***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

TORSTAI 9.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 13/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 32/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 33/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 37/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 49/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 56/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 5/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
tän päivän neuvolakuulumiset:

rv 30+3
paino 64.2kg (1244g/vko)
turvotus +/-
RR 105/60
pissa puhdas
sf 28 (3cm/vko :eek: )
RT
syke 140
liikkeet ++
kaikki muutenkin hyvin :)

jempille rentouttavaa anoppilareissua :wave:
 
Täällä Neuvola takana ja kaikki hyvin.

Paino noussut tasasen kauniisti. Nyt alkupainoon lisää 5kg
Pissa puhdas
Syke ok
liikkeet ++
masu mitta 19 viimeks oli 17
rr oli myös ok.


Plussatuulia niitä tarvitseville. Mulla sattu myös menkkamaisesti mahaan vaikka ei tullutkaan menkkoja. Mä ootin viikon ennen kun testasin.

Jaksamisia kaikille mahakkaille.

Rauhallista Pääsiäistä kaikille :heart:
 
Mukavaa Pääsiäistä kaikille :flower:
Mymmikselle ja Hilpalle myöhästyneet kiitokset, otetaan uusiksi joku päivä
Jennulille onnea ristiäisten johdosta!
Plussa tuulia kanssa täältä niitä tarvitseville.

EM:Toivotaan, että vielä hetken pysyy vauva masussa.

Täällä kanssa oltu tämä viikko sairaslomalla, kohdunkaula oli vain reilu 2cm, kun pitäisi olla vielä 3cm:n paikkeilla. Vauvan painoarvio oli rv33+6 (maanantaina) 1,9 kg, tosin katsoivat ensin väärin ja sanoivat 2.5 kg. Toivotaan, että on todellisuudessa tällä hetkellä lähempänä 1.9 kun 2.5.On ollut jo muutaman viikon raivotarjonnassa, mutta nyt oli perätilassa.. Antoivat ajan 21.4 äippäpolille, haluavat tarkistaa tarjonnan silloin. Ens viikolla oliskin sitten enää muutama päivä töitä, jos ne nyt vielä kestäisi.
 
Hyvää pääsiäistä kaikille!

Täällä jo hetken toivottiin, että olisi tärpännyt. Täti tuli kuitenkin pari päivää myöhässä tai sitten mahassa ollut ei vaan jaksanut. Parempi olla murehtimatta ja jatkaa vaan yritystä.

Koulutuskin todennäköisesti keskeytyy, kun harjoittelupaikka peruuntui. Muutenkin kaikenlaista stressiä joten ei mikään ihme, jos kroppa temppuilee.
 
On kyllä tosi nätti nimi Jennulin tytöllä. Toivottavasti Hilipatuisen oksennustauti on hellittänyt, tänä talvena on kyllä jyllännyt tosi paljon sitkeitä tauteja.

Itsellä menee vähän apeasti. Mä luulen, et äidillä onn alkamassa vaihevuodet tms. Ei se koskaan oo maailman helpoin ihminen ollut, mut nyt sillä on kyllä muumit vaeltanu kauas laaksosta. Puhuin sen kanssa viime viikolla puhelimessa ja se raivosi mulle 20 vuotta vanhoja asioita, eikä kuunnellu mua lainkaan. Laittelin sille sitten viestiä, etten haluaisi riidellä yms. Se sitten laittoi takaisin maailman suurimpia marttyyriviestejä.. Pyyteli anteeksi sitä kuinka hän on pilannut mun ja siskon elämää ja laittoi, että toivottavasti osaat itse olla parempi äiti lapsellesi... ARgh, jos mä jotain vihaan, ni sitä että ollaan marttyyreita.

Harmittaa, kun on just mennyt naimisiin ja kohta syntyy esikoinen ja pitäisihän tässä sitten olla onnellinen. Oon aina ajatellut, ettei meidän perheessä ikinä voisi riidellä niin, että välit menisi kunnolla. Kaikista eniten mua harmittaa se, että oon menettänyt tosi paljon arvostusta äitiä kohtaan, sen käyttäytyminen on ollut todella ala-arvoista. Oon ollu niin stressaantunut, että musta tuntuu, et se on vaikuttanut vauvaankin, sillä se ei ole liikkunut paljoa parina viime aikoina. Kävin eilen päksin polilla sydänkäyrillä ja kaikki oli ihan ok, lääkäri vielä ultrasi ja tän hetkinen paino on noin 2800 g.

Äh, toivottavasti asiat järjestyy ennen vauvan syntymistä.

Mites ElinaMarialla, onkos dodo-neiti osoittanut merkkejä kärsimättömyydestä? Toivottavasti Humun vauva kääntyy itsestään. Jos sillä olisi vielä tilaa kääntyä, kun kerran on lähiaikoina perätilaankin pyörähtänyt.

Mukavaa pääsiäistä kaikille, toivottavasti aurinko jaksaa paistaa!

Kerttu ja nakki 36+1
 
Kerttu voi että kurjaa... :( Oliskohan teidän äitillä sit menossa joku kriisi sen suhteen että sä saat lapsen ja että se on tajunnu ettei hän enää saa lapsia? ( kotipsykologi elina tässä hei ) Eli voi hyvinkin liittyä noihin vaihdevuosiin... ikäkriisiä tms? mut ehkä sit olis hyvä ottaa vähän etäisyyttä ainakin siihen saakka kunnes lapsi syntyy? No toivottavasti asiat selviää... vaikea sitä on neuvoa mitenkään. Mut lohdutus :hug: saat ainakin.

