Päiväkodin helmiä taas!

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"jeejee"
No niin - mietippä itse hetki sitä jos eteesi lykättäs ventovieras lapsi jonka "ominaisuuksia" et tunne. A) jos et ilmoita vanhemmille näpyistä sut haukutaan kun et ilmoita. b ) jos ilmoitat, niin saat haukut,

Hitto, jokainen äitikin tekee joskus virhearvioita lapsen sairauden suhteen, kukaan ei ole täydellinen. Vai oletko sinä AP?

Okei, nyt oli väärä hälyytys, mut lapsen kannalta jos katsotaan niin parempaan suuntaan. Mieluummin turhaan kotiin kuin että kipeänä hoidossa. Vai kuinka?
 
"vierailija"
"Hitto, jokainen äitikin tekee joskus virhearvioita lapsen sairauden suhteen, kukaan ei ole täydellinen. Vai oletko sinä AP?"

Mutta tämä hoitaja ei uskonut edes lääkärintodistusta? Miten sitten sen selität? Pitkäkestoinen virhearviointi?
 
"ei ole totta"
Tuo on niin tyypillistä toimintaa ainakin meidän pk:ssa. Usean kerran on soitettu ja käsketty hakea lapsi puolen tunnin (!!) sisällä pois, on kuumeessa. Lapsi on haettu pikimmiten, ja silloin selviää että "kuumetta" on ollut tyyliin 37,6. Ja sekin jo kotiin päästyä laskee.
Hohoijaa, kenenkäs tehtävä on kipeää tai puolikipeää lasta hoitaakaan???? Ulkoistettu päivähoidolle tuokin vastuu vai kuinka?
 
gkhgkkh
Aivan, olin myöskin tulossa kommentoimaan että leikkimisestä tulee kuumetta. Kuumehan pitäisi ihan oikeasti mitatata viileässä huoneessa, 20min rauhoittumisen jälkeen.
 
"jee"
[QUOTE="vierailija";24761798]"Hitto, jokainen äitikin tekee joskus virhearvioita lapsen sairauden suhteen, kukaan ei ole täydellinen. Vai oletko sinä AP?"

Mutta tämä hoitaja ei uskonut edes lääkärintodistusta? Miten sitten sen selität? Pitkäkestoinen virhearviointi?[/QUOTE]

Onko ap:n asenne ollut yhtään ymmärtävä? kirjoituksesta päätellen asenne on ollut hyvin vähättelevä hoitajaa (vierasta sellaista) kohtaan. EIKÖS se mene niin että metsä vastaa tasan niin kuin sinne huutaa?? Ehkei oikea tapa, mutta me ihmiset ollaan vähän sellaisia. Jos sulle ketuillaan, kettuilet itse takas.
 
"ilona"
[QUOTE="jee";24761827]Onko ap:n asenne ollut yhtään ymmärtävä? kirjoituksesta päätellen asenne on ollut hyvin vähättelevä hoitajaa (vierasta sellaista) kohtaan. EIKÖS se mene niin että metsä vastaa tasan niin kuin sinne huutaa?? Ehkei oikea tapa, mutta me ihmiset ollaan vähän sellaisia. Jos sulle ketuillaan, kettuilet itse takas.[/QUOTE]

No ap on yksityishenkilö ja hoitaja ammattilainen, joten kettuilu johtui ilmeisesti siitä, että hoitajalla oli tullut kiintiö täyteen ylimääräisiä lapsia. Halusi eroon tästä ja osoitti sen selkeästi.
 

Yhteistyössä