Päästäisitkö miehesi lähtemään

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sanotaanko, että en panikoi synnytystä. Yksinhän minä lapsen ulos ponnistan hoitajien avustamana. Ei mies synnytä. Suurin murheeni on kai se, että jälkeenpäin kaduttaa jos ei kaikki menekään kuten odotan ja oletan.
Ei tätä olisi varaa missatakaan. Kyse kuitenkin isommasta tilistä ja ehkäpä uudesta työsopimuksestakin tai toimenkuvasta.
Pirun huonoon saumaan vaan osuu.
Minusta miehen kannattaisi lähteä. Asiat kun harvoin menee juuri niinkuin on suunniteltu..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies saisi lähteä lopullisesti jos lähtisi ja jättäisi minut yksin odottamaan noilla viikoilla.
Hohhoijaa...en mä nyt ihan tuollaisesta potkisi miestä pellolle. Tarkennan nyt vielä, että lapsi ei ole ensimmäinen. Ei minua pelota synnytyksessä mikään muu kuin se, että syntyisi viikon etuajassa ja joutuisin yksin kaikki asiat hoitamaan ja olemaan yksin sairaalassa jos hoitajilla kova kiire.
 
pistä ukko työmatkalle
No käske sen vaan lähteä, kun vaikutat siltä että asia on sulle ok vaikka mies ei pääse mukaan synnytykseen. Tuskin sua harmittaa jälkeenpäin, sehän on kuitenkin "vaan" se synnytys, vauva jää teille lopullisesti :D ja mies ehtii sen nähdä sitte ku tulee kotio. Elä ressaa enempää :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sanotaanko, että en panikoi synnytystä. Yksinhän minä lapsen ulos ponnistan hoitajien avustamana. Ei mies synnytä. Suurin murheeni on kai se, että jälkeenpäin kaduttaa jos ei kaikki menekään kuten odotan ja oletan.
Ei tätä olisi varaa missatakaan. Kyse kuitenkin isommasta tilistä ja ehkäpä uudesta työsopimuksestakin tai toimenkuvasta.
Pirun huonoon saumaan vaan osuu.
Minusta miehen kannattaisi lähteä. Asiat kun harvoin menee juuri niinkuin on suunniteltu..
Niin se kai kannattaa.
Sit harmittaisi ja ankarasti sekin, et jos mies ei menisi ja vauva syntyisi vasta viikolla 42.
Tää miettiminen ei vaan oikein sovi raskaana olevalle, kun välillä itkettää koko juttu ja välillä naurattaa eikä osaa päättää. =)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pistä ukko työmatkalle:
No käske sen vaan lähteä, kun vaikutat siltä että asia on sulle ok vaikka mies ei pääse mukaan synnytykseen. Tuskin sua harmittaa jälkeenpäin, sehän on kuitenkin "vaan" se synnytys, vauva jää teille lopullisesti :D ja mies ehtii sen nähdä sitte ku tulee kotio. Elä ressaa enempää :)
Totta =) ja paskaa siinä synnytyksessä kuitenkin tulee. Sitä mies on kyllä nähnyt. :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pistä ukko työmatkalle:
No käske sen vaan lähteä, kun vaikutat siltä että asia on sulle ok vaikka mies ei pääse mukaan synnytykseen. Tuskin sua harmittaa jälkeenpäin, sehän on kuitenkin "vaan" se synnytys, vauva jää teille lopullisesti :D ja mies ehtii sen nähdä sitte ku tulee kotio. Elä ressaa enempää :)
Totta =) ja paskaa siinä synnytyksessä kuitenkin tulee. Sitä mies on kyllä nähnyt. :D
Juuri näin! Mies reissuun niin ei tule sitten sitä ajatusta, että "olisihan se hyvin voinut siellä olla, se olisi kotonakin jo.." siinä rv 41+2, kun vauva ei ole vieläkään maailmassa. :D Tokihan kaikkea voi tapahtua, mutta sun juttujen perusteella mies matkaan vaan! :)
 
kuula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
työmatkalle kahdeksi viikoksi?
Kyse ei nyt ole mustasukkaisuudesta. Työmatka vaan ajoittuu,kun raskauteni on viikoilla 37-39. Kotiinpaluu olisi itseasiassa viikolla 39+5.
Kyse on ulkomaan reissusta eli kotiin ei pääsisi kovin helposti lähtemään. Puhelinta ei voi koko ajan mukana pitää eli ei saisi edes tietoa synnytyksen käynnistymisestä kovin nopeasti.
Tottakai miehen pitää työnsä tehdä.
 
Birtta
Päästäisin. Ei ole minun asiani kontrolloida mieheni menemisiä, MUTTA fiksu mies (tai ainakin sellainen, joka haluaa synnytykseen osallistua) ymmärtäisi itsekin, ettei matkalle lähde. Vauvoista kun ei koskaan tiedä, milloin ne päättää tulla. Meillä pelattaisiin varman päälle!
 
ap
Päätös on nyt tehty ja mies lähtee reissuun. Tämä oli siis sellainen työmatka, jonka todellakin sai itse päättää. Sattuu nimittäin vielä kesälomaan. Loma sitten siirtyy myöhäisempään ajankohtaan. =)
 

Yhteistyössä