivat palautua takaisin, mutta siihen voi mennä aikaa. Ilmeisesti kaikki vanhemmatkaan eivät osaa lukea.
 
Gluteus maximus
Voin vain kuvitella, että harmittaa! itse olen moet kerrat setvinyt noita erikoiskenkä juttujaja se ei todellakaan ole helppoa saada uusia kenkiä joa vanhat esim. katoaa. Siihen menee useampi kuukausi! Toivottavasti kenkä löytyy!
 

Yhteistyössä