Ja ei se Dodoliina nyt varsinaisesti oo ulos tulossa, limatulppaa irtoilee ja supistelee ja kohdunsuuta vihloo mut ne taitaa kuulua asiaan näillä viikoilla. :)

Humu toivotaan että vauva keksii kääntyä itse... voithan kokeilla sitä tyyny pepun alle ja jalat 90 asteen kulmaan vaikka tuolin päälle -tekniikkaa. Siinä sit köllöttelis ja se saattaa ittekseen kääntyä. Toinen on se peppu pystyyn ja kontilleen -asento.

Eipä tänne kummoista... :) Hyvää pääsiäistä kaikille!!! :)



EM ja Pikku Dodo-pupu 35+4 :heart:
 
LAUANTAI 11.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 15/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 34/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 35/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 39/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 51/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 58/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 7/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color][/quote]

 
:heart: :heart: Hyvää pääsiäistä kaikille!!! :heart: :heart:

Päivitin ekaa kertaa tota listaa, meniköhän kaikki oikein? :whistle:

Testailin taas tänään, ( menkkoja ei siis näy eikä kuulu) tuloksena taas nega josta kyllä valoa vasten erottaa ehkä jotain mistä en tiedä onko viivanpaikka vai maailman haalein haamu vai mikä lie, mutta missään nimessä ei mitään plussaksi tulkittavaa!
Jos malttais taas muutaman päivän odottaa testaamatta ja sit taas uusi yritys... =)
 
No joo, kp 40/31-34 ja enhän mä malttanu olla testaamatta eli tein tänä aamuna uuden testin ja nyt tuli selkeämpi haamu kuin eilen. Siis edelleen haamu, ei kunnon viiva mutta kuitenkin paremmin näkyvissä kuin eilen ja mieskin sen näki!! Ja se tuli heti testiajalla näkyviin ettei oo mikään roskishaamu.

Tottakai toiveet nousi heti tosi korkealle ja nyt pelottaa ihan hirvittävästi et jos se ei seuraavassa enää näykkään niin sit tiputaan korkealta ja kovaa :'(
Mutta, nyt on testitkin loppu et tiistai-aamuna käyn ostaan uuden ja katotaan sit mikä on tuomio.... mut nyt alko tosissaan jännittää!!! =)
 
Voi vitsi plussatuulia täältäkin Jeppikselle. Oispa se plussa.

Kertulle jaksamisia. Mulla kans äidin kanssa yhdessä asuessa oli tosi kurjaa välillä ja vieläkin pitää joidenkin juttujen mennä toisesta korvasta ulos.

(.) kaikki hyvin. Vatsa sen kun kasvaa. Kotona vaidettiin olkkarissa järjestystä ja muutenkin tehtiin vauvan jutuille tilaa. Kävellessä rupes taas pistämään mahaan, mutta sehän ei taida olla vaarallista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeppis:
SUNNUNTAI 12.4.2009

KUUMEILIJAT[color]



Jemppi...............kp 16/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 35/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 36/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 40/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 52/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 59/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 8/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color][/quote]

[/quote]

 
Jeppis plussapuhureita sinne!!!!
++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

tänne ei kuulu mitään uutta... nimeä yritetään valita neidille ja onkin vaikeaa... niin paljon
hyviä vaihtoehtoja on olemassa!! :D Vauva on puskutraktori ja tunkee milloin mitäkin osaa mahanahasta läpi. :) Ja tuntuu ku haarojen välissä olis joku keilapallo!!! :eek: :LOL: Et eipä sen kummempaa...

EM ja Dodoliina 35+6 :heart:
 
Voi harmi Hilipatuinen, toivottavasti teilläkin tärppäisi, olette ainakin odottaneet jo ihan tarpeeksi kauan.

Meillä piti olla nimi jo päätettynä. Anoppi oli eilen meillä syömässä ja sanoi sitten, että toivoo, että vauvan nimiin tulisi Maria tai Sofia (hänen mummonsa oli Maria Sofia).. No, nyt meni sitten nimimiettimiset uusiksi. Itse olisin laittanut toiseksi nimeksi Tuulian, kulkee meillä suvussa. Mutta en haluaisi loukata anoppia ja onhan noi onneksi kauniita nimiä.. Äh, mä oon kyl semmonen ylikäveltävä lapatossu.

Nyt on viiko särkeny päätä joka päivä ja parina päivänä on jalat olleet aivan pölkyt, kauhee turvotus. Paineet oli viimeksi about 130/86, normaalisti mulla alapaineet on alle 70, joten jospa tuo sen päänsäryn aiheuttaa. Karseeta, kun kiristää jalkoja. Muutenkin, kun mun jalka on normaalisti sen siro 39-40.

ElinaMaria esitit aiemmin sen kahvittelutarjouksen, mietin, et siihen voisin kyllä joku päivä tarttua. Alkaa käydä nämä päivät pitkiksi.

Kerttu ja nakki 36+3
 
MAANANTAI 13.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 17/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 36/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 37/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 41/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 53/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 60/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 9/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 

Yhteistyössä