Mikäli verkkopankin sisäänkirjautumissivulla antamasi käyttäjätunnus tai tunnusluku eivät ole oikein, palvelu ilmoittaa: Käyttäjätunnus ja tunnusluku eivät täsmää.
Palvelu kertoo oikean tunnusluvun järjestysnumeron, jos antamasi tunnusluku on +/- kahden tunnusluvun päässä oikeasta. Mikäli palvelu ei kerro järjestysnumeroa, anna vielä kerran käyttäjätunnuksesi ja seuraava vapaa tunnusluku. Jos ne eivät vieläkään vastaa toisiaan, antamasi tunnusluku on ilmeisesti väärä. Voit tarkistaa oikean tunnusluvun järjestysnumeron soittamalla numeroon 0100 6730 (pvm/ mpm), valinta 2/ tunnuslukukysely. Palvelu on käytössä ympäri vuorokauden.
Huomaa, että viisi (5) virheellistä yrityskertaa lukitsee palvelun. Jos näin käy, palvelu on käytettävissä automaattisesti seuraavana päivänä. Lukittuneen palvelun voit aktivoida myös konttorissa käymällä.