Päiväkodin henkilökunnalle joululahja?

  • Viestiketjun aloittaja Mietin tässä
  • Ensimmäinen viesti
Mietin tässä
Mietin tässä että viettekö muut päiväkotiin henkilökunnalle joululahjan joulujuhlaan?

Olisi kiva jotenkin joulun alla heitä muistaa mutta aika monta saa pakettia hommata tytön ryhmän tädeille ja sedille...

Miten muut??
 
vieras
Mitäs jos viet etukäteen jonkun joulukukan tai torttusia tai piparitalo tai jotain? voivat laittaa oman ryhmän koristeeksi tai hlökunnan huoneeseen?
minä en ainakaan ala mitään joululahjoja hommaamaan heille.
 
vieraxinen
Alkuperäinen kirjoittaja Ala-asteen ope :
No hemmetti ei viedä! Ne tekee työtään!

Ei mikään ole ärsyttävämpää kuin saada jotain ihme paketteja monelta lapselta...
Oletpa ystävällisen ja lapsirakkaan oloinen ala-asteen ope :D Varmasti oikeassa ammatissa ;)
 
vieras
No en mä aio siks hankkia, kun niitä on niin monta.. itse asias en edes tiedä monta enkä muista heidän nimiään joten tuskin vetävät hernettä nenään/huomaavat edes jos emme tuo mitään.
 
Mä just pistin pakettiin jokaiselle ryhmän pysyvälle aikuiselle (3kpl) simpukkasuklaarasiat - mä oon ajatellu niin et ne aikuiset on osa meidän tirpan elämää ja he huolehtii hyvin tirpasta. Vaikka saavatkin palkan työstään niin ei se tarkota et heitä ei vois muutenkin muistaa
 
Ala-asteen ope
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ala-asteen ope :
No hemmetti ei viedä! Ne tekee työtään!

Ei mikään ole ärsyttävämpää kuin saada jotain ihme paketteja monelta lapselta...
:eek:
Ei kun se on ihan totta. Mä olen tätä työtä tehnyt 15 vuotta ja mua korpee ihan hirveesti ne äidit (juu, ne lahjahankinnat juontaa aina äidiltä), jotka haluavat, että lapset muistaa opettajaa ja tarhatätiä.

Ihan tosi, mieti, mihin opet yms. tunkee ne älyttömät pikkulahjat vuosikymmenten ajan- roskiin! Jos on ihan_pakko, sitten hankkikaa jotain käyttölahjoja tai syötävää tai vaikka kukkanen.

Muutenkin mun mielestä lapset joutuvat eriarvoiseen asemaan oppilaiden keskuudessa kun vertailevat, mitä äiti osti opelle. Itse arvostan niiden oppilaiden äitejä, jotka ymmärtävät olla mielistelemättä. :D
 
Ala-asteen ope
Alkuperäinen kirjoittaja vieraxinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ala-asteen ope :
No hemmetti ei viedä! Ne tekee työtään!

Ei mikään ole ärsyttävämpää kuin saada jotain ihme paketteja monelta lapselta...
Oletpa ystävällisen ja lapsirakkaan oloinen ala-asteen ope :D Varmasti oikeassa ammatissa ;)
Ihan varmasti olen oikeassa ammatissa. En mä nyt näitä ripitä lapsille enkä ikinä livenä kellekään. :D

Paljon olen paketteja saanut ja kiitostakin ja työssäni viihdyn. Ei kai mun ajatukseni sitä voi muuttaa jos se on vain mun oma ajatukseni asiasta? Mä saan palkan ja sillä hyvä.
 

Yhteistyössä