Päätös sallia itselleen

Kerron itsestäni sen verran, että olen toista kertaa naimisissa ja nykyisen vaimoni kanssa olen ollut 15 vuotta naimisissa. Minulla on koko aikuisikäni ollut vilkas seksielämä ja olen aina pyrkinyt ottamaan kumppanin toiveet ja tarpeet huomioon kokeilevasti, leikkisästi ja kiusoitellen. Useimmat naiset kokevat minut innokkaana, kekseliäänä ja taitavana rakastajana. Itse uskon elinikäiseen oppimiseen ja haluan kehittyä vielä paremmaksi. Naistenlehtiä lukemalla varmasti oppii paljon, mutta mikään ei voita käytännön harjoituksia.

Viime vuosina avioseksi on kuitenkin muuttunut, osin varmasti syystäni, kaavamaiseksi suoritukseksi vailla kaipaamani mielikuvitusta ja yllätyksellisyyttä. Vaimolle rutiinisuorituksella orgasmi ja minä hetken päästä perässä. Lopulta molempia kyllästyttää, mutta yhteistä säveltä, kuinka asiat muutettaisiin ei tunnu löytyvän.

Tämä ensimmäinen tarinani kertoo, siitä millaiseen ratkaisuun päädyin viime keväänä.

Vaimoni ilmoitti minulle noin vuosi sitten, että hän hankkii rakastajan, mikäli seksielämämme ei muutu paremmaksi. Yritin keksiä monenlaisia keinoja. Yhtenä parhaista oli, että ryhdyimme tekemään yhteisiä viikonloppumatkoja.

Tästä innostuneena varasin meille hieman normaalia tasokkaamman hytin risteilylle. Ajattelin, että voisimme syödä hyvin, tanssia ja nauttia toisistamme vapaana arjen huolista.

Viikkoa ennen risteilyä vaimoni ilmoitti lähtevänsä Kreikkaan tyttökaverinsa kanssa. Kuultuani asian olin hyvin pettynyt ja yritin perua matkan. Selvisi kuitenkin, että en saisi maksamaani summaa takaisin, joten päätin lähteä yksin matkaan.

Aluksi ajattelin, että käyn laivalla pyörrättämässä muutaman tangon ja rumban, mutta matkan lähestyessä minulle valkeni mitä oikeasti haluan. Päätin sallia itselleni jotain mitä en koskaan aikaisemmin ollut tehnyt. Päätin sallia itselleni olla uskoton, jos joku kokisi hymyni ja pilkkeen silmäkulmassani houkuttelevaksi.

Pelkkä ajatus tuntui äärimmäisen kiihottavalta ja kutkuttavalta.
 
Laivaan astuessani olin täynnä toiveita, haaveita ja unelmia. Yritin kuitenkin pitää odotukseni matalalla ja tein illan suunnitelman laivan risteilyohjelman mukaan. Aluksi kävin hieman maistelemassa seisovan pöydän antimia ja luomassa ensivaikutelmaa laivan tarjonnasta. Ensivaikutelma ei ollut kummoinen, mutta juttelin ystävällisesti hymyssä suin muiden matkustajien kanssa pitääkseni yllä hyvää tunnelmaa.

Ruokailun jälkeen kävin tax-freesta ostamassa mansikka- ja rosé kuohuviiniä hyttini baarikaappiin ja jotain pieniä herkkuja etukäteen tilaamani hedelmäkorin lisäksi. Saatuani juomat kylmään, kävin pitkässä suihkussa.

Suihkun jälkeen piilotin muutaman kondomin leveän sängyn molemman puoleisten tyynyjen alle, koska ajattelin kortsujen epätoivoisen etsimisen jostain repun pohjalta, olisi aika epätoivoista, jos olisi ”tilanne päällä”. Olin myös hankkinut muutamaa erilaista liukuvoiteenakin toimivaa hierontarasvaa, klitoriskiihottimen ja tuuhean puuterihuiskun, jos vaikka joku tykkäisi pienestä kutittelusta leuan alta. ”You never know” ajattelin.

Mise en placen (mise en place on ranskalainen keittiötermi, joka tarkoittaa asioiden ja tavaroiden esivalmistelua ja niiden sijoittamista niin, että asiat sujuvat sutjakkaammin kiireessä) jälkeen pukeuduin Ceasaria Evoran esittämän Besame Muchon tahtiin. Rumban tahtiin tuli puettua päälle mustat bokserit, siniset farkut, valkoinen T-paita ja pikkutakki. Jalkoihin sujahti tietenkin sukat ja parhaimmat tanssikenkäni.

