Miten sulla ylipäätään oli varaa tehdä lapsi!Joo no kaikillahan ei ole välttämättä varaa istua siellä kotona 9kk, vaikka kuinka haluais!!!!
Suomessa kyllä kaikilla on.Joo no kaikillahan ei ole välttämättä varaa istua siellä kotona 9kk, vaikka kuinka haluais!!!!
Eikö sulla ole miestä sitten?ai niinkö se on???no mitenkä mulla sitte laskut jonottaa ja rahaa jää käteen kelalta 950e /kk + lapsilisä 104e silläkö saa kuitattua menot kuukaudessa??? ei ainakaan meikäläisen menoja tuo summa kustanna... Täällä taas nämä "paremmat" äidit ottaa kantaa asoihin
No yleensä kyllä on. Hoitajan palkkaaminen on sen verran kallista että monella ei ole varaa mennä töihin kunnlapsen hoito tulee liian kalliiksi.Joo no kaikillahan ei ole välttämättä varaa istua siellä kotona 9kk, vaikka kuinka haluais!!!!
Voihan sitä vaikka vetää viinaa kaikilla rahoillansa, mutta se on sitten oma valinta. Turha kuitenkin väittää ettei rahat voisi riittää. Järjestelykysymys. Ja sossustakin saa rahaa jos nixeen menee.ai niinkö se on???no mitenkä mulla sitte laskut jonottaa ja rahaa jää käteen kelalta 950e /kk + lapsilisä 104e silläkö saa kuitattua menot kuukaudessa??? ei ainakaan meikäläisen menoja tuo summa kustanna... Täällä taas nämä "paremmat" äidit ottaa kantaa asoihin
Ootko toimittanu muutosverokortin kelaan vai maksatko kiltisti liikaa veroja? Jos Perheessä muilla ei ole tuloja niin saisit tietysti asumistukea noilla tuloilla, mikset ole hakenut sitä? Toimeentulotukeen sulla taitaa olla liian hyvät tulot.ai niinkö se on???no mitenkä mulla sitte laskut jonottaa ja rahaa jää käteen kelalta 950e /kk + lapsilisä 104e silläkö saa kuitattua menot kuukaudessa??? ei ainakaan meikäläisen menoja tuo summa kustanna... Täällä taas nämä "paremmat" äidit ottaa kantaa asoihin
mä saan kelalta minimit ja lapsilisät 2lapsesta, mies on töissä että saa tonnin vuokran maksettua ym ym.. vaikka menot on kovat tuloihin nähden nii nää lapset on hetken vauvoja,taaperoita ja sen jälkeen alkaa "putki" eli päiväkoti,eskari,koulut yms. Ei tätä aikaa takaisin saa..ai niinkö se on???no mitenkä mulla sitte laskut jonottaa ja rahaa jää käteen kelalta 950e /kk + lapsilisä 104e silläkö saa kuitattua menot kuukaudessa??? ei ainakaan meikäläisen menoja tuo summa kustanna... Täällä taas nämä "paremmat" äidit ottaa kantaa asoihin
johan sulle älynjättiläinen vastattiin! päiväkodit eivät ota alle 9kk vanhoja vauvoja ja hakuun menee 4kk. Pässi! tee mitä lystäät tällä tiedolla. E.V.V.KV***u mitä porukkaa:kieh: Jokainen taaplaa tyylillään eli luulis ettei kenenkään muun persettä kutise tämän keskustelun aihe. Täällä sen huomaa kuinka ihmiset eivät osaa antaa asiallisia neuvoja kysymyksiin. Täällä on vain nämä ihmiset jotka pitävät itseään mailman parhaimpina äiteinä ja vaimoina, mutta joo kukapa vetäisi vertoja teille.. luulossa on hyvä elää:O
no kyllä tässä maassa on jokasella varaa hoitaa lasta kotona.Joo no kaikillahan ei ole välttämättä varaa istua siellä kotona 9kk, vaikka kuinka haluais!!!!
Mielestäni olet saanut ihan asiallisia neuvoja ja faktaa päiväkodin arjesta. Minä sanoisin, että v...tu millainen aivokääpiö....V***u mitä porukkaa:kieh: Jokainen taaplaa tyylillään eli luulis ettei kenenkään muun persettä kutise tämän keskustelun aihe. Täällä sen huomaa kuinka ihmiset eivät osaa antaa asiallisia neuvoja kysymyksiin. Täällä on vain nämä ihmiset jotka pitävät itseään mailman parhaimpina äiteinä ja vaimoina, mutta joo kukapa vetäisi vertoja teille.. luulossa on hyvä elää:O
no vaikea olla asiallinen jos lapsia tehdään ja sit ne on kiire saada suunnilleen synnäriltä päiväkotiin.V***u mitä porukkaa:kieh: Jokainen taaplaa tyylillään eli luulis ettei kenenkään muun persettä kutise tämän keskustelun aihe. Täällä sen huomaa kuinka ihmiset eivät osaa antaa asiallisia neuvoja kysymyksiin. Täällä on vain nämä ihmiset jotka pitävät itseään mailman parhaimpina äiteinä ja vaimoina, mutta joo kukapa vetäisi vertoja teille.. luulossa on hyvä elää:O