Irina
Kyse siis erittäin kalliista kengästä. Eivät edes pahoitelleet asiaa. Voinko vaatia korvausta!?
Miten tämä on mahdollista? Miksi ei vastaa?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Meillä ainakin lukee ihan siellä päiväkodissa eteisen seinällä, että päiväkoti ei vastaa kadonneista vaatteista.
Siksi, koska lapseni käyttää erikoiskenkiä!!! Niihin on ortopedin määräys!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan oma mokasi. turha edes yrittää vaatia korvausta. ja miksi ihmeessä tarhaan täytyy viedä jotain kallista?
Halpaanko sitten kaikki pitäisi pukea? Minä ainakin haluan lapseni olevan hyvissä vaatteissa. Toivottavasti kenkä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan oma mokasi. turha edes yrittää vaatia korvausta. ja miksi ihmeessä tarhaan täytyy viedä jotain kallista?
Niihin saa toki maksusitoumuksen, mutta ei niitä jaella kuin sieniä sateella. Nyt on melkoinen paperi ym. sota että saadaan uudet ja siitähän ei ole tietoa milloin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös ne ole ilmaisia ne ortopedin kengät? me ainakin saatiin ilmatteeksi
Kaikille vaan euron vaatteet päälle kun keneläkään ei saa olla mitän arvokasta päällä. Tää on just tätä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Halpaanko sitten kaikki pitäisi pukea? Minä ainakin haluan lapseni olevan hyvissä vaatteissa. Toivottavasti kenkä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan oma mokasi. turha edes yrittää vaatia korvausta. ja miksi ihmeessä tarhaan täytyy viedä jotain kallista?
Peesi. En mä ainakaan osta halpa hallin 10 ? lenkkareita muksulle tarhaan, merkki kengät, takaa laadun, kestävyyden, niinkun tarjoustalojen pulsu lenkkaritAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Halpaanko sitten kaikki pitäisi pukea? Minä ainakin haluan lapseni olevan hyvissä vaatteissa. Toivottavasti kenkä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan oma mokasi. turha edes yrittää vaatia korvausta. ja miksi ihmeessä tarhaan täytyy viedä jotain kallista?
No, kyllä vaan on! ja varmasti mättääkin, mutta sen tietäminen ei nyt auta kun lapsi joutuu odottamaan uusia kenkiä muutaman kuukauden.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ne nyt niin vaikeesti saatavana ole ne ortopedin kengät... missäs päin asutte? joku mättää siellä ja pahasti
Tietysti oli!Alkuperäinen kirjoittaja Verokarhu:Kai siinä kengässä oli nimi? Ainakin meilläpäin on tapana merkata kengät, jotta jos jollekulle muulle vahingossa menee niin osaavat palauttaa.
Uskoisin että noin asia järjestyy. Auttavainen päiväkoin henkilökunta voi vielä kysellä asiasta muilta vanhemmilta jotta kenkä löytyisi.Alkuperäinen kirjoittaja piihlis:päiväkoti kenkää tuskin hävitti, luulen että jonkun muu vanhempi vahingossa nappasi kyytiin. kengässähän on nimi ja kyllä joku huomaa pian että kappas vain, kotona meille kuulumaton pariton toisen nimellä varustettu pieni kenkä laittaisin pienen ilmoituksen päiväkodin eteiseen että koska kyseessä on erikoiskenkä niin voisiko kaikki kurkata vielä reppuihin ja kysellä vähän muksuiltakin että onkos leikin tiimellyksessä piilotettu kenkää
Eikös tääkin riipu tuloista ? Mekin kun kotona olen nyt lapsen kans saatiin ilmaisiks.. mutta korvaako sitten kunta/valtio kaiken noissa.. en osaa sanoa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös ne ole ilmaisia ne ortopedin kengät? me ainakin saatiin ilmatteeksi