Illan aluksi kävin juomassa hyttini hintaan sisältyneen kuohuviinin Pianobaarissa ja tutkailin ohikulkijoiden virtaa. Keskellä viikkoa olevaksi risteilyksi mukana tuntui olevan melko paljon lapsiperheitä. Kävin vielä pyörähtämässä takakannen pubissa, mutta siellä oli vain kaksi miesseuruetta katsomassa jalkapalloa, joten suuntasin yökerhoon.

Yökerhossa aloitteli illan tanssiorkesteri ja paikalla oli lähinnä eläkeläispariskuntia. Pian paikalle tuli kuitenkin pieniä mummoseurueita. Tanssimaanhan tänne on tultu, joten ryhdyin tanssittamaan tanssihalukkaita mummoja. Aika kankealta tuntui meno kunnes yllättäen noin ikäiseni nainen tuli hakemaan minua tanssimaan. Mieleni koheni heti kun tanssipartneri oli helposti vietävissä ja pysyi yllättävissäkin käännöksissä mukana. Hänen kanssaan tanssi sujui kuin tanssi.

Bändin tauon jälkeen samainen nainen tuli uudestaan hakemaan minua tanssimaan ja luonnollisesti suostuin. Kävi ilmi, että hänen seurueensa istui yökerhon ylemmässä kerroksessa ja hän kutsui minut seuraan katsomaan keskiyön showta.
 
Olin kuvitellut, että tanssipartnerini oli sekaseurueessa yökerhon yläkerrassa, joten en kiirehtinyt sinne ja kävin pesemässä käteni ja haukkaamassa hieman happea kannella ja kapusin tämän jälkeen yökerhon toiseen kerrokseen. Menin baaritiskille tilaamaan juomaa ja pian tanssipartnerini ilmaantui tiskille. Koska olin häntä ja hänen ystäväänsä edellä jonossa tarjouduin tilaamaan koko pöytäseurueelle juomat. Ajattelin sen olevan kohtelias ele vieraaseen seurueeseen liittyessä.

Pöydässä kävi ilmi, että kyseessä ei ollut mikään sekaseurue vaan pelkästään naisista koostuva työporukka, joka oli päättänyt lähteä risteilylle. Tämän parempaa tuuria ei voi käydä. Aluksi minua tosin hämmensi se, että seurueen kaunein nainen flirttaili minulle avoimesti ja olin kuitenkin toisen naisen kutsumana liittynyt seurueeseen.

Pian kävi kuitenkin ilmi, että naisilla oli jonkinlainen sovittu työnjako miesten suhteen, joten saatoin ja uskalsin yhtyä maailman kauneimman ja seksikkäimmän naisen flirttiin. Hänen tavassaan olla läsnä, oli aivan ainutlaatuista. Hänen suoruutensa ja puhetapansa tuntuivat hämmentäviltä.

Missään vaiheessa en ollut varma leikitteleekö tuo upea ilmesty ainoastaan kanssani, vai oliko hän oikeasti tosissaan? Hän on hyvin samankaltaisessa liitossa kuin minäkin. Arki ja käytännön asiat parisuhteessa ok, mutta seksi ja läheisyys puuttuu. Tarjoudun salarakkaaksi ja kutsun hänet hyttiini nauttimaan kuohuviinistä ja hedelmistä. Hän tarttuu tarjoukseen.
 
Yksi naisen ystävistä havaitsi tarkkaavaisena suunnitelmamme siirtyä hyttiini ja tuli mukaamme varmistaakseen kaverinsa turvallisuuden. Hytin ulkopuolella hän kuvasi minut, maihinnousukorttini ja hytin oven numeroineen samaan kuvaan. Arvostin elettä, sillä laivoilla varmasti tapahtuu ei toivottuja asioita. Herrasmiehenä puolestaan tiesin, että hytissäni ei tapahtuisi mitään ilman molempien suostumusta. Tarjouduin tarjoamaan tälle ystävälle yömyssyn, mutta hän ilmoitti hyvin tilannetajuisesti menevänsä laivan diskoon, joka olisi auki vielä muutaman tunnin.

