Päivähoitomaksuista taas (yrittäjän selvitys tuloista)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Edellisvuoden verotuksen mukaan systeri aikoinaan ilmoitti.
Eli jos muksu menee hoitoon syksyllä 2008, tulot lasketaan v. 2007 verotuksesta. Vuonna 2007 olen suurimman osan vuodesta äitiyslomalla, työt aloitan tammikuussa 2008 ja päivähoidon alkuun saakka tulot eivät tule olemaan läheskään niin suuret kuin mitä äitiyslomalle olen saanut. Eli tuossa joku aikaisemmin laittoikin että oli toimittanut puolen vuoden todistuksen ja sellainen minunkin pitänee hankkia, koska 2007 verotuksen mukaan joudun kyllä maksamaan liian suuren päivähoitomaksun. Hmm, meniköhän oikein...

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja J A G U A R:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Edellisvuoden verotuksen mukaan systeri aikoinaan ilmoitti.
Eli jos muksu menee hoitoon syksyllä 2008, tulot lasketaan v. 2007 verotuksesta. Vuonna 2007 olen suurimman osan vuodesta äitiyslomalla, työt aloitan tammikuussa 2008 ja päivähoidon alkuun saakka tulot eivät tule olemaan läheskään niin suuret kuin mitä äitiyslomalle olen saanut. Eli tuossa joku aikaisemmin laittoikin että oli toimittanut puolen vuoden todistuksen ja sellainen minunkin pitänee hankkia, koska 2007 verotuksen mukaan joudun kyllä maksamaan liian suuren päivähoitomaksun. Hmm, meniköhän oikein...
Jopps, sori. En muista, mistä systeri ekana vuonna sen tulotodistuksen hankki (on itsensä palkanlaskija). Mutta pari kertaa toimitti verotustodistuksen ja sen jälkeen ei ilmoittanut enää tulojaan lainkaan.

stranger
Meillä pitää toimittaa yrityksen veroilmoituskopio heti alkuvuodesta ja sitten myöhemmin, kun verotus valmistuu, toimitetaan verotustodistus.
Monimutkaista, siksi nykyään maksetaan korkeimman mukaan ilman tuloselvityksiä.

Yhteistyössä