Päiväkoti hävitti kalliin kengän!

  • Viestiketjun aloittaja Irina
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan oma mokasi. turha edes yrittää vaatia korvausta. ja miksi ihmeessä tarhaan täytyy viedä jotain kallista?
Halpaanko sitten kaikki pitäisi pukea? Minä ainakin haluan lapseni olevan hyvissä vaatteissa. Toivottavasti kenkä löytyy.

 
Irina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös ne ole ilmaisia ne ortopedin kengät? me ainakin saatiin ilmatteeksi
Niihin saa toki maksusitoumuksen, mutta ei niitä jaella kuin sieniä sateella. Nyt on melkoinen paperi ym. sota että saadaan uudet ja siitähän ei ole tietoa milloin.
 
päiväkoti kenkää tuskin hävitti, luulen että jonkun muu vanhempi vahingossa nappasi kyytiin. kengässähän on nimi ja kyllä joku huomaa pian että kappas vain, kotona meille kuulumaton pariton toisen nimellä varustettu pieni kenkä :) laittaisin pienen ilmoituksen päiväkodin eteiseen että koska kyseessä on erikoiskenkä niin voisiko kaikki kurkata vielä reppuihin ja kysellä vähän muksuiltakin että onkos leikin tiimellyksessä piilotettu kenkää ;)
 
hölmistynyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan oma mokasi. turha edes yrittää vaatia korvausta. ja miksi ihmeessä tarhaan täytyy viedä jotain kallista?
Halpaanko sitten kaikki pitäisi pukea? Minä ainakin haluan lapseni olevan hyvissä vaatteissa. Toivottavasti kenkä löytyy.
Kaikille vaan euron vaatteet päälle kun keneläkään ei saa olla mitän arvokasta päällä. Tää on just tätä!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan oma mokasi. turha edes yrittää vaatia korvausta. ja miksi ihmeessä tarhaan täytyy viedä jotain kallista?
Halpaanko sitten kaikki pitäisi pukea? Minä ainakin haluan lapseni olevan hyvissä vaatteissa. Toivottavasti kenkä löytyy.
Peesi. En mä ainakaan osta halpa hallin 10 ? lenkkareita muksulle tarhaan, merkki kengät, takaa laadun, kestävyyden, niinkun tarjoustalojen pulsu lenkkarit

 
Irina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ne nyt niin vaikeesti saatavana ole ne ortopedin kengät... missäs päin asutte? joku mättää siellä ja pahasti
No, kyllä vaan on! ja varmasti mättääkin, mutta sen tietäminen ei nyt auta kun lapsi joutuu odottamaan uusia kenkiä muutaman kuukauden.
 
stranger
Oli vaate kallis tai halpa, kyllä niiden pitäisi tarhassakin tallessa pysyä.
Kyllä ymmärrän, että lapanen tai sukka voi kadota, mutta ennenkuulumatonta että kenkä menisi ihan löytymättömään hukkaan. Onhan se voinut eksyä jonkun toisen lapsen vaatteisiin ja löytyy myöhemmin.
Juuri tämän takia on tärkeää, että kaikki vaatteet, mitkä kulkeutuu lapsen mukana päiväkotiin, nimikoitaisiin.

Minä kyllä ottaisin yhteyttä päiväkodin johtajaan ja selvittäisin tilanteen. Onhan kyse ortopedisesta kengästä, joita ei tosiaankaan saa noin vain cittarista hakemalla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja piihlis:
päiväkoti kenkää tuskin hävitti, luulen että jonkun muu vanhempi vahingossa nappasi kyytiin. kengässähän on nimi ja kyllä joku huomaa pian että kappas vain, kotona meille kuulumaton pariton toisen nimellä varustettu pieni kenkä :) laittaisin pienen ilmoituksen päiväkodin eteiseen että koska kyseessä on erikoiskenkä niin voisiko kaikki kurkata vielä reppuihin ja kysellä vähän muksuiltakin että onkos leikin tiimellyksessä piilotettu kenkää ;)
Uskoisin että noin asia järjestyy. Auttavainen päiväkoin henkilökunta voi vielä kysellä asiasta muilta vanhemmilta jotta kenkä löytyisi.

Sinänsä harmijuttu ja ymmärrän täysin ap:n murheen. Omalla lapsella on aina "kalliit", hyvin tukevat kengät jotka vielä tukipohjallisilla varustetut. Syksyllä ilmeisesti tukikengät tulossa. Kyllä minua ainakin harmittaisi jos kenkä katoaisi, uusien ostaminen maksaa kuitenkin turhaa rahaa ja kestää oman aikansa että saisi uudet tulipohjalliset hankittua. Enkä edes tiedä kuinka monet niitä on mahdollista korvattuina saada näin hukkumisten vuoksi.

Olisihan se kiva ajatus jos lapselle voisi ostaa marketista edulliset kengät aina tuosta vaan, olkaa onnellisia te kenellä siihen on mahdollisuus...
 
Täti
Päiväkoti hävitti? Roskiin, pim! Ei päiväkodilla tosiaan ole korvausvastuuta hävinneistä vaatteista ym.. Eikä kyllä varmaan velvoita lasta halpis- vaatteisiinkaan pukeutumaan.. Epäilen että kyseessä on vahinko ja saatte kenkänne takaisin.
 
Koo
Oletteko etsineet ko. kenkää yhdessä henkilökunnan ja lasten kanssa. Meillä etsittiin pojan pipoa, joka sitten löytyi patterin välistä (sellaisen patterin, jolla ei kuivata vaatteita).
Maanantai aamuna pistätte etsinnät pystyyn, lapset mukaan. Joku on kengän potkaissut johonkin nurkkaan tai siivoja nostanut hyllyn päälle. Mukulat ovat yllättävän kekseliäitä tämmöisissä hommissa.
Toivottavasti kenkä löytyy, en usko, että kukaan sitä tahallaan on varastanut tai roskiin nakannut.
 

Yhteistyössä