Uusi tuttavuuteni ihasteli hyttiä ja etenkin sen leveää sänkyä ja istahti sen laidalle iskien minulle silmää. Miten joku voikaan olla niin pienin elein olla niin uskomattoman puoleensa vetävä ja seksikäs? Kaivoin astiakaapista kuohuviinilasit ja jääkaapista mansikkakuohuviinin ja kysyin etikettiä näyttäen; ”Maistuisiko tämä?” mihin hän vastasi hunajaisella äänellä ja viettelevästi; ”Oi mistä tiesit, että tuo on lempijuomaani, miten tiedät mistä tykkään?”.

Kaadoin juomaa laseihin ja ojensin toisen lasin kaunottarelle, samalla kun istahdin hänen viereensä. Kohotin lasiani nostaakseni maljan uudelle tuttavuudelle, mutta hänen ihanat huulensa olivat aivan liian lähellä minun huuliani. Antauduimme pitkään ja intohimoiseen suudelmaan. Vasta myöhemmin tajusin lasimme tippuneen sängyn reunalle ja siitä vierineen lattialle.

Kiihkeä suudelmamme vain jatkui ja jatkui ja tunsin kuinka naisen jokainen solu janosi kosketustani. Käskemättä käteni lähtivät tutkimusmatkalle kartoittamaan tuota aikuisen naisen lumoavaa vartaloa, joka sävähti kiihottavasti aina kosketukseni löytäessä uuden kosketusta janoavan kohdan. Välttelin kuitenkin vielä niitä itsestään selviä paikkoja, koska uusien asioiden löytäminen on uuteen naiseen tutustumisen suola.

Molempien kiihkeä halu kuitenkin vaati etenemään ja nopeasti. Naisella oli jalassaan mustat farkut joiden jalkoväli tuntui tunnusteltaessa kuumalta ja kostealta. Avasin leveän vyön soljen ja farkkujen ylänapin ja tunnustelin lisää. Pikkuhousujen märkyys paljasti tämän rouvan olleen aivan liian pitkään ilman läheisyyttä. Minulla seisoi kivenkovana ja olin valmiina tarjoamaan sitä.

Laskin rouvan farkut reisiin ja käänsin hänet kyljelleen siten, että hänen jalkansa olivat koukussa. Kurottauduin tyynyn alla piilottelevaan kondomiin. Tiputin housuni, asetin kondomin paikalleen samalla kun siirsin rouvan pikkuhousut riisumatta hieman syrjään ja tunnustelin hänen kiimaista vakoaan. Se tuntui pulppuavan kuumalta nesteeltä ja tykytti kutsuvasti.

Asetuin polvilleen hänen taaksensa ja työnnyin hänen sisäänsä. Hän tuntui taivaallisen hyvältä. Aluksi työnnyn häneen varovasti kuin varovasti tunnustellen hänen sisäänsä, mutta hänen voihkeensa sai minut pian lisäämään tahtia. Välillä pysäytin liikkeen syvälle hänen sisäänsä, että vehkeeni saisi tuntea kuinka rouvan ihana lemmenpesä supisteli kuin tunnustellen sen sisällä olevaa kovaa aisaa. Samalla ulotuin tunnustelemaan hänen selkäänsä ja rintojaan paidan alta.

Rouva voihki ja ynisi niin kiimaisena, että ryhdyin pian naimaan häntä pitkin rajuin vedoin samalla kun vasen käteni puristeli hänen herkullista peppuaan ja oikea käsi hakeutui hänen klitorikselleen. Pian rouvan voihkinta yltyi ja hän tärisi orgasmin voimasta, ja minä laukesin pian hänen perässään.
 
Orgasmin saatuani kellahdin naisen viereen ja jäimme makaamaan lusikkaan. Silitin hänen pitkiä tummia hiuksia ja suutelin hellästi hänen niskaansa. Haistelin hänen ihanaa tuoksuaan. Juuri orgasmin saanut nainen tuoksuu niin hyvältä. Johtuukohan se jostain mielihyvähormonista? Joka tapauksessa nainen tuntui nauttivan kosketuksestani. Naureskelimme sille, että emme olleet edes ehtineet riisua kunnolla ja pohdimme leikillisesti, olimmeko juuri edes pettäneet puolisoitamme, kun emme edes olleet alasti.

Ryhdyin kiusoittelevasti riisumaan tuota upeaa naista ja utelin, olisiko hän valmis pettämään miestään kanssani. Naisella oli jalassaan mustat Converset, jotka jouduin riisumaan hänen jaloistaan saadakseni riisuttua hänen farkkunsa, jolloin huomasin hytin lattialle kaatuneet kuohuviinilasit ja jo osittain kuivanneet mansikkaiset tahrat.

