Pääsisköhän sitä lääkikseen?

Salama McQueen
Kokeile ihmeessä! Tälle vuodelle voi tulla kiire tosin...

Se on munkin haaveeni, mutta mulla ei ole tsänssejä ennen kuin lisäsivistän itseäni aikuislukiossa matikan ja fyssan ja kemian taholta...

Mulla on opinnot kesken tuolla humanistisessa, mutta haaveilla aina saa. :whistle:
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:57 Pupu T kirjoitti:
Jos on vahva matikka ja fysiikka, ni mikä jottei! mulla ei olis asiaa sinne, oon kielinaisia enemmän :D
Jahas,jahas...totta tosiaan eipä sinne munkaan matikalla ja fysiikallani taida mitään asiaa.... :whistle:

Jospa sitte ottais tavotteekseen toisen haaveen..kätilön ammatin.Se olis niinkun ihan saavutettavissa tälläkin päällä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:59 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:57 Pupu T kirjoitti:
Jos on vahva matikka ja fysiikka, ni mikä jottei! mulla ei olis asiaa sinne, oon kielinaisia enemmän :D
Jahas,jahas...totta tosiaan eipä sinne munkaan matikalla ja fysiikallani taida mitään asiaa.... :whistle:

Jospa sitte ottais tavotteekseen toisen haaveen..kätilön ammatin.Se olis niinkun ihan saavutettavissa tälläkin päällä. :D
Juu,mutta voihan sitä kokeilla ;) kätilön työkin olis varpilla haasteellista ja tosi vastuullista :)
 
Se on munkin haaveeni :D Saapa nähä toteutuuko koskaan... Jos ei, niin ensihoitokin kiinnostaa kyllä. Onneksi on vaihtoehtoja :D Lähden syksyllä opiskelemaan, ensin joko lukioon tai lähihoitaja-yo-linjalle. Että on tässä vielä piiiiiiiiiitkä matka ennen mitään jatko-opintoja \|O
 
apa
Kannattaa aina yrittää! Minä sain juuri tiedon, että pääsin opiskelemaan ammattiin joka on aina ollut haaveena. Eikä mikään turha ammatti! Olin aivan puulla päähän lyöty kun vastaus tuli . Yli 500 hakijaa, 40 pääsykokeissa ja 20 otetaan sisään. Että silleen..
 

Yhteistyössä