Pääsärkyä synnytyksen alkaessa/lähestyessä?

Onko kellään ollut synnytyksen alkamisen oireena pahoinvointia, päänsärkyä ja sellaita epätodellisuuden tuntua?

Minulla on laskettuun aikaan vielä muutama viikko mutta nyt on alkanut supistelujen lisäksi edellämainittuja oireita. Verenpaine on kuitenkin kohdallaan eikä hurjia turvotuksia tms. En siis osaa raskausmyrkytystäkään moisesta epäillä...

En muista esikoisen syntymästä mitään tällaista mutta makasinkin sairaalassa päivän ennen syntymää vedet menneenä... Eikä synnytykset tietysti samalla kaavalla mene.

Päänsärky hävisi ja vauva edelleen mahassa, paitsi limatulppa irtosi eilen illalla ja nyt tosi tiukkaa jomotusta siitä lähtien ollut, mut ei mitään säännöllistä.. Et saattoi se päänsärky kuiteskin olla jotain muuta.. :headwall:

Mä muistan esikoisesta kamalan päänsäryn vasta synnytyksen jälkeen. Tällä kertaa päänsärky on jatkunut jo kolme päivää ja varsinkin yötä. Viime yönä alkoi myös huonontunut olo. Nyt 40+2. Muutenkin tuntuu, et synnytys ois lähentymässä kovaa vauhtia, eli eiköhän toi päänsärkykin siihen viittais..

Mielenkiintoista koska minä oksensin viime yönä yhden kerran. Mutta kuumetta ei ole ja muuten vaan hassun vetelä olo, huonovointinen ja väsynyt mutta ei tämä norovirukseenkaan viittaa, olen sen pari kertaa sairastanut menneinä vuosina ja aina ollu kova kuume ja ihan sänkypotilaana :) Toisaalta mieleeni tulee myös raskausmyrkytys kun turvotustakin herkästi tullu ihan parina viime päivänä mut viime viikolla oli viel pissa ihan puhdas eilen verenpaine ihan hyvä(kotona mitattu).

Mulla ei päänsärky helppaa ja limatulppa se täälläkin irtoili eilen. Unettomuus vaivaa ja melkoiset kivut selässä mutta muuten ei tietoakaan synnytyksestä...

Mullakin oli epäily isosta vauvasta mutta ultrassa mittasivat ja normaalikokoinen oli, joten käynnistelemään ei aleta.

Tsemppiä absa käynnistykseen!

Jokohan olette synnyttäneet? Onnea siis jälkikäteen tai etukäteen :heart:

Mulla oli kuopuksesta päänsärkyä. Ensimmäinen (kivuton) supistus tuli yöllä klo. 1.50 ja päänsärky alkoi puol tuntia myöhemmin. Otin heti kipulääkkeen, kun oli niin kova kipu. Pikkuneitinne syntyi aamulla klo. 11.34 :D

Yhteistyössä