Alkuperäinen kirjoittaja uh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:on tietenki , haluutko tulla katteleen kun harrastanAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onk sul seksikkäät harrastehaalarit?
Mitä harrastat? Vedä käteen?
Laita jollekin modelle yv:nä linkki ketjusta että poistakaa!Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mun puolesta jätkä tai joku muu vois poistaa tän koko ketjun :attn:
en kyl ollut minäAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mesessä neuvottiin antamaan teille turpaan |O
häh? itsehän olet tän kaivanut..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikkee sinäki viittit kaivella esille
anna olla, ihan hauska toi on...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Haluukko, että lakaisen tämän? :saint:
kiitän. kaikki vuorollaan, niin se on aina menny.Mikäs päätön-vaino täällä on nyt käynnissä? Joku nostelee vanhoja keskusteluja koko ajan.
Päätön on ihan hyvä tyyppi.
mä oon vähän ihastunut siihen. aloin kaivella.Mikäs päätön-vaino täällä on nyt käynnissä? Joku nostelee vanhoja keskusteluja koko ajan.
Päätön on ihan hyvä tyyppi.
sama täällä...mä oon vähän ihastunut siihen.
kohta isot juhlat täällä?kyllä mä ainakin tietääkseni oon 41 v , joku on antanu sulle virheellistä tietoo .
Viiskymppinen muka papparainen?Onks päätön oikeesti kohta jo joku 50v papparainen?
Mä luulin et se on nuori ja komee kolli.
vanha ja ruma muttei mikään papparainen.Onks päätön oikeesti kohta jo joku 50v papparainen?
Mä luulin et se on nuori ja komee kolli.
No niin on!ei vitsi mikä ketju
No niin on!
Kiellettiin vastaamaan yhteen toiseen ketjuun, niin liitän sen tähän, niin ehkä se sama kommentoi joskus. Aihe koskee kaikkia vanhempia, mutta vain tietyt saavat vastata - mikä keskustelukulttuuri - ihan kuin oltaisiin jossain leirillä; seuraa johtajaa
Et ole.vanha ja ruma muttei mikään papparainen.