pääsettekö kirjautumaan nordean verkkopankkiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kun ilmottaa vaan,että käyttäjätunnus ja salasana ei täsmää. ja tasan on oikea tunnusluku.kokeilin tosin paria seuraavaakin tunnusta,jos olis unohtunut yliviivata....
 
Kokeilit liian monta kertaa väärää nelinumeroista lukua. Aluksi ohjelma kertoo, mikä on seuraava vapaa, mutta sulkee sitten ohjelman käytöstäsi, jos liian monta kertaa tarjoat väärää, joko jo käytettyä tai liian kaukaa käyttämättömien puolelta. Turvajuttu.
 
Mikäli verkkopankin sisäänkirjautumissivulla antamasi käyttäjätunnus tai tunnusluku eivät ole oikein, palvelu ilmoittaa: ”Käyttäjätunnus ja tunnusluku eivät täsmää.”

Palvelu kertoo oikean tunnusluvun järjestysnumeron, jos antamasi tunnusluku on +/- kahden tunnusluvun päässä oikeasta. Mikäli palvelu ei kerro järjestysnumeroa, anna vielä kerran käyttäjätunnuksesi ja seuraava vapaa tunnusluku. Jos ne eivät vieläkään vastaa toisiaan, antamasi tunnusluku on ilmeisesti väärä. Voit tarkistaa oikean tunnusluvun järjestysnumeron soittamalla numeroon 0100 6730 (pvm/ mpm), valinta 2/ tunnuslukukysely. Palvelu on käytössä ympäri vuorokauden.

Huomaa, että viisi (5) virheellistä yrityskertaa lukitsee palvelun. Jos näin käy, palvelu on käytettävissä automaattisesti seuraavana päivänä. Lukittuneen palvelun voit aktivoida myös konttorissa käymällä.
 

Yhteistyössä