Kipaisin kylpyhuoneesta hakemaan käsipyyhkeen ja yritin sillä kuivata tahroja, kun viettelevä ääni sängystä keskeytti siivouspuuhani; ”Oi, siivoava mies on niin seksikäs, oma mieheni ei koskaan siivoa, saati kosketa minua, kuten sinä.” Nainen oli riisunut paitansa ja rintaliivinsä paljastaen upeat rintansa. Hän sängyn laidalla ja katsoi minua makuuhuonesilmillään ja kosketti etusormellaan alahuultaan.

Ele oli uskomattoman seksikäs ja kiihottava. Tunsin, kuinka veri pakkautui kohisten nivusiini ja nousin suutelemaan häntä intohimoisesti samalla kun, käteni tutustuivat naisen kutsuvaan ja äärimmäisen kauniiseen vartaloon. Hän oli aidosti kaunis aikuinen nainen, ei mikään plastiikkakirurgin leikkauspöydällä luotu muovinen tekonainen.

Suudellessamme hän nojautui taakse, kunnes hän makasi selällään sängyn laidalla siten, että minun oli vaikea suudella häntä suulle. Hänen upeat rintansa olivat puolestaan, kuin tarjolla kiihkeille huulilleni ja villiintyneelle kielelleni. Tunsin, kuinka hänen selkänsä taipui kaarelle nautinnosta, suudellessani hänen kauniita rintojaan ja kiimasta kovettuneita nännejään.

Välillä maltoin palata hänen kaulalleen ja suulleen, mutta koska olin vielä hytin lattialla hänen jalkojensa välissä oli ergonomian kannalta luontaista siirtyä hieman alemmaksi. Hänen napansa tuntui kutisevan, mutta hieman navan alla hänellä tuntui olevan kohta, jonka suutelu tuntui antavan hänelle erityistä mielihyvää, etenkin kun käteni melko vahvasti hänen kylkiään.

Aikaisemmin totesin, että vasta orgasmin saanut nainen tuoksuu hyvältä, mutta tässä vaiheessa on todettava, että kyllä kiimasta pulppuavan naisen tuoksu taitaa olla lempi tuoksuni. Sängyn laidalla makaava nainen, minä polvillani lattialla hänen jalkojensa välissä. Kun siinä suutelin tämän minulle tuntemattoman kaunottaren sisäreisiä niin jälleen tämän huumaavan eroottisen tuoksun.

Naisella oli vielä pikkuhousut päällä, mutta kostea läikkä niissä paljasti mistä minut hurmannut tuoksu oli peräisin. Painoin suuni läikän päälle ja maistelin. Tunsin, kuinka lämmin neste pulppusi pikkuhousujen alta. Leikittelin kielelläni pikkuhousujen reunalla ja työnsin kieleni niiden reunan alle, ensin oikealta ja sitten vasemmalta.

Nainen ryhtyi voihkien riisumaan pikkuhousujaan, joten herrasmiehenä autoin mutta samalla nainen sai oikean jalkansa taivutettua niskani taakse ja pakotettua suuni hänen jalkojen väliin ja pääsin ensi kertaa maistamaan miltä tämä tuntematon kaunotar maistuu.

Hän maistui taivaalliselta. Aluksi herkuttelin hänen häpyhuulillaan mutta ymmärsin hänen toivovan, että hellisin hänen klitoristaan. Kieleni pyöri klitoriksen ympärillä vimmatusti vaihdellen suuntaansa. Välillä pysähdyin tunnustelemaan jotain kohtaa, joka vaikutti tuntuvan erityisen hyvältä. Tällä rouvalla se tuntui olevan hieman klitoriksen alapuolella ja hän tuntui helposti saavan perättäisiä orgasmeja sieltä kielellä hyväillessä.

Nostin panoksia kun tunsin rouvan pian laukeavan uudelleen ja työnsin keskisormeni häneen, tunnustelin G-pisteen ja koukistin sormeni sen kohdalla, samalla kun kieleni hyväili hänen orgasmiherkintä kohtaa.

Hän sai aivan uskomattoman orgasmin, se kesti varmasti yli viisitoista minuutta. Hän huusi villisti, ulisi ja voihki. Hänen jalkovälistään suihkusi nestettä, uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Ehdottomasti kiihottavinta, mitä olin koskaan kokenut.
 

Yhteistyössä