Pääseks nyt Tornioon vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minkä helvetin takia sitä ostosrallia pitää ajaa pandemia-aikana? Toivon että jokainen rajanylittäjäperseilijä saa ärhäkän turbokoronan ja tukehtuu ostoskuormansa kanssa skodaansa ennenkuin ehtii levittää tautia muihin.
 
vierailija
Ei se ole tainut haaparannan matkaajista pahemmin aiemminkaan suomessa tartuntoja aiheuttaa. Toista on ne persaukiset jotka etelässä lomailee kun ei suomen lomakohteisiin ole vara.
Nehän ne taudin suomeen toi ja tuo jatkossakin.
Mutta itse kysymykseen...ei pitäis päästä mut pääsee. Ei ne mitään kysele.
 
vierailija
Ei se ole tainut haaparannan matkaajista pahemmin aiemminkaan suomessa tartuntoja aiheuttaa. Toista on ne persaukiset jotka etelässä lomailee kun ei suomen lomakohteisiin ole vara.
Nehän ne taudin suomeen toi ja tuo jatkossakin.
Mutta itse kysymykseen...ei pitäis päästä mut pääsee. Ei ne mitään kysele.
Persaukiset ei kyllä lomaile yhtään missään.
 
vierailija
Ei se ole tainut haaparannan matkaajista pahemmin aiemminkaan suomessa tartuntoja aiheuttaa. Toista on ne persaukiset jotka etelässä lomailee kun ei suomen lomakohteisiin ole vara.
Nehän ne taudin suomeen toi ja tuo jatkossakin.
Mutta itse kysymykseen...ei pitäis päästä mut pääsee. Ei ne mitään kysele.
Onhan toi Tornion seutu ollut aika punainen alue Suomessa. Kannattaisi harkita mieluummin Tornion eristämistä muusta Suomesta ja pakolliset testit muualle maahamme mentäessä. Saisivat vapaasti harrastaa Tornion ja Haaparannan välistä nuuskashoppailua ja sukulointia.
 
vierailija
Onhan toi Tornion seutu ollut aika punainen alue Suomessa. Kannattaisi harkita mieluummin Tornion eristämistä muusta Suomesta ja pakolliset testit muualle maahamme mentäessä. Saisivat vapaasti harrastaa Tornion ja Haaparannan välistä nuuskashoppailua ja sukulointia.
Voi olla tornion seutu, mutta ei ne muualta siellä käyneet kaikki o niin tolloja hygieeniassa ja muussa että koronan saisivat. Jos olisi, koko suomi olisi tornion koronaa täys
 

Yhteistyössä