Päästäisitkö miehesi etelään viikoksi lomalle?

  • Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja MoohMooh:
en. koska meillä ei ole koskaan varaa tollasiin. tietty jos olis jostain saanut jonku lottovoiton, ja haluais matkalle lähteä, niin ei kai voi estääkään, mutta mun miehen tapauksessa tää olis joku dokuloma, niin en olis kyl kovin mielissäni :LOL:
ei tietenkään olis :eek: luota palstalaisiin, miehs lähtis vaan tutustumaan uuteen kulttuuriin!! =)
teneriffalla =)
Tai 4D: Thaimaa - miesten silmin nähtynä
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja MoohMooh:
en. koska meillä ei ole koskaan varaa tollasiin. tietty jos olis jostain saanut jonku lottovoiton, ja haluais matkalle lähteä, niin ei kai voi estääkään, mutta mun miehen tapauksessa tää olis joku dokuloma, niin en olis kyl kovin mielissäni :LOL:
ei tietenkään olis :eek: luota palstalaisiin, miehs lähtis vaan tutustumaan uuteen kulttuuriin!! =)
teneriffalla =)
Tai 4D: Thaimaa - miesten silmin nähtynä
ja tämä tulis varmaan Teemalta tää KOREKAKULTTUURIdokkari :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja MoohMooh:
en. koska meillä ei ole koskaan varaa tollasiin. tietty jos olis jostain saanut jonku lottovoiton, ja haluais matkalle lähteä, niin ei kai voi estääkään, mutta mun miehen tapauksessa tää olis joku dokuloma, niin en olis kyl kovin mielissäni :LOL:
ei tietenkään olis :eek: luota palstalaisiin, miehs lähtis vaan tutustumaan uuteen kulttuuriin!! =)
teneriffalla =)
Tai 4D: Thaimaa - miesten silmin nähtynä
ja tämä tulis varmaan Teemalta tää KOREKAKULTTUURIdokkari :LOL:
:D tottakai, nähtävyyksiä ja norsuratsastusta!
 
Mäkin oon paska, mutta en. Ensinäkin meillä on kaksi pientä (alle 1,5-vuotiasta lasta ja musta olisi tylsää jättää mut yksin huolehtimaan niistä) Toiseksi meillä ei ole rahaa lähteä kahdestaan eikä perheen kanssa oikeastaan minnekkään, eikä varaa edes maksaa laskuja niin ei todellakaan saisi tuhlata tollaseen rahaa ja kolmanneksi meillä on yhteinen kaveriporukka eli jos mut "tiputettais" ulkopuolelle olis vähän tyhmä olo...

Tosin eipä se lähtiskään ilman mua.
 
vieras
Meillä molemmat ovat päivätöissä klo 8-16, viikonloput vapaita. Talvella yksi viikko lomaa ja kesällä neljä. Lomat joudutaan usein hieman vielä limittämään lapsen päivähoidon takia.

Jos mies tai minä vielä lomailisimme yksin viikon-pari ei yhteistä lomaa olisi ollenkaan.

Ovatko nämä kaikki mies yksin reisulle rouvat kotiäitejä ja näkevät miestä liikaakin miehen loman aikana?
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä molemmat ovat päivätöissä klo 8-16, viikonloput vapaita. Talvella yksi viikko lomaa ja kesällä neljä. Lomat joudutaan usein hieman vielä limittämään lapsen päivähoidon takia.

Jos mies tai minä vielä lomailisimme yksin viikon-pari ei yhteistä lomaa olisi ollenkaan.

Ovatko nämä kaikki mies yksin reisulle rouvat kotiäitejä ja näkevät miestä liikaakin miehen loman aikana?
En ole kotiäiti. Minun puolesta mies saa lähteä harrastukseensa liittyvälle reissulle viikoksi. Ja minä ystävän kanssa vaikka shoppailumatkalle viikoksi.
 
vieras
Mun mieheni käy kaksi kertaa vuodessa viikon kaverireissulla, toisen etelässä ja toisen Lapissa. Eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Etelässä ne surffaa ja kiipeilee, Lapissa laskee. Et kyllä miesporukat voi lomillaan muutakin tehdä kuin kännätä hotellin altaalla rommikolaa ja vehdata vieraiden naisten kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MoohMooh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras q:
Alkuperäinen kirjoittaja op:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja MoohMooh:
en. koska meillä ei ole koskaan varaa tollasiin. tietty jos olis jostain saanut jonku lottovoiton, ja haluais matkalle lähteä, niin ei kai voi estääkään, mutta mun miehen tapauksessa tää olis joku dokuloma, niin en olis kyl kovin mielissäni :LOL:
ei tietenkään olis :eek: luota palstalaisiin, miehs lähtis vaan tutustumaan uuteen kulttuuriin!! =)
teneriffalla =)
Ikävää, että ilmeisen monen mies harrastaa ryyppäämistä vähän enemmänkin. Kirjoituksista päätellen.
niin näyttää harrastavan ja mä säälin näitä naisia.. onneksi miesheni käyttää alkoholia vain vähän.. eikä ryyppää koskaan! mun kaverin mies ilmoitti just pari päivää sitten että lähtee kaverin kanssa kahdeksi viikoksi thaikkuihin, en mä ois ihan yhtä hillitysti suhtautunut ku mun kaveri suhtautui :D

Jaa, tästä mä tajuanki, mitävarten niitä kulisseja täytyy kiillotella ja antaa todellsta parempaa vaikutelmaa muille : kun täällä on niin hemmetin tyhmää porukkaa, että on ne äärivaihtoehdot vain. Nyt kun sanoin,että miehen loma JÄTKÄporukassa menis dokuiluks, ni tottakai täällä se väännetään niin, et mun mies makaa vaan kotonakin kaljapullo kädessä sohvalla ja mulla on paha olla.
Mun mies on kuitenkin normaali ihminen ja tosi hyvä isä. Kotona ei kännäile eikä muutenkaan harrasta jatkuvaa baareilua.
sä ilmeisesti haluat haastaa riitaa mun kanssa?? kun me kumminkin ollaan samaa mieltä, lähtökohtaisesti :D
täh? nyt ne tajuu, miten niin riitaa? en halua
 
hipsu
Mies ei kyllä ikinä yksin reissuun lähtisi ja kyllä aika oudolta tuntuisi, jos haluaisi yksin lähteä vaikka viikoksi Thaimaahan... hmm... En kyllä ilosta hyppisi jos tuollaista ehdottaisi.
Me vietetään lomat yleensä perheen kesken, mies ei ole oikein matkustelevaa tyyppiä ja oon joskus mietinyt jos lähtisin itse kavereiden kanssa ulkomaille, kun tuo mies ei ole oikein innokas lähtemään.
 
tosissasko?
Alkuperäinen kirjoittaja ssss:
yksin tai kaverin kanssa
Ihan vapaasti ja vaikka kahdeksi, kunhan ei ole jotain tärkeitä sovittuja menoja samaan aikaan. Mä en ymmärrä tota mentaliteettia, että naisen pitäisi jotenkin vahtia miestä ja määrätä hänen menoistaan, tai toisin päin. Meillä ei ainakaan ole tapana olla toistemme huoltajia. Huh, nyrjähtänyt ajattelutapa. Eiköhän aikuinen ihminen toimi parhaaksi katsomallaan tavalla ihan itse. Toki asioista voidaan keskustella, mutta se on eri asia.

Me reissataan suht usein omissa kaveriporukoissa muutenkin.
 

Yhteistyössä